Přejít na obsah
Nápověda
Nejčastější dotazy
Akademie
Přihlášení do Skliku
Partnerský program
Hledat:
English
Hledat
Začínáme inzerovat
Sklik účet
Kampaně a sestavy
Reklamy
Cílení
Pravidla a specifikace
Měření úspěšnosti
Pokročilá práce s daty
Služby Skliku
Nápověda menu
Začínáme inzerovat
Jak se Sklik platí
Dobití kreditu
Vyhledávací síť
Obsahová síť
Mobilní zařízení
Sklik účet
Struktura účtu
Sloupce přehledu
Emailová oznámení
Přístup do účtu
Hledání v účtu / Filtr
Kopírování entit
Doporučené limity
Inline editace
Nastavení platebního propojení účtů
Kampaně a sestavy
Vytvoření kampaní a sestav
Vyhledávací kampaň
Obsahová kampaň
Produktová kampaň
Videokampaň
Nastavení kampaní
Rozpočet kampaně
Volba regionu
Frekvence zobrazení reklam
Časové plánování
Click2Call
Cílení na zařízení
Nastavení sestav
Reklamy
Vytváření reklam
Bannery
Přehled podporovaných formátů bannerové reklamy
Doporučení pro bannerovou reklamu
Branding
Dynamický banner (DB)
Přehled formátů a design dynamického banneru
Doporučení pro kampaně s dynamickým bannerem
Dynamický banner (DB) pro ne-eshopy
Mám dobře nastavený Dynamický banner v Skliku?
Dynamický retargeting (DRTG)
Přehled formátů Dynamického retargetingu
Dynamický retargeting (DRTG) pro ne-eshopy
Filtr inventáře DRTG = Produktová skupina
Doporučení pro DRTG
DRTG kalkulačka
Šablony DB a DRTG
TOP formáty DB a DRTG šablon
Doporučení pro design šablony
HTML5 bannery
Kdo může využívat HTML5 bannery
Doporučení pro HTML5 bannery
Kombinovaná reklama
Přehled formátů Kombinované reklamy
Doporučení pro kombinovanou reklamu
Nativní reklama
Produktové inzeráty
Struktura produktové kampaně
Textové inzeráty
Textové inzeráty (STA)
Odkazy / Sitelinky
Aktualizace číselných hodnot
Rozšíření o adresu
Doporučení pro psaní úspěšných textových inzerátů
Dynamické inzeráty
Favicon
Řazení inzerátů ve vyhledávání
Videoreklama
Outstream
Doporučení pro videoreklamu
Videometriky
Výhody videoreklamy
XML feed
Optimalizace XML feedu pro Sklik
Externí kód
Přehled Externích kódů
Kdo může využívat Externí kód
Cílení
Retargeting
Retargetingový kód
Pokročilé nastavení RTG kódu u produktu (item_id)
Pokročilé nastavení RTG kódu u kategorie (category)
Implementace pokročilého RTG kódu v GTM
Více RTG kódů v GTM
Témata
Umístění
Zájmy
Zájmy o koupi
Klíčová slova
Shody klíčových slov (VS)
Návrh klíčových slov (VS)
Vylučující slova (VS)
Nástroje pro práci s dotazy (VS)
Cílení klíčových slov v obsahové síti (OS)
Pohlaví
Kombinace typů cílení
Individuální nastavení Max. CPC u typů cílení
Pravidla a specifikace
Pravidla reklamy a nepovolený obsah
Bannery
Branding
Dynamický retargeting (DRTG) / Dynamický banner (DB)
HTML5 bannery
Kombinovaná reklama
Produktové inzeráty PLA/Pi
Textové inzeráty
Videoreklama
Duplicitní inzerce
Erotická inzerce v Skliku
Ochranné známky
Zájmově orientovaná inzerce
Smluvní podmínky
Měření úspěšnosti
Statistiky
Tipy na generování
Brandové kampaně
Konverze
Konverzní kód
Více Konverzních kódů v GTM
Konverzní kód pro Sklik + Zboží.cz
Ztracená zobrazení
Sloupec Kvalita
Sledovací URL
Automatické tagování cílových URL
Dynamické proměnné
Externí měření reklam
Pokročilá práce s daty
Import a Export
Aktualizační mód v praxi
6 nejčastějších chyb při importu .csv
Bannery – import a export
Produktové inzeráty – import
Specifikace CSV souboru
Vytvoření CSV
Otevření CSV
RTG seznamy – import
Automatická pravidla
Sklik API
API newsletter
Příklady volání API Drak
Práce s Sklik API
Automatizace pomocí API
Propojení Sklik connectoru s Google Data studiem (GDS)
Služby Skliku
Sklik Standard
Sklik Profi
Videogalerie
Materiály ke stažení
Sklik Začínáme
Nejčastější dotazy – Sklik Začínáme
Nápověda
Kontaktní formulář
Kontaktní formulář
Vaše jméno:
*
Váš Sklik účet:
*
E-mail pro odpověď:
*
Váš dotaz se týká:
*
Jiný důvod - popište jaký
Zamítnutá reklama
Nevýdej reklamy
DRTG - Dynamický retargeting
RTG - Retargeting
HTML5 bannery
Konverze
Import
API Drak
Přečerpání denního rozpočtu
Váš inzerát pravděpodobně nesplňuje
pravidla Skliku
nebo
Seznamu
. Pečlivě je prostudujte a nezapomeňte také na
smluvní podmínky
. Pokud je po odstranění nedostatků reklama stále zamítnutá, pošlete nám
požadavek na její schválení
.
Častým důvodem nezobrazování reklamy je v nastavení kampaně (celkový rozpočet, konec kampaně, dosažení stanoveného počtu prokliků nebo regionální cílení). Podívejte se na
nejčastější důvody nezobrazování reklam
.
Nevydává se vám
dynamický retargeting
? Ověřte si, zda máte na provozovny a firmy.cz nahrané logo. Dále zkontrolujte, zda máte v odpovídajícím DRTG seznamu alespoň 30 uživatelů. Pokud ne, ujistěte se, že máte tento DRTG seznam přiřazen k nějaké sestavě. Bez toho se plnit nezačne.
Nenačítají se vám uživatelé do
RTG seznamů
? Možná jste na web neimplementovali
retargetinový kód
. Anebo jste tak učinili před méně jak jedním dnem. Pokud se vám retargeting nezobrazuje, zkontrolujte, že má RTG seznam alespoň 30 uživatelů.
Chcete používat HTML5 bannery?
Pokud splňujete podmínky, vyplňte formulář.
Jestliže již práva máte, nezapomeňte si přečíst
specifikace
. Častou chybou je využívání nepovlených JS funkcí window.open(), Enabler.exit(), mraid.open() nebo příliš velkých souborů.
Aby se vám
konverze
do Skliku propsala, je nutné nejdříve prokliknout Sklikovou reklamu a následně navštívit stránku, na které je umístěný
konverzní kód
(v eshopech zpravidla stránka s dokončenou objednávkou). Aby se vám započetla nejen konverze, ale i její hodnota, požádejte svého webmastera/poskytovatele eshopu, aby vám toto nastavil.
Potýkáte se během importu s chybou? Podívejte se na
6 nejčastějších chyb
.
Rozpočet může být překročen vinou výrazného nepoměru mezi nastaveným denním rozpočtem a
cenou za proklik
. Doporučený poměr je 100:1 (denní rozpočet : cena za proklik). Více se o přečerpání denního rozpočtu dočtete
zde
.
Přihlašovací jméno a heslo je stejné napříč všemi službami Seznamu. Heslo máte možnost změnit prostřednictvím
správy Seznam účtu
. Po přihlášení naleznete v levém navigačním menu pod záložkou "změnit své heslo" formulář pro změnu hesla a kontrolní otázky. Změnit heslo je možné také v rozhraní
emailové schránky
.
Pokud u některého ze slov v detailu sestavy vidíte stav "neaktivní", znamená to, že uživatelé nepovažují při hledání tohoto slova Váš inzerát za zajímavý a neklikají na něj. Takové slovo má vysoký počet zobrazení a velmi nízkou nebo nulovou míru prokliku. Použijte v sestavě pouze úzce související klíčová slova s oborem, který propagujete. Pokud je klíčové slovo neaktivní, inzeráty se ve Vyhledávací síti nezobrazují. K jejich zobrazování dochází pouze v Obsahové síti na základě tematického zařazení sestavy. Jak dále postupovat se dočtete
zde
.
Jedním z projevů nezobrazování statistik i přes odečítající se kredit, může být nevhodně nastavený filtr období. Ujistěte se tedy, že máte správně nastaveno časové období, za které chcete zobrazit statistiky. Díky tomuto filtru můžete využít přednastavených hodnot (včera, posledních 7 dní, minulý měsíc, atd.). Jak vypadá filtr období a další možné příčiny nezobrazování statistik naleznete
zde
.
Protože se Sklik platí za prokliky, inzerenti se často zajímají, jak jsou chráněni proti neplatnému klikání. Problematikou rozpoznávání neplatného klikání se pečlivě zabýváme, pravidelně kontrolujeme a vylepšujeme stávající metody. Více se o ochraně proti neplatnému klikání dočtete
zde
.
Co dělat, když platba do Peněženky nepřijde? Bankovní převod peněz z běžného účtu v České republice do našeho účtu trvá zpravidla dva dny. Pokud jde o převod z eBanky, uskuteční se zpravidla v průběhu dne. Jestliže je Váš subjekt ze Slovenska, platba zabere o den více. Pokud se peníze stále nepřičtou zhruba po třech pracovních dnech, kontaktujte prosím
finanční oddělení
. Do emailu uveďte prosím uživatelské jméno, kterým se do Peněženky přihlašujete a údaje o platbě (variabilní a specifický symbol, datum platby a částku).
Aby si inzeráty nasbíraly kvalitní statistiky a zobrazovaly se na vyšších pozicích, potřebují čas a kvalitní nastavení. Rovněž je nutné soustředit se na kvalitu kampaně (struktura účtu, regionální cílení) a vyvážené nastavení maximální ceny za proklik. Doporučujeme se proto soustředit především na poutavost inzerátů včetně Vašich konkurenčních výhod, kvalitní zacílení Vašich potenciálních zákazníků (užití úzce souvisejících klíčových slov, shod klíčových slov a vylučujících slov). Další informace naleznete
zde
.
Náhled stránky provádí automaticky generátor fulltextu a to 3x do měsíce. Pokud chcete náhled webových stránek zaktualizovat, proveďte jej pomocí
odkazu
. Do 24 hodin se náhled bude v pořádku zobrazovat. Další informace naleznete
zde
.
Jsou dvě možnosti, jak můžete zobrazit inzeráty Skliku na Seznamu. Své kampaně si jednak můžete spravovat v administračním rozhraní
Skliku
sami, nebo můžete využít služeb
profesionálních optimalizátorů
společnosti Seznam.cz.
Převod kreditu mezi účty Peněženky je možný v případě, že jsou účty registrované na stejné IČ. Pokud je IČ rozdílné a nesprávně jste dobili kredit, kontaktujte prosím
finanční oddělení
s žádostí o navrácení peněz zpět na Váš bankovní účet. Poté dobijte finance do správného účtu.
Pokud využíváte počítadlo návštěvnosti stránek, mohou se statistiky Skliku od statistik těchto a podobných nástrojů lišit, poněvadž každý nástroj počítá jinou "veličinu". Více se o rozdílech ve statistikách dozvíte
zde
.
Jiné
*
Napište jinou kategorii, která se týká Vašeho dotazu
Zde vložte svůj dotaz:
*
Popište co nejpodrobněji Váš dotaz tak, aby Vám mohli administrátoři technické podpory co nejlépe odpovědět.
Zde přiložte soubor:
Accepted file types: png, jpg, gif, pdf, csv, txt, xml, jpeg, zip, zip.
Zadané údaje zpracováváme dle těchto
podmínek
.