Nápověda menu

Tipy na generování statistických reportů

Pomocí těchto tipů můžete generovat základní statistické reporty, které vám pomohou identifikovat efektivitu vašich kampaní.

URL stránek, kde se vaše reklamy zobrazily

Ve statických reportech zvolte možnosti jako na obrázku níže. Důležité je zvolit typ reportu Umístění a volbu rozdělit podle URL stránek. Ostatní položky jsou volitelné a záleží čistě na vás, jaké hodnoty a za jaké časové období si přejete pro vámi zvolené kampaně ve statickém reportu zobrazit. 

Zadání sloupců pro generování reportu

Po vygenerování tohoto typu reportu si můžete detailně prohlédnout, na jakých konkrétních URL stránkách se vaše reklama zobrazila a jaké zde měla výsledky. 

Vygenerované zvolené sloupce

Webové stránky, kde se vaše reklamy umístily

Ve statických reportech zvolte možnosti jako na obrázku níže. Důležité je zvolit typ reportu Umístění a mít nastavenou výchozí volbu nerozdělovat. Ostatní položky jsou volitelné a záleží čistě na vás, jaké hodnoty a za jaké časové období si přejete pro vámi zvolené kampaně ve statickém reportu zobrazit. 

Zadání sloupců pro generování reportu

Při vygenerování tohoto typu reportu se vám zobrazí konkrétní webové stránky, kde se vaše reklamy z vybraných kampaní/sestav zobrazovaly a jejich výsledky, které jste si v předchozím kroku zvolili.

Vygenerované zvolené sloupce

Základní výkonnostní metriky vašich kampaní a sestav

Pomocí statistický reportů můžete vygenerovat za zvolené období jakékoliv metriky si přejete. Pomocí obrázku níže vygenerujete základní metriky týkající se výkonu vašich kampaní s rozpadem pro jednotlivé sestavy.

Zadání sloupců pro generování reportu

Pokud zvolíte sloupce jako na obrázku výše, vygenerujete si přehled, který bude obsahovat základní výkonnostní metriky vašich zvolených kampaní, jako Zobrazení, Prokliky, CTR, CPC Ø, Cenu a Pozici Ø.

Vygenerované zvolené sloupce

Kolik vám Sklik přinesl konverzí

Pomocí statistického přehledu si můžete vygenerovat přehled konverzí, či jejich hodnotu pro jakékoliv období. V tomto přehledu se dozvíte, co vám Sklik přinesl. Postupujte prosím podle obrázku níže. Opět záleží na vás jaké kampaně a za jaké časové období si přejete ve statistickém přehledu zohlednit.

Zadání sloupců pro generování reportu

Ve výsledném reportu poté můžete pozorovat, jak si vaše vybrané kampaně vedly, kolik měly zobrazení, prokliků a počet konverzí, které tyto prokliky přinesly. Závěrem můžete pozorovat jaký byl „Podíl nákladů na obratu„, tedy poměr nákladů (cena za všechny prokliky) vůči obratu z prodaného zboží (celková hodnota všech konverzí).

Vygenerované zvolené sloupce

Vyhledávací dotazy, na které se vaše reklamy zobrazily

Ve statických reportech zvolte možnosti jako na obrázku níže. Pro vygenerování statistického přehledu s vyhledávacími dotazy na úrovni klíčových slov je důležité zaškrtnout položku „Dotazy“ v typu přehledu klíčová slova a zobrazení souhrnu. Ostatní položky jsou volitelné a záleží čistě na vás, jaké hodnoty a za jaké časové období si přejete pro vámi zvolené kampaně ve statickém reportu zobrazit.

Vygenerované zvolené sloupce

Pokud zvolíte sloupce jako na obrázku výše, vygenerujete si přehled, který bude obsahovat vyhledávací dotaz, jenž se váže ke konkrétnímu klíčovému slovu a základní výkonnostní metriky vašich zvolených kampaní. Po vygenerování si můžete detailně prohlédnout a vyhodnotit, na jaké vyhledávací dotazy se vaše reklamy zobrazily a jaké měla výsledky.

Vygenerované zvolené sloupce

Potřebujete další pomoc?

Pokud si stále nevíte rady, obraťte se na naše specialisty. 95 % vašich dotazů umíme vyřešit do 2 hodin.