Nápověda menu

Typy kampaní a sestav a jejich vytvoření

V tomto kroku můžete typ kampaně vybrat buď jedním klikem a potvrdit přechod do dalšího kroku tlačítkem “Pokračovat” nebo dvojklikem na dlaždici typu kampaně, který chcete vytvořit.

Po tomto kroku se následně vyplňují základní informace o kampani, sestavě a způsobu zpoplatnění v sestavách. Je možno uložit kampaň bez reklamy pomocí tlačítka “Uložit kampaň bez reklamy”.

Typ kampaně Síť Reklamní formát
Vyhledávací kampaňVyhledávací síťTextová reklama
Obsahová kampaň Obsahová síťBanner, Kombinovaná reklama, Branding, HTML5 banner, Externí kód
Jednoduchá obsahová kampaňObsahová síťBanner, Kombinovaná reklama, Branding, HTML5 banner, Externí kód
Videokampaň Obsahová síťBumper, Videospot
Produktová kampaň
Obsahová síť
Nabídky z XML feedu:
Dynamický retargeting a Dynamický banner
ZbožíNabídky z XML feedu:
Výběr typu kampaně
PoleMax. délkaPovinnýPoznámka
Název kampaně255 znakůAno
Nastavení rozpočtuAno (výchozí 1000 Kč)Lze vybrat sdílený rozpočet
Název sestavy160 znakůAno
Způsob zpoplatněníAno (výchozí hodnota – CPC)CPT – Výběr pouze u obsahové kampaně. CPT je vždy defaultně nastaveno u videokampaně
Výchozí cena za proklik CPCAnovýchozí CPC = 5 Kč
Výchozí cena za tisíc zobrazení CPTAnovýchozí CPT = 50 Kč

Potřebujete další pomoc?

Pokud si stále nevíte rady, obraťte se na naše specialisty. 95 % vašich dotazů umíme vyřešit do 2 hodin.