Nápověda menu

Google Tag Manager

Šablonu pro GTM, která podporuje společné měření konverzí pro Zboží.cz a Sklik a zasílání navštívených stránek pro účely retargetingu, vytvořil Pavel Šabatka z House of Řezáč (najdete ji zde). Případně můžete využít šablonu Michala Blažka z MarketingMakers.net (najdete ji zde).

Postup

Nejvhodnější využití je přes galerii šablon v Google Tag Manager. Díky tomu se vám vždy objeví upozornění, kdykoliv budou tyto šablony v budoucnu aktualizovány.

V menu klikněte na Šablony (a angličtině Templates), v Šablonách značek pak Hledat v galerii (Search gallery).

Následně vyhledejte sklik.

Zvolte vybranou šablonu a potvrďte tlačítkem Přidat do prostoru.

Jedná se o šablony vytvořené třetí stranou, Seznam.cz proto nemůže ručit za bezproblémovou funkčnost.

Potřebujete další pomoc?

Pokud si stále nevíte rady, obraťte se na naše specialisty. 95 % vašich dotazů umíme vyřešit do 2 hodin.