Nápověda menu

Filtr na věk

Jak určujeme věk uživatele

Pro určení věku našich uživatelů využíváme dvě různé metody. U přihlášených uživatelů (v případě jejich souhlasu) využíváme jimi zadaná data z uživatelského profilu. Tato metoda pokrývá přibližně 65 % všech zobrazení napříč našemi službami, protože pro tyto uživatele umíme data využít na všech jeho zařízeních. U nepřihlášených uživatelů využíváme metody strojového učení, které na základě chování uživatele na našich stránkách tyto údaje s vysokou přesností odhadne.

Ve chvíli, kdy máte zvolen i jiný typ cílení (klíčová slova, umístění, témata, retargeting, zájmy, zájmy o koupi) a ve stejné sestavě zvolíte filtr na věk, bude vaše reklama omezena pouze na publikum spadající do vybrané věkové kategorie.

Kdy filtr na věk využívat?

Filtr na věk není standardním typem cílení a nelze ho tedy využít samostatně. Jedná se o pomocný filtr ostatních typů cílení.

Je vhodné se vždy zamyslet, zdali je zvolené cílení vhodné pro vaše kampaně, a zdali případné nastavení filtru věkových kategorií neomezí zbytečně výdej vaší inzerce. Doporučujeme tedy, abyste si nastavení a přidání filtru na věk vždy předem pečlivě rozmysleli.

  • sezónní nabídky pro vybranou věkovou skupinu – zájezdy k moři pro seniory, potřeby pro studenty
  • volba grafických reklam zaměřená na konkrétní věkovou skupinu – pojištění pro seniory
  • slevové akce pro vybrané věkové skupiny – optiky a nabídky slev dle věku, studentské slevy (levnější vstupné, tarify pro mladé apod.)

Pokud využijete více typů cílení, nezapomeňte si přečíst o tom, jak mezi sebou tato cílení fungují. Více se dozvíte na stránce kombinace typů cílení.

Nastavení filtru na věk

Volbu věkové skupiny můžete provést ve vámi vybrané sestavě v záložce Věk, zvolením požadovaného věkového rozmezí. Pokud žádné nezvolíte, dochází k výdeji na všechny věkové kategorie.

Náhled rozhraní – filtr na věk

Je možné si pro různé věkové skupiny nastavit odlišnou maximální cenu za proklik.

Volba rozdílné CPC

Potřebujete další pomoc?

Pokud si stále nevíte rady, obraťte se na naše specialisty. 95 % vašich dotazů umíme vyřešit do 2 hodin.