Nápověda menu

Branding

Branding je speciálním typem grafické reklamy obklopující obsah na zavedených Obsahových webech.

S ohledem na vysokou vizibilitu je obzvláště vhodný pro fáze See a Think z frameworku STDC, do kterých zapadá právě cílení na zájmy uživatelů. Je obecně vhodný pro kampaně s cílem podpořit znalost vaší značky nebo při uvádění nového produktu na trh. Speciálně v Skliku je možné využít i retargeting. Ten je v STDC zastoupen fázemi Do a Care.

Při tvorbě podkladů nezapomeňte na technické specifikace a pravidla brandingové reklamy. A že na obrázku nesmí chybět reklamní sdělení ve vyhraněném prostoru.

Kde se zobrazuje Branding – seznam webů ke stažení

Weby – Branding

Seznam webů v Obsahové síti , kde se zobrazuje Branding.

Platební model kampaní pro Branding

Pro Branding doporučujeme používat výhradně kampaně s nastavením platby za tisíc zobrazení (CPT). Při použití CPC modelu se reklama velmi pravděpodobně nebude zobrazovat, protože nedosáhne minimální nutné ceny za tisíc zobrazení.

Potřebná výše CPT se může pohybovat v rozmezí 150 Kč až 250 Kč. V sezóně a na předních webech obsahové sítě společnosti Seznam.cz se bude CPT pohybovat blíže horní hranici.

Na rozdíl od platby za proklik funguje platba za tisíc zobrazení v Skliku modelem first price, tedy vždy zaplatíte přesně částku, kterou jste nastavili.

Jak Branding vytvořit

  • Založte novou obsahovou kampaň a nastavte platební model na platbu za tisíc zobrazení (CPT).
  • Vytvořte reklamu kliknutím na dlaždici Branding.
Ukázka z nabídky reklamních formátů pro OS – zvolíte Branding
Ukázka vytvoření brandingu
  • Pro kontrolu správného rozvržení obrázku doporučujeme použít náhled, kde je vyznačen i viditelný prostor pro hlavní sdělení.
Vyznačení ohraničení pro umístění textového sdělení

Volitelné položky

Informace o volitelných položkách najdete v části Externí měření reklam.


Potřebujete další pomoc?

Pokud si stále nevíte rady, obraťte se na naše specialisty. 95 % vašich dotazů umíme vyřešit do 2 hodin.