Google Tag Manager
Šablonu pro GTM, která podporuje společné měření konverzí pro Zboží.cz a Sklik a zasílání navštívených stránek pro účely retargetingu, vytvořil Pavel Šabatka z House of Řezáč (najdete ji zde). Případně můžete využít šablonu Michala Blažka z MarketingMakers.net (najdete ji zde).
Postup
Nejvhodnější využití je přes galerii šablon v Google Tag Manager. Díky tomu se vám vždy objeví upozornění, kdykoliv budou tyto šablony v budoucnu aktualizovány.
V menu klikněte na Šablony (a angličtině Templates), v Šablonách značek pak Hledat v galerii (Search gallery).
![](https://napoveda.sklik.cz/wp-content/uploads/2024/05/image-12-1024x307.png)
Následně vyhledejte sklik.
![](https://napoveda.sklik.cz/wp-content/uploads/2024/05/image-13-1024x307.png)
Zvolte vybranou šablonu a potvrďte tlačítkem Přidat do prostoru.
![](https://napoveda.sklik.cz/wp-content/uploads/2024/05/image-14-1024x488.png)
Jedná se o šablony vytvořené třetí stranou, Seznam.cz proto nemůže ručit za bezproblémovou funkčnost.