Nápověda menu

Click2Call – přímé volání z reklamy

Funkce Click2Call umožňuje zobrazovat u textových reklam na mobilních telefonech tlačítko přímého volání. Po kliknutí na něj je automaticky vytočeno telefonní číslo přiřazené ke kampani.

Ukázka tlačítka přímého volání u textové reklamy

Pokud chcete funkci přímého volání aktivovat, přejděte do nastavení kampaně. Ve formuláři se základními údaji ke kampani zadejte telefonní číslo do pole “Telefonní číslo” a změny uložte, volba přímého volání bude aktivní.

Přidání telefonního čísla v nastavení kampaně

Pevná je předvolba +420 pro Českou republiku, předvolby jiných států není možné použít. Číslo musí být devítimístné a kromě číslic nesmí zobrazovat žádné další znaky.

Povolená jsou čísla začínající na: 800, 810, 811, 812, 813, 814, 815, 816, 817, 818, 819, 830, 831, 832, 833, 834, 835, 836, 837, 838, 839, 840, 841, 842, 843, 844, 845, 846, 847, 848, 849, rozsah 200-699, 702-705 a 720-799.

Kliknutí na tlačítko přímého volání se zpoplatňuje a započítává do statistik stejně, jako standardní kliknutí na reklamu. Pokud potřebujete přesné statistiky kliknutí na tlačítko C2C, je možné je vygenerovat prostřednictvím funkce Statistické přehledy. Při generování přehledu zvolte v části „Výběr sloupců“ checkbox „Click2Call“.

Ukázka získání dat ze statistického reportu

Potřebujete další pomoc?

Pokud si stále nevíte rady, obraťte se na naše specialisty. 95 % vašich dotazů umíme vyřešit do 2 hodin.