Nápověda menu

Bannery

Jedná se o vizuální formu reklamy s orientací na výkon a posílení značky.

Prostřednictvím bannerů lze inzerovat v Obsahové síti. Zde je možné využít různé typy cílení.

Grafickou reklamu lze vytvořit současně při Vytváření kampaně nebo v přehledu inzerátů pomocí tlačítka Vytvořit nový banner.

Součástí banneru je kromě samotného obrázku také neveřejný Název pro lepší rozlišení v inzerentském rozhraní, Viditelná a Cílová URL.

Ukázka vytvoření banneru

Při tvorbě obrázkových podkladů nezapomeňte na podporované rozměry v technické specifikaci a pravidla bannerové reklamy. Na obrázku nesmí chybět textové sdělení – krátký popis nabídky nebo výzva k akci.

Banner se snáze zobrazí na reklamní ploše shodných rozměrů. Doporučujeme proto vytvořit několik velikostních verzí banneru. Zvýšíte tím pravděpodobnost zobrazení vaší reklamy.

O zobrazení grafické reklamy v Obsahové síti rozhoduje největší měrou nabídnutá cena a takzvaný koeficient kvality.

Potřebujete další pomoc?

Pokud si stále nevíte rady, obraťte se na naše specialisty. 95 % vašich dotazů umíme vyřešit do 2 hodin.