Nápověda menu

Erotická inzerce v Skliku

Reklamy spadající do kategorie Povoleného erotického obsahu (tedy erotické produkty, které lze propagovat), Sklik označuje jako Nevhodné pro děti. Například eshop se spodním prádlem, který má i kategorii Erotické prádlo, bude mít systémem reklamy v této kampani označeny jako Nevhodné pro děti a jeho výdej bude omezen. A to na základě nastavení Partnerských webů, které si volí majitelé těchto webů individuálně, dle svého uvážení. Pro lepší ilustraci se můžete podívat na praktický příklad výdeje erotické reklamy.

Jednotná pravidla reklamy v partnerské síti Seznam.cz pro Erotickou inzerci.

Videoreklama s jakoukoliv erotickou tematikou je zakázaná.

Při použití RetargetinguDynamickému retargetingu a Dynamického banneru není povolena propagace erotických služeb (seznamka, live-chat, erotické masáže, tantra masáže), pornografie, materiálů a obecně jakéhokoli zboží souvisejícího s erotikou a sexem! V XML feedu je potřeba mít označeny všechny erotické položky tagem <EROTIC>1</EROTIC>.

Weby, které patří společnosti Seznam, a.s., využívají nastavení Nezobrazovat reklamu nevhodnou pro děti. To znemožňuje výdej erotické inzerce. Tzn. reklamy, které jsou označené jako Nevhodné pro děti, se nebudou na Seznamáckých webech zobrazovat.

Vyjímkou jsou tyto dva weby:

Je vhodné nemíchat v sestavě zboží erotické a klasické, neboť v některých případech může být jejich výdej omezen.

V případě eshopu se spodním prádlem, který má jednu kategorii s erotickým spodním prádlem, doporučujeme založit novou kampaň, ve které se bude propagovat pouze tato kategorie.

Filtr konkurence

Majitelé webů, které jsou zapojeny v programu Seznam Partner, si mohou pomocí Filtru konkurence dle svého uvážení nastavit doménu reklam, kterou si na svých webech nepřejí zobrazovat.

Filtr konkurence

Citlivý obsah

Dále si majitelé webů mohou nastavit zda na svých reklamních plochách budou erotickou inzerci zobrazovat či nikoliv. Podrobnější nastavení zobrazení erotické inzerce na partnerských webech jsou uvedena v obrázku níže.

Citlivý obsah

Informaci o tom, jaké nastavení má Partnerský web nikde v rozhraní Skliku neuvidíte.

Příklad výdeje erotické reklamy

Sexshop s erotickými pomůckami chce propagovat své zboží pomocí kombinované reklamy. Reklama je označena jako Nevhodné pro děti.

Inzerent zacílí pomocí Umístění na tyto weby (s odpovídajícím nastavením dle obrázku výše):

  1. www.nezobrazovat-erotiku-nikdy.cz
  2. www.zobrazovat-22-06.cz
  3. www.zobrazovat-pouze-erotiku.cz
  • Na webu č. 1 se reklama nezobrazí vůbec, bez ohledu na čas.
  • Na webu č. 2 se bude reklama zobrazovat mezi 22. a 6. hodinou.
  • Na webu č. 3 se bude reklama zobrazovat neustále.

Potřebujete další pomoc?

Pokud si stále nevíte rady, obraťte se na naše specialisty. 95 % vašich dotazů umíme vyřešit do 2 hodin.