Nápověda menu

Obsahová síť

Je tvořena skupinou webů českého internetu a dalšími partnerskými weby, které na svých stránkách zobrazují kontextovou reklamu Skliku.

Jakou reklamu můžete v obsahové síti vídat?

  • Uvidíte reklamu, která souvisí s obsahem stránky.
  • Jste v cílové skupině, kterou chce inzerent oslovit svoji reklamou.
  • Nebo jste si daný produkt či nabídku mohli v minulosti prohlížet na webu inzerenta.
Kombinovaná reklama a banner

Obsahové weby

V Obsahové síti Skliku oslovíte 95 % uživatelů českého internetu na více než 3 000 webů.

Příklad webů, na kterých se může zobrazovat vaše reklama:

                       

               

Obsahová reklama má obecnější charakter a je tedy vhodná pro oslovení širokého spektra uživatelů.

Obsahovou reklamu doporučujeme nastavit podle toho, kde chcete svou reklamu tematicky zobrazovat, respektive jaké obecenstvo máte vzhledem k typu vaší nabídky zájem oslovit.

Weby Seznam.cz – Všechny formáty a jejich bannerové pozice

Přehled webů Seznamu, na kterých můžete inzerovat.

Weby Seznamu a mobilní pozice – Mobilní formáty a jejich bannerové pozice

Přehled webů Seznamu, na kterých a kde zobrazujeme mobilní pozice.

Weby – které je možné si filtrovat dle kategorií a formátů reklam

Přehled webů v obsahové síti – dle kategorií, a formátů reklam na kterých můžete inzerovat. Obsahuje pouze weby, kde došlo během sledovaného období k alespoň 1000 impresí za formát. Je-li tedy u webu uvedeno ano. Je to z důvodu zvýšení spolehlivosti, aby nebyl případný formát označen “ano” na základě náhodné (či chybné) imprese.

Weby – Branding

Přehled webů v obsahové síti – kde se zobrazuje Branding.

Weby – Outstream

Seznam webů, na kterých dochází k zobrazování Outstreamového videa.

Typy cílení

V obsahové síti lze využít různých typů cílení.

Retargeting

Abyste jej mohli začít využívat, je třeba umístit na stránky tzv. retargetingový kód.

Dynamický retargeting

Pro využívání DRTG je potřeba na stránky umístit tzv. retargetingový kód u DRTG může využít i pokročilé nastavení Retargetingového kódu pro jednotlivé produkty i kategorie eshopu.

Témata

Naše partnerské stránky v obsahové síti Sklik jsou rozděleny do tematických okruhů a vy si můžete zvolit, jaké tematické zaměření mají mít jednotlivá URL, na nichž si přejete svou reklamu zobrazovat.

Umístění

Reklamní systém Sklik vám umožňuje v obsahové síti vybrat web, subdoménu, část webu, nebo i konkrétní stránku, kde se má vaše inzerce zobrazovat.

Zájmy

Pomocí zájmů uživatelů (záložka Zájmy) oslovujete uživatele na základě jejich dlouhodobého chování.

Zájmy o koupi

Cílení na nákupní chování (záložka Zájmy o koupi) obsahuje kategorie uživatelů na základě krátkodobého chování a to zájmu o určitý typ produktu nebo služby.

Klíčová slova

Cílení pomocí klíčových slov nastavujte na základě tematického zaměření vaší inzerce v kontextu s obsahem dané stránky a předpokládané analýzy výskytu klíčových slov v těle stránky.

Pohlaví

Cílení na pohlaví není standardním typem cílení a nelze ho tedy využít samostaně. Jedná se o pomocný filtr ostatních typů cílení.

Formáty reklam v Obsahové síti

Potřebujete další pomoc?

Pokud si stále nevíte rady, obraťte se na naše specialisty. 95 % vašich dotazů umíme vyřešit do 2 hodin.