Nápověda menu

Zájmy o koupi

Cílení na nákupní chování (záložka Zájmy o koupi) obsahuje kategorie uživatelů na základě krátkodobého chování a to zájmu o určitý typ produktu nebo služby.

Zájmy o koupi jsou přesnější a vhodné pro oslovení uživatelů v posledních fázích nákupního procesu a obecně výkonové kampaně.

V případě, že zvolíte nevhodný zájem, pro uživatele nebude vaše reklama zajímavá, sestava nebude úspěšná a sama se po nějaké době zastaví.

Nedoporučujeme cílit na publika pouze podle velikosti.

Jak funguje zájmově cílená reklama?

Seznam.cz sbírá informace o pohybu uživatelů na svých webech a na webech zapojených v partnerském programu Skliku. Těmto uživatelům je následně přiřazen zájem podle toho jaké navštívili stránky.

Příklad: Na inzertním serveru v síti Seznam.cz vybírá uživatel auto určité značky nebo třeba porovnává cenové nabídky na mobilní telefon, budou mu přiřazeny příslušné kategorie i v záložce Zájmy o koupi.

Data o uživatelích jsou zcela anonymní a není možné cílit na konkrétního uživatele.

Cílení na zájmy o koupi

Přidání nákupního zájmu učiníte v záložce Zájmy kliknutím na tlačítko Přidat zájmy o koupi. Následně si jednoduchým způsobem můžete přidávat a odebírat vámi zvolené konkrétní zájmy o koupi. Stejným způsobem lze konkrétní zájmy o koupi vyloučit. Jednotlivé zájmy o koupi lze ze zobrazování vyloučit také u jiných typů cílení.

Náhled v sestavě na – Zájmy o koupi

Příklad: Jako cestovní kancelář můžete své služby inzerovat uživatelům, kteří aktuálně hledají zájezd do Egypta.

Doporučujeme kromě cílení na subkategorie zájmů o koupi uživatelů cílit také na hlavní kategorie.

Úprava Zájmů o koupi

Potřebujete další pomoc?

Pokud si stále nevíte rady, obraťte se na naše specialisty. 95 % vašich dotazů umíme vyřešit do 2 hodin.