Tipy na generování statistických přehledů
Pomocí těchto tipů můžete generovat základní statistické přehledy, které vám pomohou identifikovat efektivitu vašich kampaní.
URL stránek, kde se vaše reklamy zobrazily
Ve statických reportech zvolte možnosti jako na obrázku níže. Důležité je mít zaškrtnutou položku URL stránek a zvolené generování pouze pro Obsahovou síť. Ostatní položky jsou volitelné a záleží čistě na vás, jaké hodnoty a za jaké časové období si přejete pro vámi zvolené kampaně ve statickém reportu zobrazit.

Po vygenerování si můžete detailně prohlédnout, na jakých konkrétních URL adresách se vaše reklama zobrazila a jaké zde měla výsledky.

Webové stránky, kde se vaše reklamy umístily
Ve statických reportech zvolte možnosti jako na obrázku níže. Důležité je mít zaškrtnutou položku Umístění a zvolené generování pouze pro Obsahovou síť. Ostatní položky jsou volitelné a záleží čistě na vás, jaké hodnoty a za jaké časové období si přejete pro vámi zvolené kampaně ve statickém reportu zobrazit.

Při vygenerování těchto hodnot se vám zobrazí webové stránky, kde se Vaše reklamy z vybraných kampaní/sestav zobrazovaly a jejich výsledky které jste si v předchozím kroku zvolili.

Základní výkonnostní metriky vašich kampaní a sestav
Pomocí statistický reportů můžete vygenerovat za zvolené období jakékoliv metriky si přejete. Pomocí obrázku níže vygenerujete základní metriky týkající se výkonu vašich kampaní s rozpadem pro jednotlivé sestavy.

Pokud zvolíte sloupce jako na obrázku výše, vygenerujete si přehled, který bude obsahovat základní výkonnostní metriky vašich zvolených kampaní, jako Počet zobrazení, Prokliky, CTR, CPC Ø, Cenu a Pozici Ø.

Kolik vám Sklik přinesl konverzí
Pomocí statistického přehledu si můžete vygenerovat přehled konverzí, či jejich hodnotu pro jakékoliv období. V tomto přehledu se dozvíte, co vám Sklik přinesl. Postupujte prosím podle obrázku níže. Opět záleží na vás jaké kampaně a za jaké časové období si přejete ve statistickém přehledu zohlednit.

Ve výsledném reportu poté můžete pozorovat, jak si vaše vybrané kampaně vedly, kolik měly zobrazení, prokliků a počet konverzí, které tyto prokliky přinesly. Závěrem můžete pozorovat jaký byl „Podíl nákladů na obratu„, tedy poměr nákladů (cena za všechny prokliky) vůči obratu z prodaného zboží (celková hodnota všech konverzí).

Vyhledávací dotazy, na které se vaše reklamy zobrazily
Ve statických reportech zvolte možnosti jako na obrázku níže. Pro vygenerování statistického přehledu s vyhledávacími dotazy na úrovni klíčových slov je důležité zaškrtnout položku „Dotazy“ v typu přehledu klíčová slova a zobrazení souhrnu. Ostatní položky jsou volitelné a záleží čistě na vás, jaké hodnoty a za jaké časové období si přejete pro vámi zvolené kampaně ve statickém reportu zobrazit.

Pokud zvolíte sloupce jako na obrázku výše, vygenerujete si přehled, který bude obsahovat vyhledávací dotaz, jenž se váže ke konkrétnímu klíčovému slovu a základní výkonnostní metriky vašich zvolených kampaní. Po vygenerování si můžete detailně prohlédnout a vyhodnotit, na jaké vyhledávací dotazy se vaše reklamy zobrazily a jaké měla výsledky.
