Obsahová síť

Je tvořena skupinou webů českého internetu a dalšími partnerskými weby, které na svých stránkách zobrazují kontextovou reklamu Skliku.
Jakou reklamu můžete v obsahové síti vídat?
- Uvidíte reklamu, která souvisí s obsahem stránky.
- Jste v cílové skupině, kterou chce inzerent oslovit svoji reklamou.
- Nebo jste si daný produkt či nabídku mohli v minulosti prohlížet na webu inzerenta.

Obsahové weby
V Obsahové síti Skliku oslovíte 95 % uživatelů českého internetu na více než 3 000 webů.
Příklad webů, na kterých se může zobrazovat vaše reklama:
Obsahová reklama má obecnější charakter a je tedy vhodná pro oslovení širokého spektra uživatelů.
Obsahovou reklamu doporučujeme nastavit podle toho, kde chcete svou reklamu tematicky zobrazovat, respektive jaké obecenstvo máte vzhledem k typu vaší nabídky zájem oslovit.
Weby Seznam.cz – Všechny formáty a jejich bannerové pozice
Přehled webů Seznamu, na kterých můžete inzerovat.
Weby Seznamu a mobilní pozice – Mobilní formáty a jejich bannerové pozice
Přehled webů Seznamu, na kterých a kde zobrazujeme mobilní pozice.
Weby – které je možné si filtrovat dle kategorií a formátů reklam
Přehled webů v obsahové síti – dle kategorií, a formátů reklam na kterých můžete inzerovat. Obsahuje pouze weby, kde došlo během sledovaného období k alespoň 1000 impresí za formát. Je-li tedy u webu uvedeno ano. Je to z důvodu zvýšení spolehlivosti, aby nebyl případný formát označen “ano” na základě náhodné (či chybné) imprese.
Weby – Outstream
Seznam webů, na kterých dochází k zobrazování Outstreamového videa.
Typy cílení
V obsahové síti lze využít různých typů cílení.
Retargeting
Abyste jej mohli začít využívat, je třeba umístit na stránky tzv. retargetingový kód.
Dynamický retargeting
Pro využívání DRTG je potřeba na stránky umístit tzv. retargetingový kód u DRTG může využít i pokročilé nastavení Retargetingového kódu pro jednotlivé produkty i kategorie eshopu.
Témata
Naše partnerské stránky v obsahové síti Sklik jsou rozděleny do tematických okruhů a vy si můžete zvolit, jaké tematické zaměření mají mít jednotlivá URL, na nichž si přejete svou reklamu zobrazovat.
Umístění
Reklamní systém Sklik vám umožňuje v obsahové síti vybrat web, subdoménu, část webu, nebo i konkrétní stránku, kde se má vaše inzerce zobrazovat.
Zájmy
Pomocí zájmů uživatelů (záložka Zájmy) oslovujete uživatele na základě jejich dlouhodobého chování.
Zájmy o koupi
Cílení na nákupní chování (záložka Zájmy o koupi) obsahuje kategorie uživatelů na základě krátkodobého chování a to zájmu o určitý typ produktu nebo služby.
Klíčová slova
Cílení pomocí klíčových slov nastavujte na základě tematického zaměření vaší inzerce v kontextu s obsahem dané stránky a předpokládané analýzy výskytu klíčových slov v těle stránky.
Formáty reklam v Obsahové síti
HMTL5 banner
Jak mohou bannery vypadat se můžete podívat zde.