Možnosti multiplikátoru
Pro Produktovou inzerci na Seznamu:
Možnosti multiplikátoru v rozhraní Skliku
Multiplikátor nabídek v Skliku slouží k procentuální úpravě výše nabídky (CPC).
Je aplikován pouze v případě, že má inzerent nastaveno bidování skrze produktové skupiny Skliku. Nastavení bidování je mimo jiné možné zkontrolovat v hlavičce kampaně Zboží.cz v Skliku.
V skliku se oproti Zboží.cz (které pracuje s MAX_CPC a MAX_CPC_SEARCH) nastavuje pouze jedna nabídka CPC a sice na úrovni sestavy nebo produktové skupiny. Rozlišení nabídky pro detail produktu a hledání se řeší pouze multiplikátorem nabídek.
V nastavení kampaně jsou k dispozici 3 úrovně úpravy nabídek
- Cílení na zařízení
- Podle umístění
- Podle typu aukce na Zboží.cz
Jednotlivé hodnoty těchto multiplikátorů se v kombinaci sčítají a celkem mohou tvořit zvýšení CPC maximálně o 900% nebo snížení CPC maximálně o 90%.
Příklad:
Při nastavené CPC 10 Kč a kombinaci multiplikátorů:
Cílení na zařízení – Mobil | – 20% |
Úprava nabídek podle umístění – Seznam.cz | + 30% |
Úprava nabídek podle typu aukce na Zboží.cz – Hledání | + 20% |
Bude výsledná nabídka CPC pro tuto kombinaci zvýšena o 30% na 13 Kč.
Platební model CPC se řídí platebními pravidly Zboží.cz, včetně minimální nabídnuté ceny dle aktuálního ceníku (základního nebo sezonního).
Je-li výsledná nabídka nižší než minimální ceníková cena za proklik, vstupuje nabídka do aukce právě s touto minimální ceníkovou cenou za proklik.
Možnosti multiplikátoru v rozhraní Zboží.cz
Multiplikátor nabídek v administraci Zboží.cz slouží k procentuální úpravě výše nabídky pro detail produktu (MAX_CPC) a nabídky pro vyhledávání (MAX_CPC_SEARCH) pro Zboží.cz a vyhledávání Seznam.cz v kombinaci se zařízením.
Je aplikován pouze v případě, že má inzerent v administraci Zboží.cz nastaveno bidování z XML feedu nebo přes administrační rozhraní Zboží.cz a nemá převedené řízení inzerce Zboží.cz do Skliku.
Popis najdete v nápovědě Zboží.cz.