Získání nového hesla

Změna hesla

Přihlašovací jméno a heslo je stejné napříč všemi službami Seznamu. Heslo máte možnost změnit prostřednictvím správy Seznam účtu. Po přihlášení naleznete v levém navigačním menu pod záložkou Změnit své heslo formulář pro změnu hesla a kontrolní otázky. Změnit heslo je možné také v rozhraní emailové schránky.

Podrobnější návod na změnu hesla naleznete v nápovědě Seznam účtuSeznam Emailu.

Ztráta hesla

Pokud si heslo pamatujete, ale systém vám hlásí, že je neplatné, může to mít následující příčiny:

  • uživatelské jméno zadáváte s názvem domény (tj. včetně části za zavináčem)
  • máte zvolenou špatnou doménu (tj. část jména za zavináčem)
  • máte zapnutou klávesu Caps Lock, nebo zapadlou klávesu Shift.

Pokud systém i nadále odmítá vaše heslo, či pokud jste heslo zapomněli, zvolte si způsob, jakým vám doručíme nové heslo:

Zasláním na ověřený e-mail

Máte-li ověřený e-mail, pošleme vám odkaz na nové heslo.

Zaslat jako SMS

V případě, že máte ověřené číslo svého mobilního telefonu, pošleme vám nové heslo jako SMS.

Zadání údajů o poslední platbě

Pokud jste provedli platbu do Peněženky, můžeme ověřit vaši totožnost pomocí údajů o této platbě, které je potřeba zaslat na podporu Skliku prostřednictvím následujícího formuláře.

Ke znovu získání hesla je nutné zaslat všechny níže zmíněné údaje. Pokud nebudou údaje kompletní, nejsme schopni vyhovět vašemu požadavku.

Po zaslání požadavku ověříme vámi zaslané údaje. V případě správnosti údajů vás budeme kontaktovat s dalšími pokyny.