Dynamický retargeting Vyhledávání

Dynamický retargeting

Každý e-shop, který má registraci na Zboží.cz, může oslovit své zákazníky pomocí dynamického retargetingu.

Dynamický retargeting (DRTG) zobrazuje návštěvníkům vašeho e-shopu zboží, které si u vás prohlíželi, a to včetně obrázku a aktuální ceny. Díky propojení s feedem Zboží.cz není třeba zadávat žádné retargetingové podmínky ani upravovat retargetingový kód. Systém pozná sám, co si uživatel prohlížel. Nemusíte zadávat inzeráty ani nahrávat bannery. Sklik je za vás z feedu vytvoří sám.

drtg

Na vybraných webech se může DRTG zobrazit i v čistě textové formě, např. pod článkem na Novinky.cz nebo Sport.cz.

Díky spojení s vaším feedem jsou nabídky vždy aktuální. Aktuálnost je dána četností aktualizace XML feedu do Zboží.cz, která se nastavuje v jeho administraci.

Nastavení DRTG



  1. Nejprve propojte váš účet v Skliku s vaším účtem ve Zboží.cz. V záložce Nástroje, klikněte na Propojení se Zboží.cz a zadejte přihlašovací údaje, jako když se do Zboží.cz přihlašujete. Pokud již využíváte Produktové inzeráty, toto propojení dělat nemusíte, je již aktivní.
  2. Po propojení se v záložce Retargeting automaticky vytvoří retargetingový seznam DRTG – návštěvníci produktů s názvem provozovny. V případě, že máte provozoven více, vytvoříte si více DRTG seznamů. Výchozí doba platnosti je 7 dní. Tato doba znamená, jak dlouho po opuštění obchodu budete uživatele oslovovat. Můžete ji změnit. Mějte však na vědomí, že příliš dlouhá doba může snižovat efektivitu kampaně a uživatele obtěžovat.
  3. DRTG seznam můžete vložit do stávající kampaně a sestavy. Z důvodu přehlednosti však doporučujeme vytvořit kampaň novou. V takovém případě klikněte na +Vytvořit kampaň a zvolte typ Produktová. Nyní zadejte název nové kampaně, zvolte denní rozpočet a hlavně vyberete Síť – obsahová – dynamický retargeting.
  4. Sestavě v této kampani přiřaďte v záložce Retargeting DRTG seznam totožným způsobem, jakým přiřazujete běžné retargetingové seznamy.
  5. Abyste nezobrazovali nabídky stávajícím zákazníkům, nezapomeňte v sestavě toto publikum vyloučit. Toto uděláte totožným způsobem jako u běžného retargetingu – na úrovni sestavy (nebo kampaně) vylučte zobrazení uživatelům v seznamu, kteří provedli objednávku. Seznam s DRTG nedávejte do retargetingové kombinace, toto nebude fungovat.
Pokud nedochází ke správnému párování položek z důvodu variant nabídek či znakům ? nebo # v URL nabídky, doporučujeme využít párování přes ITEM ID. Využijte pokročilé nastavení retargetingového kódu.

Logo pro dynamický retargeting

DRTG inzeráty zobrazují logo vašeho e-shopu. Při registraci každého eshopu na Zboží.cz administrátoři propojují eshop s profilem na Firmy.cz – není třeba žádného dalšího nastavení. Pro zobrazení inzerce si však ověřte, že máte logo nahrané. Pokud ho ještě nahrané nemáte, tak se vám nebude DRTG zobrazovat. Logo doporučujeme nahrát v maximální kvalitě, kterou momentálně systém umožňuje.

Formát loga:

  • obrázkové, typografické či kombinované
  • formát PNG o přesném rozměru 200x100px</>
  • pokud logo nepokrývá celý formát, je nutné použití průhledného pozadí
  • nelze vkládat loga, která porušují autorská práva
  • nelze vkládat koláže či fotografie
  • nelze vkládat loga obsahující informace nebo prvky, které nejsou součástí loga inzerenta dle prezentace na webových stránkách, např. slevy, akce, doprava zdarma, atd.