Nápověda menu

CATEGORY

V rámci dynamického retargetingu (dále jen DRTG) je možné cíleně oslovovat i návštěvníky kategorií e-shopu. Část uživatelů si nabízené produkty prohlíží pouze v přehledu nabídek dané kategorie, ale detail produktu již nenavštíví. Nyní umožňujeme v DRTG oslovovat i tuto skupinu a nabízet jim nejzajímavější produkty dané kategorie. Výběr produktů obsluhuje algoritmus Skliku a zobrazuje jim nejnavštěvovanější produkty z poslední navštívené kategorie. Pokud je nabídek méně než počet možných pozic v grafickém zpracování reklamy, doplní se nejnavštěvovanější produkty celého eshopu.

Po propojení s účtem na Zboží.cz se automaticky vytvoří seznam – DRTG – Návštěvníci kategorií, který si přiřadíte do kampaní a nastavíte si maximální cenu za proklik. V sestavě nezapomeňte vyloučit uživatele, kteří nákup dokončili.

Upravte si retargetingový kód na stránkách s kategoriemi (přehled nabídek v kategorii) takto:

<script type="text/javascript" src="https://c.seznam.cz/js/rc.js"></script>
<script>
var retargetingConf = {
  rtgId: 123456, /* identifikátor retargeting */
  category: "Zahrada | Stínící technika | Zahradní slunečníky", /* kategorie eshopu */
  pageType: "category", /* typ stránky - category */
};
// Ujistěte se, že metoda existuje, předtím než ji zavoláte
if (window.rc && window.rc.retargetingHit) {
   window.rc.retargetingHit(retargetingConf);
}
</script>
  • Doplňte 2 ztučněné řádky
  • Jako hodnotu parametru category nechte vkládat kompletní cestu kategorie, kterou máte uvedenou u nabídek ve vašem XML feedu. Jako oddělovač slouží svislá čára | (tzv. pipe). Kategorie a více informací k parametru najdete v nápovědě Zboží.cz.
  • V druhém řádku je třeba u stránek s kategoriemi (stránky, ze kterých chcete sbírat publika pro cílení na kategorie) vkládat hodnotu category. Tento parametr je povinný. Pokud nebude v RTG kódu vyplněn nebo bude mít jinou hodnotu než category, nebude k párování publik docházet.
Ukázkový XML feed z nápovědy Zboží.cz. Hodnota CATEGORYTEXT z XML feedu musí odpovídat hodnotě CATEGORY v RTG kódu

Doporučení

Doporučujeme nastavit vyšší cenu za proklik u cílení na návštěvníky produktů, jelikož takovému publiku se zobrazují relevantnější nabídky (blíže tomu, co uživatel hledal) a pravděpodobnost prokliku i nákupu je tedy vyšší.

DRTG seznam cílení na návštěvníky kategorií se chová shodně, jako DRTG seznam s návštěvníky produktů.

Pokud je seznam pozastaven, nenačítají se nová publika. Pro stávající publika se ale DRTG vydává.

Pokud je seznam ve stavu Smazáno, nedochází ani k párování publik, ani k výdeji DRTG.

Potřebujete další pomoc?

Pokud si stále nevíte rady, obraťte se na naše specialisty. 95 % vašich dotazů umíme vyřešit do 2 hodin.