Zboží.cz
Pomocí kampaně typu Zboží.cz ovlivňujete ceny za proklik pro produktovou inzerci na Seznamu (Cenový rádce Zboží.cz, Zboží inzeráty, produktové upoutávky ve vyhledávání).
Co získám s kampaní Zboží.cz v Skliku?
- Přehled o produktové inzerci na Seznamu na jednom místě. Specialista si může přímo v rozhraní Skliku srovnat výkon kampaní v Skliku vůči objemu návštěvnosti a konverzí na Zboží.cz a ve Zboží inzerátech.
- Možnost nastavovat jednoduše maximální ceny za proklik pomocí produktových skupin.
- Možnost reportovat kampaň Zboží do Looker Studia stejným způsobem jako kampaně Skliku.
- Produktová inzerce na Seznam.cz (vyhledávání Seznam.cz, Zboží.cz, Obrázky.cz, Sbazar.cz) umožňuje zasáhnout až 64 % české internetové populace*.
- Možnost jednodušeji importovat náklady za Zboží.cz pomocí Sklik skriptu pro import od Stanislava Jílka.
* Data NetMonitor, říjen 2022
Jak propojení provedu?
1. Nejdříve standardním způsobem propojte účet v Skliku s účtem na Zboží.cz.
2. V administraci Zboží.cz nastavte Řízení inzerce v Skliku a projděte průvodcem.
Po úspěšném propojení se v Skliku automaticky vytvoří pro každou zvolenou provozovnu nová kampaň typu Zboží.cz, která bude zobrazovat statistiky ze Zboží.cz přímo v Skliku.
Příklady doporučeného propojení:
Co je třeba vědět?
- Statistiky Zboží.cz se načítají vždy od nuly. Do účtu vám systém nebude přinášet historická data Zboží.cz a zpětně tak měnit součtové statistiky účtu Skliku. Dokud nepřesunete řízení inzerce Zboží.cz do Skliku, data se načítají vždy zpětně za předešlý den.
- Propojení může provést pouze vlastník účtu a Administrátor účtu.
- Převtělit se do administrace Zboží.cz na nastavení kampaně může z Skliku specialista jen tehdy, pokud má příslušné právo ve Zboží.cz.
- Statistiky jsou k dispozici pouze u e-shopů inzerujících na Zboží.cz. Jiné segmenty nejsou k dispozici.
Jak statistiky Zboží ovlivní reporting Skliku?
Statistiky v rozhraní Skliku
- Kampaň Zboží.cz lze filtrovat pomocí typu kampaně Zboží.cz stejně jako jakýkoliv jiný typ kampaně.
- Statistiky Zboží jsou součástí statistik Skliku a jsou zařazeny jako vyhledávání.
- Platí pouze pro provozovny, které ještě neřídí inzerci na Zboží.cz přes Sklik: Denní rozpočet u kampaně typu Zboží.cz je pouze informační přepočet týdenního nebo měsíčního finančního limitu provozovny na Zboží.cz. Z tohoto důvodu u kampaně nefunguje hlídání na denní bázi jako v Skliku, ale řídí se mechanismy Zboží.cz. Hodnota v Skliku má pouze pomocný účel.
Statistiky v API a v Looker Studiu
- V API budou po propojení statistiky Zboží.cz součástí statistik za vyhledávací síť stejně jako v uživatelském rozhraní. Pokud potřebujete prozatím statistiky nadále reportovat jen za kampaně Skliku, vyfiltrujte si jen požadované typy kampaní. Případně při vytváření reportu můžete buď vypsat seznam ID kampaní, pro které report chcete připravit, nebo omezit množinu na základě jména kampaně.
- Looker Studio – pokud budete chtít nadále ve statistikách vyhledávání vyčlenit pouze data za původní kampaně Skliku, můžete vybrat typy kampaní v konfiguraci účtu, příp. jednotlivých tabulek.
- API Zboží.cz zůstává beze změny.