Nápověda menu

Přehled formátů Dynamického retargetingu

V reklamě se přednostně zobrazují produkty, které uživatel sám navštívil. Obsahuje-li reklama více výrobků, než bylo uživatelem v minulosti navštíveno, doplní Sklik zbývající produkty z TOP nejnavštěvovanějších výrobků za posledních 7 dní ze stejné kategorie, jejíž nabídku uživatel naposledy zobrazil, její nadřazené kategorie a eshopu.

Reklamy obsahují cenu služby/produktu:

  • cena je vždy celá částka;
  • cena je vždy v Kč;
  • zobrazit cenu „od“ (např. „od 13 990 Kč“) nelze;
  • tlačítko s výzvou k akci je vždy „Koupit“.

Reklamy mají statický obrázek:

  • například u CK je obrázek resortu (hotelu) a nemusí být na první pohled zřejmé, zda se jedná o Egypt, Řecko, Turecko atp. Po najetí kurzoru na nabídku se zobrazí název hotelu taktéž bez destinace;
    lze vyřešit úpravou obrázku v nástroji typu Mergado, např. v případě CK;
  • lze destinace podchytit nerušivým umístěním vlajky příslušného státu k obrázku hotelu, např. do rohu.

Přehled formátů DRTG

Potřebujete další pomoc?

Pokud si stále nevíte rady, obraťte se na naše specialisty. 95 % vašich dotazů umíme vyřešit do 2 hodin.