Nápověda menu

Zájmy

Pomocí zájmů uživatelů (záložka Zájmy) oslovujete uživatele na základě jejich dlouhodobého chování. 

Zájmy uživatelů jsou pro cílení obecnější, s širším zásahem, vhodné pro branding a vyvolání poptávky. 

V případě, že zvolíte nevhodný zájem, pro uživatele nebude vaše reklama zajímavá, sestava nebude úspěšná a sama se po nějaké době přestane vydávat.

Nedoporučujeme cílit na publika pouze podle velikosti.

Jak funguje zájmově cílená reklama?

Seznam.cz sbírá informace o pohybu uživatelů na svých webech a na webech zapojených v partnerském programu Skliku. Těmto uživatelům je následně přiřazen zájem podle toho, jaké navštívili stránky.

Příklad: Uživateli, který navštěvuje stránky s tematikou automobilů, bude přiřazena zájmová kategorie „Automobily a vozidla“ v záložce Zájmy.

Data o uživatelích jsou zcela anonymní a není možné cílit na konkrétního uživatele.

Cílení na zájmy

Přidání zájmové kategorie můžete provést v záložce Zájmy, kliknutím na tlačítko Přidat zájmy. Následně si jednoduchým způsobem můžete přidávat a odebírat vámi zvolené konkrétní zájmy. Stejným způsobem lze konkrétní zájmy vyloučit. Jednotlivé zájmy lze ze zobrazování vyloučit také u jiných typů cílení.

Náhled rozhraní na – Zájmy

Příklad: Pokud nabízíte produkty nebo služby, které souvisí se zdravým životním stylem, můžete cílit na uživatele, kteří zařazení v zájmu Fitness či Jídlo a pití a její podkategorii Potraviny a zdravé stravování.

Doporučujeme kromě cílení na subkategorie zájmů uživatelů cílit také na hlavní kategorie.

Prodáváte-li např. počítače, lze předpokládat vyšší úspěšnost inzerce, pokud si zvolíte kategorii Počítače a elektronika, a obdobně pak můžete postupovat v dalších situacích.

Úprava zájmů

Pokud využijete více typů cílení, nezapomeňte si přečíst o tom, jak mezi sebou tato cílení fungují. Více se dozvíte na stránce kombinace typů cílení.

Potřebujete další pomoc?

Pokud si stále nevíte rady, obraťte se na naše specialisty. 95 % vašich dotazů umíme vyřešit do 2 hodin.