Měření úspěšnosti Vyhledávání

Měření úspěšnosti

Statistiky

Základní statistické informace naleznete ve výpisu kampaní, sestav, inzerátů a klíčových slov. Detailnější pohled na statistická data pak můžete získat díky statistickému přehledu. Možnost vytvořit podrobný přehled naleznete v záložce Statistiky.

Konverze

Cílem inzerce je zpravidla kromě přivedení nových uživatelů na cílovou stránku také provedení akce uživatelem, která má pro inzerenta určitý význam.

Podíl zobrazení a kvalita ve vyhledávací síti

Ve statistických reportech a v inzerentském rozhraní naleznete u kampaní (jen u aktivních ve vyhledávací síti), sestav a klíčových slov informace o tzv. ztracených zobrazeních, které vám mohou pomoci v analýze důvodů, proč se vaše kampaň nezobrazuje na všechny dotazy, které by ji měly při správném nastavení spustit.

Sledovací URL

Jestliže zaznamenáváte a sledujete návštěvnost vašich stránek prostřednictvím serverového logu, některého z měřících systémů (Google Analytics, TOPlist, Navrcholu.cz apod.) nebo vlastního algoritmu, je zapotřebí pro rozlišení uživatelů ze zdroje Sklik označkovat cílové URL adresy všech inzerátů.

Automatické tagování cílových URL

Nástroj pro automatické tagování cílových URL naleznete v nástrojové liště v inzerentském rozhraní Skliku.

Dynamické proměnné pro vaše URL

Tyto proměnné lze použít v nástroji pro automatické tagování cílových URL nebo samostatně vložené do vašich cílových URL inzerátů, klíčových slov i rozšíření Sklik Odkazy.