Popisky
Všichni inzerenti mohou využít rozšířené reklamní sdělení ve vyhledávacích kampaních – Popisky. Díky nim můžete zdůraznit své konkurenční výhody a získat tak na svůj web více zákazníků.
Popisky jsou rozšíření reklam ve vyhledávání. Jedná se o krátká textová sdělení, která si zvolí inzerent a která se zobrazují pod textem reklamy.
Zobrazují se na horních pozicích a mohou se zobrazit i současně s Sklik Odkazy.
Jak se Popisky zadávají?
Zadávají se přes záložku Odkazy/Popisky.

Zadáte text rozšíření a nevyplníte cílovou URL. Rozšíření se pak uloží jako Popisek.


Popisky je možné přiřadit stejně jako Sklik Odkazy na úrovni sestavy i na úrovni kampaně.
Rozšíření o Popisky také podporujeme v importéru a v exportu, kde je Sklik plně kompatibilní s callout extensions z Google Ads. Stejně tak je k dispozici i přes API.
Jaké Popisky zadávat?
Popište výhody, proč by měl potenciální zákazník kliknout na vaši reklamu. Možné využití: doprava zdarma, zmínka o aktuální akci, dárek, jiné konkurenční výhody, použijte čísla, upoutejte pozornost. Popisky zadejte alespoň 4.
V případě, že budete zadávat Popisky na úrovni kampaně, berte na vědomí, že by měly být relevantní ke všem reklamám ze všech sestav.
Jak se Popisky zobrazí?
- Zobrazí se 2 až 4, vždy maximum, co je k dispozici. Množina i pořadí se vybírá zcela náhodně.
- Zobrazí se na 1. – 3. top pozici na desktopu a na 1. – 2. top pozici na mobilu, vždy když jsou k dispozici.
- Zobrazují se vždy v řadě – pokud by se na desktopu nevešly, zobrazí se max. 3 (podobně jako Sklik Odkazy).
- Maximální počet znaků je stejný jako u Sklik Odkazů – 25.
- Zobrazí se, i když se nezobrazí Sklik Odkazy, tedy mohou se zobrazit zároveň.