Nápověda menu

Získání nového hesla

Změna hesla

Přihlašovací jméno a heslo je stejné napříč všemi službami Seznamu. Heslo máte možnost změnit prostřednictvím správy Seznam účtu. Po přihlášení naleznete v levém navigačním záložku Zabezpečení účtu.

Podrobnější návod na změnu hesla naleznete v nápovědě Seznam účtu.

Změny zabezpečení od 1. ledna 2024

Pro zvýšení bezpečnosti a prevenci odcizení Seznam účtů nebude od 1. ledna 2024 nadále možné používat zabezpečení kontrolní otázkou.

Klientům, kteří kontrolní otázku doposud používají proto doporučujeme na stránce https://ucet.seznam.cz/ zabezpečit svůj účet telefonním číslem, záchranným e-mailem nebo bankovní identitou.

Ztráta hesla

Pokud si heslo pamatujete, ale systém vám hlásí, že je neplatné, může to mít následující příčiny:

  • uživatelské jméno zadáváte s názvem domény (tj. včetně části za zavináčem)
  • máte zvolenou špatnou doménu (tj. část jména za zavináčem)
  • máte zapnutou klávesu Caps Lock, nebo zapadlou klávesu Shift.

Pokud systém i nadále odmítá vaše heslo, či pokud jste heslo zapomněli, přečtete si nápovědu Jak na zapomenuté heslo.

Zadání údajů o poslední platbě

Pokud jste provedli platbu do Peněženky, můžeme ověřit vaši totožnost pomocí údajů o této platbě, které je potřeba zaslat na podporu Skliku prostřednictvím následujícího formuláře.

Ke znovu získání hesla je nutné zaslat všechny níže zmíněné údaje. Pokud nebudou údaje kompletní, nejsme schopni vyhovět vašemu požadavku.

Pokud máte v Klientské zóně vyplněné fakturační údaje, ale faktury již nemáte k dispozici, můžeme vám zaslat heslo doporučeným dopisem na korespondenční adresu uvedenou v Klientské zóně. Pro tuto možnost vložte do kolonky „VS ze zaplacené faktury“ poznámku: „Prosím zaslat heslo korespondenční cestou“. Pokud jste v minulosti fakturační údaje nevyplnili, nelze tuto možnost použít.

Získání nového hesla

Formulář pro získání nového hesla formou zaslání poslední platby do peněženky.

  • DD slash MM slash YYYY
  • Zadané údaje zpracováváme dle těchto podmínek.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Po zaslání požadavku ověříme vámi zaslané údaje. V případě správnosti údajů vás budeme kontaktovat s dalšími pokyny.

Potřebujete další pomoc?

Pokud si stále nevíte rady, obraťte se na naše specialisty. 95 % vašich dotazů umíme vyřešit do 2 hodin.