Nápověda menu

Doporučení pro kombinovanou reklamu

1. Smysluplný dlouhý titulek

Z dlouhého titulku musí být zřejmé co nabízíte, neboť se často zobrazuje jako hlavní sdělení bez popisku. Když do něj jen zkopírujete doplňkový Titulek 2 z ETA inzerátu, nebude reklama fungovat.

Ukázka vhodného titulku
Ukázka nevhodného obrázku

2. Ilustrační obrázky bez textu a loga

Obrázky bez textu mají dvojnásobné CTR, protože nevyvolávají „efekt bannerové slepoty“.

Ukázka vhodného obrázku
Ukázka nevhodného obrázku

3. Obrázky, které lze oříznout

Hlavní objekt by měl být na fotografii/obrázku centrovaný a zarovnaný tak, aby obrázek mohl být po stranách oříznut cca o 7 %.

Ukázka nevhodného obrázku – po “oříznutí” okrajů

4. Obrázky bez přebytečného okraje

Používejte grafiku, která zabírá celý prostor obrázku.

Ukázka nevhodného obrázku – nevyplňuje celý prostor

5. Kvalitní logo jen ve správném rozměru

  • vyberte si rozměr loga, který více odpovídá poměrům stran vašeho logotypu, a toto logo zadejte
  • nezadávejte obdélníkové logo do čtvercové plochy a naopak
  • obrázek loga by měl pokrývat celou grafickou plochu bez zbytečných okrajů
  • Doporučený rozměr pro obdélníkové logo je 1200 × 300 px a pro čtvercové logo doporučujeme rozměr 1200 × 1200 px
Čtvercové logo – správné zadání
Obdelníkové logo – správné zadání
Obdelníkové logo ve čtverci – nesprávné zadání!

6. Přesné cílení

Pokud máte omezený rozpočet a váš produkt není skutečně pro každého, necilte jen na umístění www.seznam.cz, ale zpřesněte cílení relevantními zájmy, které vaši zákazníci mají.

Potřebujete další pomoc?

Pokud si stále nevíte rady, obraťte se na naše specialisty. 95 % vašich dotazů umíme vyřešit do 2 hodin.