Nápověda menu

Branding

Branding je speciálním typem grafické reklamy obklopující obsah na zavedených obsahových webech.

S ohledem na vysokou vizibilitu je obzvláště vhodný pro fáze See a Think z frameworku STDC, do kterých zapadá právě cílení na zájmy uživatelů. Je obecně vhodný pro kampaně s cílem podpořit znalost vaší značky nebo při uvádění nového produktu na trh. Speciálně v Skliku je možné využít i retargeting. Ten je v STDC zastoupen fázemi Do a Care.

Při tvorbě podkladů nezapomeňte na technické specifikace a pravidla brandingové reklamy. A že na obrázku nesmí chybět reklamní sdělení ve vyhraničeném prostoru.

Platební model kampaní pro Branding

Pro Branding doporučujeme používat výhradně kampaně s nastavením platby za tisíc zobrazení (CPT). Při použití CPC modelu se reklama velmi pravděpodobně nebude zobrazovat, protože nedosáhne minimální nutné ceny za tisíc zobrazení.

Pro inspiraci jakou CPT pro Branding nastavit můžete využít ceník internetové reklamy na Seznam.cz. Konkrétně 50 % z ceníkové ceny Brandingu pro server Novinky.cz vztaženou k sezonalitě a behaviorálnímu cílení.

Na rozdíl od platby za proklik funguje platba za tisíc zobrazení v Skliku modelem first price, tedy vždy zaplatíte přesně částku, kterou jste nastavili.

Jak Branding vytvořit

  • Založte novou obsahovou kampaň a nastavte platební model na platbu za tisíc zobrazení (CPT).
  • Vytvořte reklamu stejným postupem jako u běžných grafických bannerů.
Ukázka z nabídky reklamních formátů pro OS – zvolíte Branding
  • Pro kontrolu správného rozvržení obrázku doporučujeme použít náhled, kde je vyznačen i viditelný prostor pro hlavní sdělení.
Vyznačení ohraničení pro umístění textového sdělení

Potřebujete další pomoc?

Pokud si stále nevíte rady, obraťte se na naše specialisty. 95 % vašich dotazů umíme vyřešit do 2 hodin.