Nápověda menu

Nejčastější důvody zamítnutí pro jednotlivé reklamní formáty

  • Nečitelný text v banneru – týká se to většinou malých formátů kde je nahuštěný text (většinou zmenšenina velkého formátu).
  • Nevhodné zpracování banneru – je nahrán ve špatném, či nekvalitním rozlišení.
  • Chybí reklamní sdělení – obrázek neobsahuje text či jiné bližší přiblížení propagovaného produktu nebo služby.
  • URL uvedená na banneru neodpovídá cílové URL – Na banneru se nachází sdělení “Navštivte náš eshop na www.zbozi.cz”. Po prokliku se však uživatel dostane na www.seznam.cz.
  • Průhledné pozadí – banner se nesmí nacházet na průhledném/responzivním pozadí.
  • Banner nevyplňuje celou plochu  – banner musí pokrývat celý prostor grafické plochy, bez prázdných bílých míst, která by tuto plochu dorovnávala.

≫ pravidla pro bannery

  • Text v obrázku – ilustrační obrázky nesmí obsahovat textová sdělení ani logotypy.
  • Nevhodné zpracování ilustračních obrázků – obrázky nesouvisí s reklamním sdělením a obsahem cílové url.
  • Nevhodně oříznuté ilustrační obrázky nebo logo – obrázky mají zbytečné bílé okraje, nebo jsou jinak špatně oříznuté.
  • Nedokončené texty – textové části reklamy obsahují nedokončené titulky nebo popisky, jako například „Bílá čepice s…“, „Buď in v nových“ atp.

≫ pravidla pro kombinovanou reklamu

  • Mimo vyhrazenou oblast se vyskytují texty – do prostoru mimo hlavní reklamní sdělení nesmí zasahovat žádné texty a logotypy.
  • Chybí reklamní sdělení – brandingová reklama neobsahuje text či jiné bližší přiblížení propagovaného produktu, nebo služby.
  • Obrázek brandingu je nekvalitní, zdeformovaný nebo má nečitelný text – různě nevhodně deformované kreativy.

≫ pravidla pro branding

  • Nepovolené znaky – nadměrná interpunkce, emotikony či jiné nestandardní znaky jako například →, ♣, ¦, ♠ , ***, atp.
  • Nedokončené věty – reklama obsahuje nedokončené titulky nebo popisky, jako například „Bílá čepice s…“. Nedokončená věta často vzniká kvůli špatnému nastavení nástroje API.
  • Vykřičníky v titulcích – 1. ani ve 2. titulku se nesmí vyskytovat vykřičník. V 1. a 2. popisku je navíc možné použít pouze po jednom vykřičníku.
  • Textový inzerát vyzývá ke kliknutí – například fráze „klikněte zde“.

≫ pravidla pro textové inzeráty

Potřebujete další pomoc?

Pokud si stále nevíte rady, obraťte se na naše specialisty. 95 % vašich dotazů umíme vyřešit do 2 hodin.