Branding

- Kde se zobrazuje Branding
- Platební model kampaní pro Branding
- Jak Branding vytvořit
- Podrobná pravidla a technické specifikace pro branding
Branding je speciálním typem grafické reklamy obklopující obsah na zavedených Obsahových webech.
S ohledem na vysokou vizibilitu je obzvláště vhodný pro fáze See a Think z frameworku STDC, do kterých zapadá právě cílení na zájmy uživatelů. Je obecně vhodný pro kampaně s cílem podpořit znalost vaší značky nebo při uvádění nového produktu na trh. Speciálně v Skliku je možné využít i retargeting. Ten je v STDC zastoupen fázemi Do a Care.
Při tvorbě podkladů nezapomeňte na technické specifikace a pravidla brandingové reklamy. A že na obrázku nesmí chybět reklamní sdělení ve vyhraněném prostoru.
Kde se zobrazuje Branding – seznam webů ke stažení
Platební model kampaní pro Branding
Pro Branding doporučujeme používat výhradně kampaně s nastavením platby za tisíc zobrazení (CPT). Při použití CPC modelu se reklama velmi pravděpodobně nebude zobrazovat, protože nedosáhne minimální nutné ceny za tisíc zobrazení.
Potřebná výše CPT se může pohybovat v rozmezí 150 Kč až 250 Kč. V sezóně a na předních webech obsahové sítě společnosti Seznam.cz se bude CPT pohybovat blíže horní hranici.
Na rozdíl od platby za proklik funguje platba za tisíc zobrazení v Skliku modelem first price, tedy vždy zaplatíte přesně částku, kterou jste nastavili.
Jak Branding vytvořit
- Založte novou obsahovou kampaň a nastavte platební model na platbu za tisíc zobrazení (CPT).
- Vytvořte reklamu kliknutím na dlaždici Branding.


- Pro kontrolu správného rozvržení obrázku doporučujeme použít náhled, kde je vyznačen i viditelný prostor pro hlavní sdělení.

Volitelné položky
Informace o volitelných položkách najdete v části Externí měření reklam.