Nápověda menu

Bannery

Jedná se o vizuální formu reklamy s orientací na výkon a posílení značky.

Prostřednictvím bannerů lze inzerovat v Obsahové síti. Zde je možné využít různé typy cílení.

Grafickou reklamu lze vytvořit současně při Vytváření kampaně nebo v přehledu inzerátů pomocí tlačítka Vytvořit reklamu.

Výběr banneru
Ukázka vytvoření banneru

Když některý banner ze všech hromadně nahrávaných nesplňuje specifikace, zobrazí se chybová hláška. Ostatní bannery, které specifikace splňují, je možné nahrát pomocí tlačítka Použít nahrané.

Hromadné nahrávání bannerů

Při tvorbě obrázkových podkladů nezapomeňte na podporované rozměry v technické specifikaci a pravidla bannerové reklamy. Na obrázku nesmí chybět textové sdělení – krátký popis nabídky nebo výzva k akci.

Banner se snáze zobrazí na reklamní ploše shodných rozměrů. Doporučujeme proto vytvořit několik velikostních verzí banneru. Zvýšíte tím pravděpodobnost zobrazení vaší reklamy.

O zobrazení grafické reklamy v Obsahové síti rozhoduje největší měrou nabídnutá cena a takzvaný koeficient kvality.

Volitelné položky

  • Měřicí šablona – nepovinné pole pro zadání URL s externím měřicím systémem. Toto pole vyplňují pouze uživatelé, kteří používají měřicí systém třetích stran.
Měřící šablona

Proměnné pro měřicí šablonu

Cílovou URL reklamy je možné do Měřicí šablony zadat ve formě proměnné. K dispozici je několik variant:

  • {lpurl} – Parametr, který vkládá Cílovou URL. Musí se jednou escapovat.
  • {lpurl+2} – Dvojnásobně kódovaná cílová URL. Hodí se v případě, že používáte řetězec přesměrování.
  • {unescapedlpurl} – Nekódovaná cílová URL
  • {escapedlpurl} – Kódovaná cílová URL. Kódují se znaky :, /, ?, = a %
  • {escapedlpurl+2} – Dvojnásobně kódovaná cílová URL. Hodí se v případě, že používáte řetězec přesměrování.

Příklad {lpurl}:
Měřicí šablona: http://www.mericiserver.com/?url={lpurl}
Cílová URL (z reklamy): https://domena.cz/dorty-pro-deti/
URL prokliku: http://www.mericiserver.com/?url=https%3A//domena.cz/dorty-pro-deti/%26id%3D5

Pokud použijete externí měřící šablonu, zkontrolujte si zda je cílová URL po prokliku správná a zda se správně započítávají zobrazení a prokliky. V případě užití měřící šablony negarantujeme správné započítávání statistik a funkčnost prokliku na cílovou URL.

Potřebujete další pomoc?

Pokud si stále nevíte rady, obraťte se na naše specialisty. 95 % vašich dotazů umíme vyřešit do 2 hodin.