Nápověda menu

RTG seznamy – import

Pomocí této funkce můžete snadno přidávat více retargetingových seznamů naráz nebo je jednoduše upravit podobně jako při importu kampaní.

Importovat je možné pouze seznamy, nikoliv kombinace.

Import lze provádět z menu Nástroje / Retargeting. Standardním formátem souboru je TSV s hodnotami oddělenými tabulátory. Kliknutím na volbu „Importovat seznamy“ v uživatelském rozhraní Sklik se zobrazí dialog pro volbu souboru a kódování.

Importér retargetingových seznamů

V importním souboru lze použít jednoduchou podmínku „URL obsahuje“ (v souboru „url contains“) nebo „URL neobsahuje“ (v souboru „url not contains“). Tyto podmínky lze mezi sebou řetězit relací typu „nebo“ (v souboru sloupec „or“) a skupiny těchto podmínek potom relací typu „a současně“ (v souboru „and“). Hodnoty v sloupci „and“ musí obsahovat libovolný znak, sloupec nesmí zůstat prázdný. Počet podmínek není omezen, ani pevně stanoven.

Importér retargetingových seznamů můžete využít při tvorbě retargetingových kampaních cílených na jednotlivé produkty – tzv. produktový retargeting. Podrobný návod na tvorbu tohoto typu kampaně naleznete na našem blogu. Ovšem již je nutné pracovat v Google Sheets, v důsledku toho, že novější verze Microsoft Excel neumí pracovat s tabulátory jako oddělovači ve výchozím nastavení.

Maximální počet retargetingových seznamů na účet je omezen hodnotou 10 tisíc. Pro zadání dalších je třeba některé z předchozích smazat ručně nebo pomocí importu, kde bude mít tento retargetingový seznam časovou platnost 0 dní.

Předlohu importu TSV (kódování UTF – 8) si můžete stáhnout zde: VZOR

Novější verze Microsoft Excel neumí pracovat s tabulátory jako oddělovači ve výchozím nastavení, proto je potřeba soubor otevřít/vytvořit v Google Sheets tabulkovém procesoru. Výsledný soubor poté uložit jako TSV s hodnotami oddělenými tabulátory.

Potřebujete další pomoc?

Pokud si stále nevíte rady, obraťte se na naše specialisty. 95 % vašich dotazů umíme vyřešit do 2 hodin.