Měření úspěšnosti
![](https://napoveda.sklik.cz/wp-content/uploads/mereni-uspesnosti.png)
Cílem inzerce bývá kromě přivedení nových uživatelů na cílovou stránku také provedení akce uživatelem. Kterou akci potřebuje inzerent sledovat je čistě na jeho uvážení. Níže na stránce vám představujeme nástroje k tomu určené.
Statistiky
Základní statistické informace naleznete ve výpisu kampaní, sestav, reklam a klíčových slov. Detailnější pohled na statistická data pak můžete získat díky statistickému přehledu. Možnost vytvořit podrobný přehled naleznete v záložce Statistiky.
![](https://napoveda.sklik.cz/wp-content/uploads/statistiky-1.png)
Brandové kampaně
Pro vyhodnocení výkonu kampaní, jejichž primárním cílem není prodej, ale oslovení relevantních cílových skupin, využijte následující metriky: Unikátní uživatelé – zásah reklamy, Noví uživatelé, Frekvence zobrazení Ø, Win rate.
![](https://napoveda.sklik.cz/wp-content/uploads/2021/09/sklik-napoveda-illu-brandove-kampane.png)
Konverze
Cílem inzerce je zpravidla kromě přivedení nových uživatelů na cílovou stránku také provedení akce uživatelem, která má pro inzerenta určitý význam.
![](https://napoveda.sklik.cz/wp-content/uploads/konverze-3.png)
Ztracená zobrazení
Ve statistických reportech a v inzerentském rozhraní naleznete u kampaní (jen u aktivních ve vyhledávací síti), sestav a klíčových slov informace o tzv. ztracených zobrazeních, které vám mohou pomoci v analýze důvodů, proč se vaše kampaň nezobrazuje na všechny dotazy, které by ji měly při správném nastavení spustit.
![](https://napoveda.sklik.cz/wp-content/uploads/ztracena-zobrazeni-1.png)
Sloupec „Kvalita“
Ve statistických reportech a v inzerentském rozhraní naleznete u kampaní (pouze těch aktivních ve Vyhledávací síti), sestav a klíčových slov informaci o tzv. Kvalitě, která nabízí informaci o tom, jak si vedla obsažená klíčová slova v konkurenci s ostatními inzerenty.
![](https://napoveda.sklik.cz/wp-content/uploads/nezobrazovani-statistik.png)
Sledovací URL
Jestliže zaznamenáváte a sledujete návštěvnost vašich stránek prostřednictvím serverového logu, některého z měřících systémů (Google Analytics, apod.) nebo vlastního algoritmu, je zapotřebí pro rozlišení uživatelů ze zdroje Sklik označkovat cílové URL adresy všech reklam.
![](https://napoveda.sklik.cz/wp-content/uploads/sledovaci-url.png)
Automatické tagování
Nástroj pro automatické tagování cílových URL naleznete v nástrojové liště v inzerentském rozhraní Skliku.
Dynamické proměnné URL
Tyto proměnné lze použít v nástroji pro automatické tagování cílových URL nebo samostatně vložené do vašich cílových URL reklam, klíčových slov i rozšíření Sklik Odkazy.