Doporučení pro kombinovanou reklamu
- Smysluplný dlouhý titulek
- Ilustrační obrázky bez textu a loga
- Obrázky, které lze oříznout
- Obrázky bez přebytečného okraje
- Kvalitní logo jen ve správném rozměru
- Přesné cílení
1. Smysluplný dlouhý titulek
Z dlouhého titulku musí být zřejmé co nabízíte, neboť se často zobrazuje jako hlavní sdělení bez popisku. Když do něj jen zkopírujete Titulek 1 či Titulek 2 z ETA inzerátu, nebude reklama fungovat.
![](https://napoveda.sklik.cz/wp-content/uploads/kombi-spatne.png)
2. Ilustrační obrázky bez textu a loga
Obrázky bez textu mají dvojnásobné CTR, protože nevyvolávají „efekt bannerové slepoty“.
![](https://napoveda.sklik.cz/wp-content/uploads/centrovany-oriznuti-1024x535.png)
![](https://napoveda.sklik.cz/wp-content/uploads/dovolena-dobre.jpg)
3. Obrázky, které lze oříznout
Hlavní objekt by měl být na fotografii/obrázku centrovaný a zarovnaný tak, aby obrázek mohl být po stranách oříznut cca o 7 %.
![](https://napoveda.sklik.cz/wp-content/uploads/orez-obrazku-300x157-e1560521363625.jpg)
4. Obrázky bez přebytečného okraje
Používejte grafiku, která zabírá celý prostor obrázku.
![](https://napoveda.sklik.cz/wp-content/uploads/zbytecne-okraje2-1024x535.png)
5. Kvalitní logo jen ve správném rozměru
- vyberte si rozměr loga, který více odpovídá poměrům stran vašeho logotypu, a toto logo zadejte
- nezadávejte obdélníkové logo do čtvercové plochy a naopak
- obrázek loga by měl pokrývat celou grafickou plochu bez zbytečných okrajů
- Doporučený rozměr pro obdélníkové logo je 1200 × 300 px a pro čtvercové logo doporučujeme rozměr 1200 × 1200 px
Nejrychlejší způsob zadání loga je nastavit jej přímo na úrovni účtu. Toto rozšíření pak bude použito ve všech kampaních, které nemají nastavené vlastní rozšíření.
![](https://napoveda.sklik.cz/wp-content/uploads/ctvercove-logo-spravne.jpg)
![](https://napoveda.sklik.cz/wp-content/uploads/obdelnikove-logo-spravne-e1560521537444.jpg)
![](https://napoveda.sklik.cz/wp-content/uploads/obdelnikove-logo-ve-ctverci.jpg)
6. Přesné cílení
Pokud máte omezený rozpočet a váš produkt není skutečně pro každého, necilte jen na umístění www.seznam.cz, ale zpřesněte cílení relevantními zájmy, které vaši zákazníci mají.