Vytváření reklam

Volba typu inzerce
Je potřeba se předem rozhodnout, jaký typ kampaně, do jaké reklamní sítě a jaký typ reklamy chcete vytvářet. S rozhodnutím a výběrem vám může pomoci tato tabulka.
- Vyberte kampaň a sestavu, do které má být reklama umístěna. Pokud vytváříte reklamu již přímo v sestavě, tento krok se přeskočí.
- Pro vytvoření nové reklamy nejdříve klikněte na tlačítko Vytvořit reklamu.

- Vyplňte formulář pro vytvoření konkrétního typu reklamy a uložte.

Při vytváření reklam nezapomínejte na pravidla reklam a jejich technické specifikace.
Knihovna reklam
Vytváření reklam usnadňuje knihovna reklam. Ta obsahuje reklamy z celého účtu seřazené podle data vytvoření od nejnovějších. Jednoduše díky ní můžete znovu použít nedávno vytvořené reklamy jinde v účtu.
Jak na to
- Při vytváření reklamy přejděte do záložky Knihovna reklam.
- Označte požadované reklamy. Pro snadnější hledání můžete použít filtr.
- Potvrďte výběr kliknutím na tlačítko Použít.
- Reklamy se načtou do formulářů a nyní je můžete upravit a uložit.
Pozor, není možné vkládat stejné reklamy do téže sestavy. Pokud systém hlásí, že stejná reklama už v sestavě existuje, je nutné nově vkládanou reklamu upravit.

Hromadné vkládání reklam
Pokud chcete přes webové rozhraní vložit do jedné sestavy více reklam, stačí při vytváření reklamy přidat další formulář kliknutím na tlačítko
Navíc je možné vkládat několik reklam do většího počtu sestav v jedné kampani zároveň. Stačí v prvním kroku zvolit více sestav. Pro označení více položek můžete použít klávesu SHIFT.
Díky tomu můžete do několika sestav snadno vložit stejné reklamy a dále jen nastavit pro každou sestavu různá cílení.