Nápověda menu

Reklamy

Vybráním vhodného typu reklamy a vytvořením poutavého reklamního sdělení máte šanci oslovit přesně ty uživatele, které potřebujete.

Typ kampaněSíť Reklamní formát
Vyhledávací kampaň Vyhledávací síťTextová reklama
Obsahová kampaň Obsahová síťBanner, Kombinovaná reklama, Branding, HTML5 banner
Produktová kampaňObsahová síťNabídky z XML feedu:
Dynamický retargeting a Dynamický banner
Videokampaň Obsahová síťBumper, Videospot

Vytváření reklam

V tomto kroku vytvoříte reklamu ve zvoleném formátu a následně uložíte všechny informace, které jste zadali. Po uložení vás rozhraní přesměruje na stránku přehledu kampaní.

Bannery

Prostřednictvím bannerové reklamy máte možnost zvýšit či vyvolat poptávku po vašich službách či nabízených produktech. Zobrazuje se v Obsahové síti.

Branding

Pomocí brandingu můžete oslovit velký počet uživatelů v Obsahové síti a rozšířit tím povědomí o své značce, produktů či službách.

Dynamický banner

Dynamický banner je typ produktové reklamy zobrazující se v Obsahové síti vhodný pro akviziční kampaně.

Dynamický retargeting

Dynamický retargeting automaticky vytvoří reklamu v Obsahové síti pomocí kombinace obrázků a textů obsažených ve vašem produktovém XML feedu.

Šablony DB a DRTG

Pod záložkou Šablony v sestavě – je vidět náhled šablony, tedy náhled loga a produktů provozovny, která se vám při vytváření šablon řadí jako první.

HTML5 banner

Technologie HTML5 představuje kombinaci jazyků HTML, CSS a JS s vlastnostmi, které se velmi dobře hodí k vytváření poutavých animovaných bannerů. 

Kombinovaná reklama

Kombinovaná reklama svým zpracováním působí přirozeně a zapadá do konceptu webové stránky. Díky tomu snižuje negativní vnímání reklam uživateli. Zobrazuje se v Obsahové síti.

Textové reklamy

Textová reklama se zobrazuje spolu s přirozenými výsledky hledání na stránce Seznam.cz.

Řazení textových reklam

Pozici reklamy ovlivňuje hned několik faktorů, které souvisí s nastavením a úspěšností kampaně. O zobrazení největší měrou rozhoduje Maximální nabídnutá cena za proklik a takzvaný Koeficient kvality.

Videoreklama

Jedná se o vizuální formu reklamy s orientací na výkon a posílení značky zobrazující se v Obsahové síti. Máte možnost si vybrat mezi typem videoreklamy – Videospotem a Bumperem.

XML feed

XML feed je datový formát, který slouží pro uchovávání, zpracování nebo předávání strukturovaných informací mezi systémy. Využijete jej pokud budete chtít pracovat s dynamickým retargetingem, nebo dynamickým bannerem.

Externí kód

Externí kód představuje alternativu ke všem podporovaným reklamním formátům v obsahové síti Skliku. Jeho odlišnost spočívá ve formě zadávání, protože místo standardní reklamy se do Skliku vkládá kód vygenerovaný v systému třetí strany

Potřebujete další pomoc?

Pokud si stále nevíte rady, obraťte se na naše specialisty. 95 % vašich dotazů umíme vyřešit do 2 hodin.