Nápověda menu

Získání nového hesla

Změna hesla

Přihlašovací jméno a heslo je stejné napříč všemi službami Seznamu. Heslo máte možnost změnit prostřednictvím správy Seznam účtu. Po přihlášení naleznete v levém navigačním menu pod záložkou Změnit své heslo formulář pro změnu hesla a kontrolní otázky. Změnit heslo je možné také v rozhraní emailové schránky.

Podrobnější návod na změnu hesla naleznete v nápovědě Seznam účtu a Seznam Emailu.

Ztráta hesla

Pokud si heslo pamatujete, ale systém vám hlásí, že je neplatné, může to mít následující příčiny:

  • uživatelské jméno zadáváte s názvem domény (tj. včetně části za zavináčem)
  • máte zvolenou špatnou doménu (tj. část jména za zavináčem)
  • máte zapnutou klávesu Caps Lock, nebo zapadlou klávesu Shift.

Pokud systém i nadále odmítá vaše heslo, či pokud jste heslo zapomněli, zvolte si způsob, jakým vám doručíme nové heslo:

Tento obrázek nemá vyplněný atribut alt; název souboru je overeny_email.png.

Zasláním na ověřený e-mail

Máte-li ověřený e-mail, pošleme vám odkaz na nové heslo.

Tento obrázek nemá vyplněný atribut alt; název souboru je mob.png.

Zaslat jako SMS

V případě, že máte ověřené číslo svého mobilního telefonu, pošleme vám nové heslo jako SMS.

Zadání údajů o poslední platbě

Pokud jste provedli platbu do Peněženky, můžeme ověřit vaši totožnost pomocí údajů o této platbě, které je potřeba zaslat na podporu Skliku prostřednictvím následujícího formuláře.

Ke znovu získání hesla je nutné zaslat všechny níže zmíněné údaje. Pokud nebudou údaje kompletní, nejsme schopni vyhovět vašemu požadavku.

Získání nového hesla

Formulář pro získání nového hesla formou zaslání poslední platby do peněženky.
  • Date Format: DD slash MM slash YYYY
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Po zaslání požadavku ověříme vámi zaslané údaje. V případě správnosti údajů vás budeme kontaktovat s dalšími pokyny.

Potřebujete další pomoc?

Pokud si stále nevíte rady, obraťte se na naše specialisty. 95 % vašich dotazů umíme vyřešit do 2 hodin.