Reklamy
- Vytváření reklam
- Bannery
- Branding
- Interscroller
- Dynamický banner (DB)
- Dynamický retargeting (DRTG)
- Šablony DB a DRTG
- HTML5 banner
- Kombinovaná reklama
- Textové reklamy
- Řazení textových reklam
- Videoreklama
- XML feed
- Externí kód
Vybráním vhodného typu reklamy a vytvořením poutavého reklamního sdělení máte šanci oslovit přesně ty uživatele, které potřebujete.
Vytváření reklam
V tomto kroku vytvoříte reklamu ve zvoleném formátu a následně uložíte všechny informace, které jste zadali. Po uložení vás rozhraní přesměruje na stránku přehledu kampaní.
Bannery
Prostřednictvím bannerové reklamy máte možnost zvýšit či vyvolat poptávku po vašich službách nebo nabízených produktech. Zobrazuje se v Obsahové síti.
Branding
Pomocí brandingu můžete oslovit velký počet uživatelů v Obsahové síti a rozšířit tím povědomí o své značce, produktech či službách.
Interscroller
Interscroller je největší mobilní formát, který reaguje na scrollování stránky v mobilním telefonu. Samotné reklamní sdělení se nachází v pozadí stránky, kde ho návštěvník scrollováním postupně odkrývá. Můžete jej nahrát v obsahových a jednoduchých obsahových kampaních jako standardní banner.
Dynamický banner
Dynamický banner je typ produktové reklamy zobrazující se v Obsahové síti vhodný pro akviziční kampaně.
Dynamický retargeting
Dynamický retargeting automaticky vytvoří reklamu v Obsahové síti pomocí kombinace obrázků a textů obsažených ve vašem produktovém XML feedu.
Šablony DB a DRTG
Pod záložkou Šablony v sestavě – je vidět náhled šablony, tedy náhled loga a produktů provozovny, která se vám při vytváření šablon řadí jako první.
HTML5 banner
Technologie HTML5 představuje kombinaci jazyků HTML, CSS a JS s vlastnostmi, které se velmi dobře hodí k vytváření poutavých animovaných bannerů.
Kombinovaná reklama
Kombinovaná reklama svým zpracováním působí přirozeně a zapadá do konceptu webové stránky. Díky tomu snižuje negativní vnímání reklam uživateli. Zobrazuje se v Obsahové síti.
Textové reklamy
Textová reklama se zobrazuje spolu s přirozenými výsledky hledání na stránce Seznam.cz.
Řazení textových reklam
Pozici reklamy ovlivňuje hned několik faktorů, které souvisí s nastavením a úspěšností kampaně. O zobrazení největší měrou rozhoduje Maximální nabídnutá cena za proklik a takzvaný Koeficient kvality.
Videoreklama
Jedná se o vizuální formu reklamy s orientací na výkon a posílení značky zobrazující se v Obsahové síti. Máte možnost si vybrat mezi typem videoreklamy – Videospotem a Bumperem.
XML feed
XML feed je datový formát, který slouží pro uchovávání, zpracování nebo předávání strukturovaných informací mezi systémy. Využijete jej pokud budete chtít pracovat s dynamickým retargetingem, nebo dynamickým bannerem.
Externí kód
Externí kód představuje alternativu ke všem podporovaným reklamním formátům v obsahové síti Skliku. Jeho odlišnost spočívá ve formě zadávání, protože místo standardní reklamy se do Skliku vkládá kód vygenerovaný v systému třetí strany.