Nápověda menu

Dynamický retargeting (DRTG) pro ne-eshopy

V případě, že nesplňujete podmínky pro registraci na Zboží.cz, můžete i tak využívat dynamického retargetingu i dynamického banneru v Skliku.

Podmínky, které musí inzerent (ne-eshop) splňovat:

  • Mít na webu alespoň 20 nabídek.
  • Každá nabídka má vlastní URL, na kterou lze uživatele odkazovat.
  • Inzerent má nebo je schopný pro účely DRTG vyrobit a udržovat obrázky ke každé nabídce.

Vzhled reklamy

  • Reklamy obsahují pouze statickou cenu služby/produktu:
    • cena je vždy celá částka;
    • cena je vždy v Kč;
    • zobrazit cenu „od“ (např. „od 13 990 Kč“) nelze;
    • tlačítko s výzvou k akci je vždy „Koupit“.
  • Reklamy mají statický obrázek:
    • například u CK je obrázek resortu (hotelu) a nemusí být na první pohled zřejmé, zda se jedná o Egypt, Řecko, Turecko atp. Po najetí kurzoru na nabídku se zobrazí název hotelu taktéž bez destinace;
    • lze vyřešit úpravou obrázku v nástroji typu Mergado, např. v případě CK lze destinace podchytit nerušivým umístěním vlajky příslušného státu k obrázku hotelu, např. do rohu.

Jak postupovat při nastavování

  • Vytvořit XML feed s alespoň 20 položkami
    • Konkrétní požadavky na XML feed naleznete zde;
    • Pozor na duplicitní hodnoty v tagu <„PRODUCTNAME“>. V případě výskytu duplicitních položek se tyto položky odstraní.
    • Není nutné k nabídkám přidávat <„VISIBILITY“>0<„/VISIBILITY“>, tým Zboží.cz provozovnu označí „Sklik, pouze DRTG“. Inzerce se tedy nebude se vydávat ve Zboží.cz automaticky.
  • Založit a vyplnit firemní profil na službě Firmy.cz.

TIP Firmy.cz:

Téměř tři miliony zákazníků měsíčně vyhledávají služby firem přes internet. 2,5 milionu zákazníků měsíčně navštíví profily konkrétních firem..těch od Seznamu. 

S firemním profilem od Seznamu bude Vaše nabídka vidět tam, kde jsou Vaši zákazníci – na Firmy.cz, Mapy.cz, na hlavní straně Seznam.cz i v jeho vyhledávání.

  • Nahrát do firemního profilu vaše logo pro účely DRTG (zobrazuje se ve vzhledu reklamy).
  • Vyplňte formulář:

Dynamický retargeting (DRTG) pro ne-eshopy

  • Identifikační číslo
  • E-mail, prostřednictvím kterého se přihlašujete do systému Sklik.
  • ID naleznete v URL firemního profilu, například: firmy.cz/detail/0123456789-název-firmy.
  • Telefonní kontakt na žadatele.
  • Zadané údaje zpracováváme dle těchto podmínek.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
  • Jakmile bude vše připravené, dáme vám vědět. Poté postupujte stejným způsobem jako při nastavování DRTG.

Potřebujete další pomoc?

Pokud si stále nevíte rady, obraťte se na naše specialisty. 95 % vašich dotazů umíme vyřešit do 2 hodin.