Nápověda menu

Konverzní kód

Měřící kód vytvoříte ve vašem účtu pod záložkou Nástroje > Sledování konverzí > Vytvořit novou konverzi. Jakmile nastavíte patřičné parametry, systém vygeneruje unikátní fragment HTML kódu, který je potřeba vložit na konec těla konverzní stránky.

Sklik má vestavěnou ochranu proti opakovaným načtením stránky, která by způsobila umělé zvýšení počtu konverzí. Proto je další konverze započtena až po uplynutí pěti minut. Opakované návštěvy konverzní stránky, které byly uskutečněny před tímto časovým limitem, jsou ignorovány.

Každý konverzní kód je unikátní, u více různých konverzních kódů na stejné stránce, nebo stránkách po sobě jdoucích, je tedy zajištěno zaznamenání různých konverzí nezávisle na sobě.

Konverzní kód:

<!-- Měřicí kód Sklik.cz -->
<script type="text/javascript">
var seznam_cId = X;
var seznam_value = Y;
</script>
<script type="text/javascript" src="https://www.seznam.cz/rs/static/rc.js" async></script>

Díky používání konverzního kódu budete moci lépe optimalizovat účinnost kampaní v Skliku a snadněji vyhodnocovat své investice.

Jak vytvořím konverzní kód?

1) klikněte na menu Nástroje

2) zvolte položku Sledování konverzí

3) klikněte na tlačítko Vytvořit konverzi

Nástroje – Sledování konverzní

4) vepište Jméno konverze (slouží pro přehlednost)

5) vyberte Typ konverze (slouží pro přehlednost)

6) vyplňte Hodnotu konverze

  • Pokud měřené akci neodpovídá žádná hodnota, není potřeba hodnotu konverze vyplňovat, jedná se o nepovinný parametr.
  • Cena objednávky je pokaždé jiná = máte možnost do měřícího kódu prostřednictvím vložení dynamické proměnné dosazovat aktuální hodnotu objednávky.
  • Cena objednávky je vždy stejná = vyplňte její cenu jako hodnotu.

7) uložte a vygenerujte kód

Ukázka vygenerovaného konverzního kódu

8) konverzní kód zkopírujte a umístěte na “děkovací” stránku – na stránku, kam se uživatel dostane po provedení konverzní akce – nejčastěji dokončení nákupu v eshopu či vyplnění formuláře.

Bez odesílání Hodnoty konverze neuvidíte v Sklik účtu sloupce PNO a Hodnota konverze.

Bez hodnoty konverze:

<!-- Měřicí kód Sklik.cz -->
<script type="text/javascript">
var seznam_cId = X;
var seznam_value = null;
</script>
<script type="text/javascript" src="https://www.seznam.cz/rs/static/rc.js" async></script>

S hodnotou konverze:

<!-- Měřicí kód Sklik.cz -->
<script type="text/javascript">
var seznam_cId = X;
var seznam_value = 199;
</script>
<script type="text/javascript" src="https://www.seznam.cz/rs/static/rc.js" async></script>
Ukázka děkovací stránky

Pro vložení konverzního kódu můžete použít návod od H1.cz pro práci s Google tag managerem.

Upozornění: Dokument není spravován spol. Seznam.cz.

Využít můžete také připravené GTM šablony pro konverzní a retargetingový kód Skliku od MarketingMakers.net na adrese: https://github.com/marketingmakers/sklikgtmtemplate/.

Upozornění: Šablona není spravovaná spol. Seznam.cz.

Potřebujete další pomoc?

Pokud si stále nevíte rady, obraťte se na naše specialisty. 95 % vašich dotazů umíme vyřešit do 2 hodin.