Reklamy
![](https://napoveda.sklik.cz/wp-content/uploads/typy-reklamy.png)
- Vytváření reklam
- Bannery
- Branding
- Dynamický banner (DB)
- Dynamický retargeting (DRTG)
- Šablony DB a DRTG
- HTML5 banner
- Kombinovaná reklama
- Textové reklamy
- Řazení textových reklam
- Videoreklama
- XML feed
- Externí kód
Vybráním vhodného typu reklamy a vytvořením poutavého reklamního sdělení máte šanci oslovit přesně ty uživatele, které potřebujete.
Vytváření reklam
V tomto kroku vytvoříte reklamu ve zvoleném formátu a následně uložíte všechny informace, které jste zadali. Po uložení vás rozhraní přesměruje na stránku přehledu kampaní.
![](https://napoveda.sklik.cz/wp-content/uploads/vytvareni-reklam.png)
Bannery
Prostřednictvím bannerové reklamy máte možnost zvýšit či vyvolat poptávku po vašich službách nebo nabízených produktech. Zobrazuje se v Obsahové síti.
![](https://napoveda.sklik.cz/wp-content/uploads/graficka-reklama.png)
Branding
Pomocí brandingu můžete oslovit velký počet uživatelů v Obsahové síti a rozšířit tím povědomí o své značce, produktech či službách.
![](https://napoveda.sklik.cz/wp-content/uploads/branding-1.png)
Dynamický banner
Dynamický banner je typ produktové reklamy zobrazující se v Obsahové síti vhodný pro akviziční kampaně.
![](https://napoveda.sklik.cz/wp-content/uploads/dynamicky-banner.png)
Dynamický retargeting
Dynamický retargeting automaticky vytvoří reklamu v Obsahové síti pomocí kombinace obrázků a textů obsažených ve vašem produktovém XML feedu.
![](https://napoveda.sklik.cz/wp-content/uploads/dynamicky-retargeting.png)
Šablony DB a DRTG
Pod záložkou Šablony v sestavě – je vidět náhled šablony, tedy náhled loga a produktů provozovny, která se vám při vytváření šablon řadí jako první.
![](https://napoveda.sklik.cz/wp-content/uploads/sablony-reklam-db-a-drtg.png)
HTML5 banner
Technologie HTML5 představuje kombinaci jazyků HTML, CSS a JS s vlastnostmi, které se velmi dobře hodí k vytváření poutavých animovaných bannerů.
![](https://napoveda.sklik.cz/wp-content/uploads/dynamicky-banner.png)
Kombinovaná reklama
Kombinovaná reklama svým zpracováním působí přirozeně a zapadá do konceptu webové stránky. Díky tomu snižuje negativní vnímání reklam uživateli. Zobrazuje se v Obsahové síti.
![](https://napoveda.sklik.cz/wp-content/uploads/kombinovana-reklama.png)
Textové reklamy
Textová reklama se zobrazuje spolu s přirozenými výsledky hledání na stránce Seznam.cz.
![](https://napoveda.sklik.cz/wp-content/uploads/rozsirena-textova-reklama.png)
Řazení textových reklam
Pozici reklamy ovlivňuje hned několik faktorů, které souvisí s nastavením a úspěšností kampaně. O zobrazení největší měrou rozhoduje Maximální nabídnutá cena za proklik a takzvaný Koeficient kvality.
![](https://napoveda.sklik.cz/wp-content/uploads/razeni-inzeratu.png)
Videoreklama
Jedná se o vizuální formu reklamy s orientací na výkon a posílení značky zobrazující se v Obsahové síti. Máte možnost si vybrat mezi typem videoreklamy – Videospotem a Bumperem.
![](https://napoveda.sklik.cz/wp-content/uploads/videoreklama-1.png)
XML feed
XML feed je datový formát, který slouží pro uchovávání, zpracování nebo předávání strukturovaných informací mezi systémy. Využijete jej pokud budete chtít pracovat s dynamickým retargetingem, nebo dynamickým bannerem.
![](https://napoveda.sklik.cz/wp-content/uploads/produktove-inzeraty-2.png)
Externí kód
Externí kód představuje alternativu ke všem podporovaným reklamním formátům v obsahové síti Skliku. Jeho odlišnost spočívá ve formě zadávání, protože místo standardní reklamy se do Skliku vkládá kód vygenerovaný v systému třetí strany.
![](https://napoveda.sklik.cz/wp-content/uploads/2021/09/sklik-napoveda-illu-externi-kod-1.png)