Zájmy o koupi

Cílení na nákupní chování (záložka Zájmy o koupi) obsahuje kategorie uživatelů na základě krátkodobého chování a to zájmu o určitý typ produktu nebo služby.
Zájmy o koupi jsou přesnější a vhodné pro oslovení uživatelů v posledních fázích nákupního procesu a obecně výkonové kampaně.
V případě, že zvolíte nevhodný zájem, pro uživatele nebude vaše reklama zajímavá, sestava nebude úspěšná a sama se po nějaké době zastaví.
Nedoporučujeme cílit na publika pouze podle velikosti.
Jak funguje zájmově cílená reklama?
Seznam.cz sbírá informace o pohybu uživatelů na svých webech a na webech zapojených v partnerském programu Skliku. Těmto uživatelům je následně přiřazen zájem podle toho jaké navštívili stránky.
Příklad: Na inzertním serveru v síti Seznam.cz vybírá uživatel auto určité značky nebo třeba porovnává cenové nabídky na mobilní telefon, budou mu přiřazeny příslušné kategorie i v záložce Zájmy o koupi.
Data o uživatelích jsou zcela anonymní a není možné cílit na konkrétního uživatele.
Cílení na zájmy o koupi
Přidání nákupního zájmu učiníte v záložce Zájmy kliknutím na tlačítko Přidat zájmy o koupi. Následně si jednoduchým způsobem můžete přidávat a odebírat vámi zvolené konkrétní zájmy o koupi. Stejným způsobem lze konkrétní zájmy o koupi vyloučit. Jednotlivé zájmy o koupi lze ze zobrazování vyloučit také u jiných typů cílení.

Příklad: Jako cestovní kancelář můžete své služby inzerovat uživatelům, kteří aktuálně hledají zájezd do Egypta.
Doporučujeme kromě cílení na subkategorie zájmů o koupi uživatelů cílit také na hlavní kategorie.

Příklad: Mimo jiné zájmy o koupi lze také cílit na B2B publika. Zde můžete segmentovat firmy a podnikatele na základě oboru jejich podnikání. Více se můžete dočíst na našem blogu.

Pokud využijete více typů cílení, nezapomeňte si přečíst o tom, jak mezi sebou tato cílení fungují. Více se dozvíte na stránce kombinace typů cílení.