Nápověda menu

Nejčastější důvody zamítnutí pro jednotlivé reklamní formáty

  • Nečitelný text v banneru – týká se to většinou malých formátů kde je nahuštěný text (většinou zmenšenina velkého formátu).
  • Nevhodné zpracování banneru – je nahrán ve špatném, či nekvalitním rozlišení.
  • Chybí reklamní sdělení – obrázek bez textu, či jiného bližšího přiblížení o propagovaném produktu, nebo službě.
  • URL uvedená na banneru neodpovídá cílové URL – Na banneru se nachází sdělení “Navštivte náš eshop na www.zbozi.cz”. Po prokliku se však uživatel dostane na www.seznam.cz.
  • Průhledné pozadí – banner se nesmí nacházet na průhledném/responzivním pozadí.

≫ pravidla pro bannery

  • Text v obrázku – jakékoliv textové sdělení v ilustračních obrázcích.
  • Nevhodné zpracování ilustračních obrázků – obrázky nesouvisí s reklamou.
  • Logo nebo CTA tlačítka v ilustračních obrázcích – většinou použit banner jako ilustrační obrázek.
  • Logo na barevném pozadí – a není stejným způsobem používáno i na webu.
  • Špatně oříznuté ilustrační obrázky nebo logo – obrázky mají zbytečné bílé, nebo barevné okraje. Nebo jsou jinak špatně oříznuté.

≫ pravidla pro kombinovanou reklamu

  • Text a logotypy se nachází mimo vyhrazenou oblast – hlavní sdělení (texty a loga) zasahují mimo prostor pro toto umístění určený.
  • Branding je bez reklamního sdělení – bez textu, či jiného bližšího přiblížení o propagovaném produktu, nebo službě.
  • Obrázek Brandingu je nekvalitní, zdeformovaný nebo má nečitelný text – různě nevhodně deformované kreativy.

≫ pravidla pro branding

Potřebujete další pomoc?

Pokud si stále nevíte rady, obraťte se na naše specialisty. 95 % vašich dotazů umíme vyřešit do 2 hodin.