Nápověda menu

Dynamický retargeting (DRTG) / Dynamický banner (DB)

Reklama v Dynamickém retargetingu a Dynamickém banneru musí splňovat ústavu a zákony ČR, primárně pak náležitosti zákona o reklamě, tj. zákon č. 40/1995 Sb., o regulaci reklamy a o změně a doplnění některých dalších zákonů, ve znění pozdějších předpisů. Musí také splňovat smluvní podmínky reklamního systému Sklik, publikačních pravidel k nim náležícím a stejně tak pravidlům o zájmově orientované inzerci.

Technické specifikace

V XML souboru není možné nabízet následující produkty:

  • pornografické publikace a erotické filmy
  • střelné zbraně a střelivo (dle zákona o zbraních a střelivu č. 119/2002 Sb.)
  • zboží nebo služba protiprávního charakteru či obsahující protiprávní tematiku

Při použití RetargetinguDynamickému retargetingu, a Dynamického banneru není povolena propagace erotických služeb (seznamka, live-chat, erotické masáže, tantra masáže), pornografie, materiálů a obecně jakéhokoli zboží souvisejícího s erotikou a sexem! V XML feedu je potřeba mít označeny všechny erotické položky tagem <EROTIC>1</EROTIC>.

V případě porušení výše zmíněného, může dojít k blokaci celého účtu!

Obdelníkové logo

Logo je potřeba založit a vyplnit u vašeho firemní profilu na službě Firmy.cz.

  • obrázkové, typografické či kombinované
  • formát PNG o přesném rozměru 200x100px
  • pokud logo nepokrývá celý formát, je nutné použití průhledného pozadí
  • nelze vkládat loga, která porušují autorská práva
  • nelze vkládat koláže či fotografie
  • nelze vkládat loga obsahující informace nebo prvky, které nejsou součástí loga inzerenta dle prezentace na webových stránkách, např. slevy, akce, doprava zdarma, atd.

Logo doporučujeme nahrát v maximální kvalitě, kterou momentálně systém umožňuje.

Pro zobrazení inzerce si ověřte, že máte logo nahrané. Pokud ho ještě nahrané nemáte, tak se vám nebude DRTG zobrazovat.

Potřebujete další pomoc?

Pokud si stále nevíte rady, obraťte se na naše specialisty. 95 % vašich dotazů umíme vyřešit do 2 hodin.