Nápověda menu

Struktura produktové kampaně

Pokud chcete Produktové sestavy nastavit efektivně, nezapomeňte na segmentaci produktů v podobě vhodného použití atributů feedu. Je na vašem rozhodnutí, jakou strukturu produktových kampaní zvolíte.

Zde je k dispozici návod, jak si rychle vytvořit strukturu dle XML feedu.

Pro vaši představu, v praxi se často uplatňují tyto:

  • Reklamní sestavy odpovídají hlavním kategoriím feedu <CATEGORYTEXT> a Produktové skupiny v nich odpovídají příslušným podkategoriím z dané hlavní kategorie.
  • Reklamní sestavy a Produktové skupiny v nich odpovídají parametru Výrobce <MANUFACTURER> z feedu.
  • Produktové skupiny jsou zadány prostřednictvím Štítků, které mohou nést informaci například o maržovosti produktu nebo třeba o důležitosti produktu.
  • Reklamní sestavy jsou rozdělené podle cenových rozpětí. Inzerují se všechny produkty z daných cenových intervalů. Produktové skupiny tedy zadáváte pouze prostřednictvím parametru Cena .
    • Ukázka:
      Produkty 0 až 1 000 Kč
      Produkty 1 001 až 2 000 Kč
      Produkty 2 001 až 4 000 Kč
      a tak dále..
      .
  • Produkty jsou zadány pouze prostřednictvím parametru Dostupnost <DELIVERY_DATE>. Pokud inzerujete produkty s dostupností skladem, doporučujeme vedle toho vždy také otestovat inzerci produktů s delší dostupností (do 3 dnů, do týdne, a další) – v oddělených reklamních sestavách či produktových skupinách, kterým na začátek zadáte nižší CPC.

Parametry Dostupnost <DELIVERY_DATE>, Cena <PRICE_VAT>, případně další vybrané parametry je možné použít v kombinaci s ostatními parametry (například budou inzerovány jen produkty z kategorie <CATEGORYTEXT> Dětské hračky s cenou nad 150 Kč nebo jen produkty z kategorie Dětské hračky, které jsou aktuálně skladem).

Nezapomeňte si vždy zkontrolovat, zda cílíte na všechen vhodný sortiment, abyste nepřišli o potenciální klienty.

Potřebujete další pomoc?

Pokud si stále nevíte rady, obraťte se na naše specialisty. 95 % vašich dotazů umíme vyřešit do 2 hodin.