Nápověda menu

Odkazy / Sitelinky

Rozšiřující odkazy na další stránky webu jsou zpravidla kategorie e-shopu nebo firemní profily na sociálních sítích apod.

Sklik Odkazy jsou součástí textových reklam a platí pro ně stejná pravidla.

Zobrazují se na 1. a 2. TOP pozici v hledání na Seznam.cz.

Varianta pro zobrazení 2-3 Odkazy na jednom řádku
Varianta zobrazení 6 Odkazů

Základní vlastnosti

  • Text Sklik Odkazu má 25 znaků.
  • Cílová URL má 1024 znaků.
  • Každá kombinace text Odkazu + URL je unikátní v rámci celého účtu
  • URL Sklik Odkazu lze editovat
  • Každé kampani i sestavě může být přiřazeno libovolné množství Odkazů
  • Odkazy lze přiřadit i sestavě – pokud má sestava vlastní Odkazy, tak se na ni neaplikují Odkazy nastavené na úrovni kampaně
  • Cena za proklik na Sklik Odkaz je stejná jako za proklik na standardní inzerát
  • Na Odkazy se vztahují příslušná pravidla jako pro text inzerátu.

Na úrovni sestavy naleznete záložku Odkazy s možností vytvořit, editovat a přiřadit Odkazy i vidět příslušné statistiky. Na úrovni kampaně je možné tato rozšíření vytvořit a přiřadit kampani.

Vytváření Odkazů

Vytváření Odkazů

Editace a přiřazování Odkazů ke kampaním a sestavám

Úprava odkazů na úrovni sestavy
Úprava Odkazů na úrovni kampaně

Kliknutím na “tužku” lze editovat text a cílovou URL Odkazu

Zobrazování Sklik Odkazů

U inzerátů se zobrazují dva až šest Sklik Odkazů v jednom nebo dvou řádcích, podle jejich počtu. Zobrazení Sklik Odkazů závisí na hodnocení klíčového slova a inzerátu systémem – čím vyšší hodnocení, tím vyšší počet zobrazených Sklik Odkazů.

Inzerent má možnost jich v Skliku vytvořit libovolné množství a systém je pak vybírá a střídá podle toho, jak jsou tyto Odkazy úspěšné.

Ve vyhledávání zobrazujeme pouze Odkazy s rozdílnou cílovou URL adresou. Pokud zadáte do Odkazů stejnou cílovou URL adresu, tak se z takových Odkazů vybere vždy jen jeden a ostatní se nezobrazí.

Podle čeho se Sklik Odkazy řadí?

Systém bude upřednostňovat zobrazování Odkazů, které budou pro uživatele nejzajímavější – tj. na které se nejvíce ve spojení s daným klíčovým slovem kliká.

Vyhodnocování

Ve statistických reportech naleznete typ přehledu Odkazy, který obsahuje statistiky jednotlivých rozšíření. Na základě těchto informací můžete vyhodnotit výkon jednotlivých rozšíření v konkrétní kampani, sestavě nebo s konkrétním inzerátem.

Sklik podporuje export i import Sklik Odkazů v kompatibilním formátu s Google Ads Editorem.

Potřebujete další pomoc?

Pokud si stále nevíte rady, obraťte se na naše specialisty. 95 % vašich dotazů umíme vyřešit do 2 hodin.