Nápověda menu

Jednoduchá obsahová kampaň

Jednoduchou obsahovou kampaň vytvoříte kliknutím na zelené tlačítko Vytvořit kampaň.

V následujícím kroku zvolíte typ Jednoduchá obsahová kampaň.

Výběr Obsahové kampaně

Jednoduchá obsahová kampaň se nastavuje identicky jako Obsahová kampaň s tím rozdílem, že má některé možnosti nastavení skryté. Toto nedostupné nastavení se pak řídí výchozí hodnotou/nastavením v Obsahové kampani nebo není pro výdej aplikovaná.

Omezení nastavení Jednoduché obsahové kampani oproti Obsahové kampani:

  • Nastavovat lze pouze cílení na zařízení. Ostatní cílení jako Téma, Zájem, Zájem o koupi, Retargeting, Dynamický retargeting, Klíčová slova, Umístění, není možné v rámci Jednoduché obsahové kampaně nastavovat.
  • Negativní cílení je možné nastavit pouze pro cílení na zařízení.
  • Není možné používat filtry na věk a pohlaví.
  • Kampaně nelze vytvořit importem ani přes API. Lze je ale těmito způsoby aktualizovat.

Kde se Jednoduchá obsahová kampaň zobrazuje

Cílení zajišťuje systém sám. Sestavy v rámci těchto kampaní se zobrazují převážně uživatelům, kteří nedali souhlas s cílenou reklamou, mají blokované cookies nebo z jiných důvodů nevstupuje do aukce behaviorálně cílená reklama – zájmy, zájmy o koupi, retargeting.

Výhody Jednoduché obsahové kampaně

  • Rozšíření zásahu pro stávající obsahové kampaně. Prostřednictvím behaviorálně cílené reklamy ale i kontextovým cílením dosáhnete pouze na část reklamního prostoru.
  • Je levnější než ostatní obsahové kampaně, protože se zobrazuje v aukcích s menším množstvím kandidátů.
  • Je jednoduchá není nutné nastavovat žádné typy cílení, vydává se automaticky a je tedy vhodná pro inzerenty, co si nechtějí lámat hlavu, jestli cílit na zájmy, témata či jaké domény do umístění zadat atd.

Vyhodnocování

Při vyhodnocení je potřeba počítat s tím, že z principu reklamního prostoru, kde se Jednoduchá obsahová kampaň zobrazuje, jsou konverze a od nich odvozené hodnoty podhodnocené a ve skutečnosti je jejich množství výrazně vyšší. 

Konverze jsou změřené např. pokud sice uživatel neposkytl souhlas se zobrazováním cílené reklamy, ale souhlas s měřením konverzí na webu inzerenta poskytl. Nebo v případě, že uživatel klikne na reklamu a provede konverzi, aniž by mezi tím okno prohlížeče zavřel.

Potřebujete další pomoc?

Pokud si stále nevíte rady, obraťte se na naše specialisty. 95 % vašich dotazů umíme vyřešit do 2 hodin.