Nápověda menu

Obsahová kampaň

Obsahovou kampaň vytvoříte kliknutím na zelené tlačítko s popiskem Vytvořit kampaň, které uvidíte po přihlášení ve svém Sklik účtu.

V následujícím kroku zvolíte typ Obsahová kampaň.

Výběr Obsahové kampaně

Pro lepší přehlednost si kampaň a sestavu pojmenujte dle svých potřeb tak, abyste v budoucnu podle názvu poznali, co obsahují. Vyberte si i způsob zpoplatnění (CPC/CPT).

Pojmenování kampaně / Způsob zpoplatnění

Je jen na vás, zda se rozhodnete pro volbu Banneru, Kombinované reklamy, či Brandingu. A pokud splňujete podmínky, můžete si zvolit i HTML bannery.

Volba typu reklamy

Na následujícím obrázku je rozhraní pro vytvoření Brandingu.

Ukázka vytvoření brandingové reklamy

Reklamu si můžete vybírat z již existujících a to z Knihovny reklam.

Tlačítkem „Vytvořit reklamu“ se veškeré změny uloží.

V názvu kampaní a sestav nedoporučujeme používat ampersand &. Přesto, že s ním Sklik umí pracovat, Google Analytics za ním může URL adresu oříznout. Díky tomu byste v Google Analytics nemuseli mít přiřazenou návštěvnost z Skliku tak, jak jste si představovali.

Potřebujete další pomoc?

Pokud si stále nevíte rady, obraťte se na naše specialisty. 95 % vašich dotazů umíme vyřešit do 2 hodin.