Nápověda menu

Nejčastější důvody zamítnutí pro všechny reklamní formáty

V inzerátu se uvádí “Ponožky již od 29 Kč.”. Na cílové stránce jsou nejlevnější ponožky za 50 Kč. Případně na webu není cena k nalezení vůbec. Inzerent v inzerátu uvádí “Slevy až 80 %”. Na cílové stránce jsou však dohledatelné slevy v maximální hodnotě 50 %.

≫ do pravidla

Po prokliknutí inzerce se uživatel dostane na neexistující URL nebo na neplatnou stránku (chyba 404). Stává se, že optimalizátor vytvoří kampaň dříve, než programátor vytvoří příslušné URL adresy (stránky). V době schvalování tak administrátor vidí chybu. Proto se inzerce zamítne.

≫ do pravidla

Často se jedná o erotické snímky, konopí, cigarety/tabák, „zázračná“ inzerce (naučte se cizí jazyk za 3 dny ap.).

 ≫ do pravidla

Prodej zah. nábytku. (Místo “Prodej zahradního nábytku.”).

≫ do pravidla

Obsah reklamy je předně odpovědností samotných inzerentů. Pro efektivní, trvalou a vykonatelnou ochranu Vašich práv Vám jako vlastníkům ochranných známek doporučujeme, abyste spory týkající se ochranných známek řešili přímo s inzerenty, kteří dle Vašeho přesvědčení primárně porušují Vaše práva.

Jako vlastník ochranné známky přesto můžete prostřednictvím níže uvedeného formuláře společnost Seznam.cz požádat, aby Vaše ochranná známka byla v reklamním systému Sklik chráněna.

Každou žádost směřující k ochraně před zásahem do práv z ochranné známky posuzujeme individuálně.

≫ do pravidla

Často jde o použítí 3 teček (…) a více než 1 vykřičníku. Případně používání jiných znaků místo místo teček nebo čárek. (Levné telefony – široký výběr značek – kvalita – rozumná cena.) Případně: “Rychlá doprava + osobní přístup + nízké ceny.”

≫ do pravidla

(Modré triko s…) – nedokončená věta ap. Často vzniká kvůli špatnému nastavení nástroje API.

Sháníte auto “název značky konkurence”? Kupte si raději “název vlastní značky”. 

≫ do pravidla

Ve viditelné URL je např. www.sklik.cz, ale po prokliku se uživatel dostane na doménu www.seznam.cz.

≫ do pravidla

Např. titulek: Ubytování v Praze – Ubytování v Praze.

≫ do pravidla

Klient inzeruje prací prášek, ale na cílové stránce je pouze nabídka hrnců.

U inzerce na produkty dle § 6b odst. 1 zákona č. 40/1995 Sb., o regulaci reklamy je potřeba uvádět povinné označení, že se jedná o Lék k vnitřnímu/vnějšímu užití, doplněk stravy, nebo potravina pro zvláštní výživu.

≫ do pravidla

Potřebujete další pomoc?

Pokud si stále nevíte rady, obraťte se na naše specialisty. 95 % vašich dotazů umíme vyřešit do 2 hodin.