Nápověda menu

Produktová kampaň

Produktovou kampaň vytvoříte kliknutím na zelené tlačítko s popiskem Vytvořit kampaň, které uvidíte po přihlášení ve svém Sklik účtu.

V následujícím kroku zvolíte typ Produktová kampaň.

Výběr Produktové kampaně

Abyste mohli založit Produktovou kampaň, musíte mít propojený Sklik účet s účtem na Zbozi.cz (V Skliku – menu Nástroje – položka Propojení se Zboží.cz).

Propojení se Zboží.cz

Pro Dynamický retargeting:

Výběr Dynamického retargetingu

Pro Dynamický banner:

Výběr Dynamického banneru

Po uložení se kampaň vytvoří.

V naší nápovědě najdete více informací o nastavení Dynamického retargetingu i Dynamického banneru.

V názvu kampaní a sestav nedoporučujeme používat ampersand &. Přesto, že s ním Sklik umí pracovat, Google Analytics za ním může URL adresu oříznout. Díky tomu byste v Google Analytics nemuseli mít přiřazenou návštěvnost z Skliku tak, jak jste si představovali.

Potřebujete další pomoc?

Pokud si stále nevíte rady, obraťte se na naše specialisty. 95 % vašich dotazů umíme vyřešit do 2 hodin.