Nápověda menu

Textové reklamy

Pro textové reklamy platí společná pravidla inzerce.

Před začátkem inzerce se rovněž ujistěte, zdali se nechystáte v Skliku propagovat nepovolený či omezený obsah.

Pro psaní textové reklamy dále platí tato pravidla

  • Text reklamy musí dávat smysl, pouhé shluky slov nejsou povoleny.
  • Slova se nesmí mezi jednotlivými řádky dělit. Text titulku a popisku však může bez nutného ukončení věty navazovat.
  • Nesmí se nadměrně opakovat slova.
  • Textová reklama nesmí vyzývat ke kliknutí, například frází „klikněte zde“.
  • Klíčová slova musí souviset s textem reklamy a s obsahem cílových stránek.
  • V 1. ani ve 2. titulku se nesmí vyskytovat vykřičník.
  • 1. a 2. popisku je možné použít po jednom vykřičníku.
  • Nepovolujeme využití velkých písmen ve tvaru ZDARMA, LEVNÉ, AKCE apod.
  • Jazyk textu reklamy musí odpovídat jazyku všech klíčových slov v sestavě. Shoda s jazykem cílové stránky není vyžadována.
  • Při využití favicon, je potřeba zajistit, aby se zobrazoval pouze favicon (drobný obrázek), kterým se web prezentuje na záložce prohlížeče nebo v zástupci, a který odpovídá prezentaci daného subjektu provozující webovou stránku.

Pokud nabízíte produkty či výrobky z oblasti léků, speciálních potravin, či potravin pro zvláštní výživu (více na: Zdravotní tvrzení léky a potraviny) – musí být potřebné označení:

  • Doplněk stravy
  • Potravina pro zvláštní výživu
  • Lék k vnitřnímu/vnějšímu užití

viditelně uvedeno v Titulku 1, Titulku 2Popisku 1, nebo v jedné z cest v viditelné URL.

Sklik Odkazy

  • Na odkazy se vztahují obecná pravidla a pravidla pro cílovou URL stejná pro všechny reklamní formáty.
  • Nelze použít stejný název pro více Odkazů, i když má každý z nich jinou cílovou URL.
  • Text Odkazu musí souviset s obsahem na vstupní stránce reklamy.
  • V Odkazu nedovolujeme využívat výrazy chráněné ochrannou známkou.
  • Každý Odkaz musí vést na jinou cílovou URL.

Základní vlastnosti Odkazů a jejich možnosti nastavení naleznete zde.

Potřebujete další pomoc?

Pokud si stále nevíte rady, obraťte se na naše specialisty. 95 % vašich dotazů umíme vyřešit do 2 hodin.