Individuální nastavení Max. CPC u různých typů cílení
Jak systém používá rozdílné Max. CPC (CPT) v rámci jedné sestavy?
Pokud si nastavujete individuální Max. CPC (maximální cena za proklik) nebo CPT (cena za tisíc zobrazení) (dále pro přehlednost uvádíme jen Max. CPC) u různých cílení v rámci jedné sestavy ( Zájmy, Pohlaví, Retargeting, Zájmy o koupi, Umístění) a neponecháváte u nich výchozí hodnotu, která se přebírá ze sestavy. V následující ukázce zjistíte, kdy systém v jakých posloupnostech tu kterou Max. CPC použije.
Řazení je od nejvyšší priority k nejnižší
1) Produktová skupina

Příklad:
Reklama se zobrazí z Produktové skupiny “Vše skladem“ = Použije se Max. CPC 11 Kč. Bez ohledu na další nastavení. Protože Produktová skupina “Vše skladem“ má individuálně upravenou Max. CPC a má nejvyšší prioritu.
2) Pohlaví

Příklad:
Reklama se zobrazí pro Pohlaví “Žena“se Zájmem o “Děti“ z Produktové skupiny “Levné zboží“ = Použije se Max. CPC 6 Kč.
3) Typ cílení (Umístění, Témata, Retargeting, Zájmy, Zájmy o koupi)

Příklad:
Reklama se zobrazí pro Pohlaví “Muž“ se Zájmem o “Fitness“ z Produktové skupiny “Levné zboží“ = Použije se Max. CPC 7 Kč. (protože Pohlaví “Muž“ nemá nastavenou individuální Max. CPC, přebírá Max. CPC ze sestavy. Proto se jako další v pořadí priorit použije systém individuálně nastavených 7 Kč z Cílení na Zájem “Fitness“).
4) Sestava

Jestliže je nastavena rozdílná cena u různých typů cílení (např. Umístění + Zájmy), použije se Max. CPC toho cílení, které v aukci zvítězí.
Kvůli principu fungování systému při cílení pomocí klíčových slov v obsahové síti se nereflektuje individuálně použitá Max. CPC u klíčových slov pro obsahovou síť.