Smluvní podmínky
- Část 1. Definice
- Část 2. Pravidla užívání služby Seznam Sklik
- Část 3. Čerpání služby Seznam Sklik
- Část 4. Zpracování osobních údajů
- Část 5. Dohoda o zpracování osobních údajů a poskytnutí záruk dle nařízení o ochraně osobních údajů (EU) (2016/679)
- Část 6. Závěrečná ustanovení
Část 1. Definice
- Provozovatelem služby Seznam Sklik je společnost Seznam.cz, a.s., se sídlem: Radlická 3294/10, Praha 5 – Smíchov, PSČ: 150 00, IČ: 26168685, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 6493 (dále jen „Provozovatel“).
- Služba Seznam Sklik je reklamní (inzertní) služba provozovaná Provozovatelem, dostupná na internetové adrese (URL): https://www.sklik.cz a/nebo https://admin.zbozi.cz/ (dále jen služba „Seznam Sklik“ nebo služba „Sklik“). Služba Seznam Sklik umožňuje zobrazovat inzerci ve vyhledávání Seznam.cz, partnerských vyhledávačích a v obsahové a partnerské síti Seznam.cz. Práva a povinnosti pro službu Seznam Sklik jsou stanoveny těmito smluvními podmínkami (dále jen „Smluvní podmínky“).
- Inzerátem se rozumí jednotlivé reklamní oznámení ve formě textového inzerátu, banneru, videoreklamy, audioreklamy, produktové reklamy z XML feedu nebo dalších podporovaných formátů zadaných do služby Seznam Sklik (dále jen „Inzerát“) a/nebo nabídka zboží nabízeného Zákazníkem na stránkách jeho e-shopu, zobrazovaná také prostřednictvím Serverů (dále jen „inzerce Nákupy“). Inzercí se rozumí společně inzerce Nákupy nebo Inzeráty.
- Zákazníkem služby Seznam Sklik je registrovaný uživatel služeb Provozovatele, a to:
-zadavatel Inzerátů cílené na klíčová slova nebo jinými podporovanými způsoby na internetových serverech určených Provozovatelem;
-agentura, jež si pro účely využití služby Seznam Sklik pro své klienty zřídí na službě Seznam Sklik uživatelský účet;
-zadavatel inzerce Nákupy, (dále společně jen „Zákazník“). Subjekty zprostředkovávající prodej třetím stranám, ani subjekty provozující internetové servery, které mají charakter srovnávače cen, ani subjekty nabízející služby nebo produkty, které nejsou dostupné na serveru Zboží.cz (to vše, pokud není v odůvodněných případech stanoveno Provozovatelem jinak), nejsou oprávněny vkládat inzerci Nákupy. - Uživatelem se rozumí uživatel celosvětové sítě internet a na nějž jsou cíleny Inzeráty a Inzerce Nákupy služby Seznam Sklik (dále jen „uživatel“ či „koncový uživatel“).
- Registrovaným uživatelem Provozovatele se rozumí registrovaný uživatel služeb Provozovatele, jemuž bylo pro užití služeb přiděleno zvolené jméno ve formě e-mailové adresy a heslo. Registrovaný uživatel Provozovatele je oprávněn pro využití služby Seznam Sklik jako její Zákazník užít pro Sklik účet své zvolené jméno ve formě e‑mailové adresy a heslo.
- Partnerem se rozumí provozovatel webových stránek, v nichž jsou zobrazovány Inzeráty služby Seznam Sklik.
- Rozhraním se rozumí webové rozhraní přístupné na internetové adrese (URL) www.sklik.cz, popř. https://admin.zbozi.cz/ (dále jen „Rozhraní“), jež umožňuje užití služby Seznam Sklik, a to prostřednictvím Sklik účtu (dále jen „Sklik účet“).
- Servery se rozumí internetové stránky Provozovatele nebo Partnerů, na kterých se Inzeráty a inzerce Nákupy zobrazují zejména v rámci určených reklamních prostorů (dále jen „Servery“). Jedním ze Serverů je (URL):
https://www.zbozi.cz, což je server, který slouží pro vyhledávání nabídek internetových obchodů a má charakter srovnávače cen (dále jen „Zboží.cz“). - Detailem obchodu se rozumí stránka s informacemi o konkrétním e-shopu Zákazníka, která obsahuje zejména hodnocení zákazníků Zákazníka, logo e-shopu, způsoby platby a dopravy, výdejní místa apod. (dále jen „Detail obchodu“).
- Odpovědí Zákazníka na hodnocení (recenzi) se rozumí reakce Zákazníka na hodnocení (recenzi) uživatele uvedenou v Detailu obchodu (dále jen „Reakce Zákazníka na recenzi“).
Část 2. Pravidla užívání služby Seznam Sklik
- Provozovatel se zavazuje na základě stanovených podmínek zobrazovat Inzeráty a/nebo inzerci Nákupy dle zadání Zákazníka v Rozhraní, a to na vyhrazených plochách, jež konkrétní formáty podporují. Zákazník může do Rozhraní zadávat Inzeráty, klíčová slova a další podporované formáty, sdružovat je do sestav a kampaní, nastavovat jim omezení cen a další vlastnosti dle nabídky Provozovatele.
- Inzeráty budou následně zobrazeny na Serverech a budou cíleny na klíčová slova zadaná uživateli ve vyhledávačích, na klíčová slova obsažená na konkrétní internetové stránce, či jinými podporovanými způsoby cílení, které si zvolil Zákazník. Provozovatel je oprávněn nabídnout možnost zobrazovat Inzeráty Zákazníka jen na některých Serverech nebo je cílit jinak než na zadaný uživatelský dotaz. Umístění Inzerátů na Serverech a jejich grafický vzhled určuje Provozovatel. Provozovatel je oprávněn v Rozhraní rozšířit nastavení kampaní Zákazníka o další servery, které umožní inzerci služby Seznam Sklik, případně nastavení zúžit o takové servery, které nebudou nadále inzerci služby Seznam Sklik zobrazovat. Zákazník je oprávněn následně takovéto rozšíření změnit či omezit.
- Zákazník se zavazuje uhradit za Inzeráty a/nebo inzerci Nákupy cenu za tzv. „prokliky“, tedy cenu za jednotlivé kliknutí uživatele na inzerát Zákazníka nebo za jednotlivá zobrazení s tím, že Zákazník je oprávněn si sám zvolit jeden z uvedených způsobů určení ceny. Ceny za proklik nebo za zobrazení, jejíž platba bude probíhat za 1 000 zobrazení, určí služba Seznam Sklik s tím, že nikdy nepřekročí nastavené maximální ceny za proklik nebo zobrazení, které nastaví Zákazník dle svého uvážení z nabídky služby Seznam Sklik. Inzerce Nákupy se řídí Základním a Sezónním ceníkem inzerce Nákupy, který je dostupný na internetové adrese (URL):https://napoveda.sklik.cz/inzerce-nakupy/zakladni-nastaveni-kampane-zbozi-cz/cenik-a-aukcni-prokliky. Souhrnná cena účtovaná v týdenním období za prokliky nebo zobrazení jedné kampaně nepřekročí sedminásobek Zákazníkem nastaveného denního rozpočtu dané reklamní kampaně. Rozhodným subjektem pro určení, že proklik nebo zobrazení uživatele na Inzerát či inzerci Nákupy skutečně nastalo, a určení jeho ceny dle zadaného limitu, je výlučně v kompetenci služby Seznam Sklik.
- Zákazník bere na vědomí, že při volbě strategie nabídek maximalizace konverzí a maximalizace obratu Provozovatel s ohledem na automatickou optimalizaci nabídek a další faktory, které jsou mimo dispozici Provozovatele, negarantuje nepřekročení stanovené maximální ceny za konverzi (CPA), resp. maximálního podílu na obratu (PNO), a nenese za takové překročení odpovědnost. Zákazník je i v případě takového překročení povinen uhradit cenu veškerých Inzerátů a inzerce Nákupy realizované prostřednictvím těchto strategií nabídek. Provozovatel dále při těchto volbách nenese odpovědnost a negarantuje objem impresí, prokliků či konverzí nebo jejich změny.
- Platba za užití služby Seznam Sklik se realizuje prostřednictvím služby Seznam Peněženka. Všechny úhrady za užití služby Seznam Sklik Zákazníky jsou realizovány formou plateb z kreditu Zákazníka v systému Seznam Peněženka.
- Služba Seznam Sklik umožňuje v rámci Rozhraní Zákazníkovi a všem osobám, kterým to Zákazník umožnil, přístup ke statistikám služby Seznam Sklik vč. nastavení, které souvisejí s inzercí Nákupy.
- V případě, kdy systém Seznam Sklik z technických či provozních důvodů nezastaví kampaň Zákazníka před překročením Zákazníkem určeného maximálního denního rozpočtu či dojde k uskutečnění neplatných prokliků či zobrazení a bude ze strany Provozovatele vyhodnoceno, že uvedené lze přičíst k jeho tíži (resp. k technickým omezením systému Seznam Sklik), bude částka přesahující maximální denní rozpočet vrácena Zákazníkovi zpět
ve formě kreditu připsaného na účet Zákazníka vedeného v rámci Seznam Peněženky, a to ve lhůtě dvou pracovních dní ode dne, kdy Provozovatel zjistí překročení maximálního denního rozpočtu nebo zjistí, že došlo k uskutečnění neplatných prokliků či zobrazení. Při překročení maximálního denního rozpočtu se bude vždy připisovat kredit ve výši rozdílu mezi celkově překročenou částkou a částkou odpovídající nastavenému maximálnímu dennímu rozpočtu kampaně. S ohledem na zamezení spekulací ohledně škody si Provozovatel vyhrazuje právo nevracet Zákazníkovi přečerpanou částku denního rozpočtu v případě, pokud bude poměr mezi denním rozpočtem a cenou za proklik menší než v nápovědě služby Seznam Sklik (https://napoveda.sklik.cz) doporučovaný poměr a Zákazník důvěryhodně nedoloží obchodní či jiné relevantní důvody překročení doporučeného poměru. - Provozovatel si vyhrazuje právo pozastavit či znemožnit výdej Inzerátů a/nebo inzerce Nákupy Zákazníkovi, který nebude mít v systému Seznam Peněženka dostatečný kredit na úhradu zvolené služby Seznam Sklik. Provozovatel nenese odpovědnost za případy, kdy se Inzeráty a/nebo inzerce Nákupy Zákazníka nebudou zobrazovat z důvodu vyčerpání kreditu Zákazníka v systému Seznam Peněženka, nebo z důvodu nastavení tak nízké jednotkové ceny za proklik, maximální ceny za konverzi (strategie nabídek maximalizace konverzí), maximálního podílu na obratu (strategie nabídek maximalizace obratu) či ceny za zobrazení, jež technicky nedovolí výdej reklamy Zákazníka z důvodu neschopnosti konkurence v aukčním prostředí oproti ostatním inzerentům.
- Součástí těchto Smluvních podmínek jsou též Pravidla inzerce dostupná na internetové adrese (URL): https://napoveda.sklik.cz/pravidla/ a také Jednotná pravidla reklamy v partnerské síti Seznam.cz (Pravidla inzerce a Jednotná pravidla reklamy dále společně jen „Pravidla“), jakož i Pravidla pro internetové obchody pro nabídky Zákazníků (dále jen „Pravidla pro internetové obchody“). Zákazník se odsouhlasením těchto Smluvních podmínek zavazuje Pravidla a Pravidla pro internetové obchody dodržovat.
- Zákazník je plně odpovědný:
a) za obsah zadaných Inzerátů a/nebo inzerci Nákupy, jakož i za Reakci Zákazníka na recenzi a jejich soulad s právními předpisy, těmito Smluvními podmínky, Pravidly, Pravidly pro internetové obchody, jakož i dobrými mravy. Reakce Zákazníka na recenzi musí být dále v souladu s pravidly stanovenými Provozovatelem ve věci moderace hodnocení Zákazníků:
b) za znění zadaných klíčových slov;
c) za obsah cílových stránek, na něž se uživatel dostane po kliknutí na inzerát Zákazníka;
d) za obsah Reakce Zákazníka na recenzi.
Provozovatel nenese odpovědnost a) za újmu, kterou Zákazník způsobí Inzeráty v systému Seznam Sklik třetím stranám nebo b) za Inzeráty a cílové stránky, které jsou v rozporu s platným právním řádem, jakož i za obsah Reakce Zákazníka na recenzi. - Je-li text inzerce nebo jiná část dat zadaných Zákazníkem do služby Seznam Sklik autorským dílem nebo jsou-li jinak chráněny právem duševního vlastnictvím, Zákazník na dobu trvání inzerce (včetně její nezbytné archivace) v rámci služby Seznam Sklik poskytuje z důvodu naplnění předmětu spolupráce a v souvislosti s nutnou součinností Provozovateli právo tyto předměty ochrany užívat všemi způsoby užití, bez časového, množstevního, územního a technologického omezení, přičemž v tomto rozsahu je Provozovatel oprávněn poskytnout podlicenci i třetím osobám. Zákazník předává Provozovateli obsah inzerce (zejména fotografie, text inzerce aj.). Zákazník prohlašuje, že je obsah inzerce oprávněn užít a poskytnout Provozovateli licenci za účelem naplnění předmětu spolupráce a v souvislosti s nutnou součinností podle těchto Smluvních podmínek. V případě, že by se toto prohlášení Zákazníka ukázalo jako nepravdivé, zavazuje se Zákazník nahradit Provozovateli veškerou újmu, která Provozovateli v důsledku nepravdivosti prohlášení Zákazníka vznikla. Dále Zákazník poskytuje pro naplnění předmětu spolupráce a v souvislosti s nutnou součinností Provozovateli svolení obsah inzerce, zejména fotografii a popis zboží nabízeného Zákazníkem, (a) zařadit do databáze služby Seznam Sklik a (b) užít a zveřejnit i v rámci Serverů a/nebo služeb provozovaných Provozovatelem nebo osobami majetkově propojenými s Provozovatelem, a to jak pro komerční, tak nekomerční účely. Zákazník dále prohlašuje, že je oprávněn k poskytnutí svolení Provozovateli dle předchozí
věty a že nahradí Provozovateli veškerou újmu, která mu vznikne v důsledku nepravdivosti tohoto prohlášení. - Za obsah zadané inzerce je plně odpovědný Zákazník, a to i v případě, že využije funkce „Navrhnout texty“ a navržené texty nebo jejich část využije při inzerci. Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah navržených textů, a to zejména z pohledu faktické správnosti, souladu s právními předpisy, obchodní či marketingovou strategií Zákazníka. Provozovatel dále nenese odpovědnost za dostupnost této funkce a kvalitu jejího výstupu. Zákazník souhlasí s využitím obsahu zadané webové stránky Zákazníka v rámci funkce pro zpracování návrhu textu inzerce (včetně zpracování v rámci funkce) a výslovně ho k tomu v souvislosti s nutnou součinností opravňuje (poskytuje Provozovateli licenci a oprávnění v daném rozsahu poskytnout podlicenci třetím osobám), a to ve vztahu k danému (funkcí navrženému) textu po dobu trvání majetkových autorských práv, bez časového, technologického a územního omezení, všemi způsoby užití.
- Provozovatel si v souladu s těmito Smluvními podmínkami vyhrazuje právo zablokovat nebo odstranit zadanou inzerci i zadané klíčové slovo, a to zejména u inzerce, jež by byly v rozporu s ustanovením čl. 2.3 a 2.4 Obchodních podmínek pro umísťování reklamních sdělení a jiných reklamních prvků do internetových serverů provozovaných společností Seznam.cz, a.s. a jejími smluvními partnery, dostupných na internetové adrese (URL): https://www.seznam.cz/reklama/cz/obsahovy-web/obchodni-podminky/ (dále jen „Obchodní podmínky“). Provozovatel si vyhrazuje právo Zákazníkovi, který porušuje Pravidla či je v rozporu s Obchodními podmínkami, zablokovat sestavu, kampaň, nabídku Inzerce Nákupy nebo celý účet bez dalšího udání důvodu. K zablokování celého účtu může dojít i v případě nadměrného zatěžování systému. Nadměrným zatěžováním je myšleno a) vkládání nadměrného množství dat do systému (např. vícenásobné překročení doporučených limitů), b) nadměrný počet požadavků na některé z webových rozhraní systému.
- Provozovatel má právo na drobnou úpravu inzerce (diakritika, interpunkce, překlepy), která nevyhovuje Pravidlům inzerce, a to i bez upozornění Zákazníka. Provozovatel nemá povinnost upravovat nevyhovující inzerci.
- Přihlašování do systému Seznam Sklik je vázáno na přihlašovací jméno a heslo Registrovaného uživatele Provozovatele. V případě zániku práva Zákazníka používat přihlašovací jméno nemá Provozovatel povinnost nadále Zákazníkovi zpřístupňovat rozhraní služby Seznam Sklik. Zákazník je povinen ochraňovat svoje přihlašovací údaje, tajné klíče sloužící pro využívání API inzerce Nákupy, další nastavení, a to vše držet v tajnosti. Provozovatel neručí za zneužití služby Seznam Sklik v případě vyzrazení přihlašovacího jména a hesla třetí osobě. Pokud Zákazník třetí straně poskytne přístup do svého Sklik účtu, je Zákazník odpovědný za to, že třetí strana souhlasí s těmito Smluvními podmínkami a přijímá je.
Provozovatel si vyhrazuje právo zamezit zobrazování inzerce tzv. duplicitních účtů. Duplicitním účtem se rozumí dva nebo více účtů téhož provozovatele určených pro propagaci týchž webových stránek (dále jen „webu“) na stejné doméně nebo více webových stránek na samostatných doménách se stejným nebo zaměnitelným obsahem. Stejný či zaměnitelný obsah webu (tzv. duplicitní obsah) je takový obsah, který je v hlavních rysech totožný či obdobný či běžnému uživateli služeb společnosti Seznam.cz, a.s. bez potřeby podrobnějších znalostí zaměnitelný. Hlavními rysy jsou: a) základní grafická podoba webových stránek; b) podobné texty; c) totožná osoba či subjekt poskytující služby či provozující cílové webové stránky; d) předmět webu (nabídka zboží či služby a jejich cena je totožná, obdobná či obsahově velmi blízká); e) soubor spolu souvisejících či na sebe navazujících skutečností nasvědčuje tomu, že byly weby založeny či jsou provozovány za účelem obcházení těchto Smluvních podmínek či jsou v rozporu se smyslem a určením služby Seznam Sklik.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo zamezit zobrazování inzerce duplicitních webů různých provozovatelů, je-li zřejmé, že se jedná o společné zamýšlené jednání provozovatelů tak, aby dosáhli neoprávněného zvýhodnění prezentovaného webu a/nebo totožného obsahu v systému Sklik na úkor dalších provozovatelů. Označení duplicitních účtů a webů (nebo obsahu) jako zaměnitelných je výhradně na Provozovateli a Provozovatel si vyhrazuje právo inzerci, která na takový web odkazuje, zamítnout, jakož i účty, které jsou duplicitní (v takovém případě Provozovatel zamítne inzerci novějšího účtu); kritériem je míra odlišitelnosti pro běžné uživatele služeb společnosti Seznam.cz, a.s. - Zákazník není oprávněn v rámci inzerce používat takové chráněné označení, které je způsobilé zasáhnout do práv třetích osob. Provozovatel si vyhrazuje právo zamezit zobrazování inzerce, která obsahuje chráněné označení, jehož užití je Provozovatelem vyhodnoceno jako neoprávněné. Takovéto zamezení zobrazování inzerce nelze považovat za porušení těchto Smluvních podmínek. Bližší informace o používání chráněných označení jsou uvedeny na internetové adrese (URL): https://napoveda.sklik.cz/pravidla/ochranne-znamky/.
- V případě, že vlastník chráněných označení bude mít za to, že v rámci systému Sklik došlo ke zneužití jeho označení, může se se svým podnětem obrátit na Provozovatele prostřednictvím příslušného formuláře.
- Provozovatel si vyhrazuje právo trvale nebo dočasně zamezit zobrazování inzerce, u níž se dozvěděl o protiprávní povaze v inzerci obsažených informací.
- Provozovatel si vyhrazuje právo dočasně nebo trvale zamezit zobrazování inzerce, u níž existuje podezření na porušení práv duševního vlastnictví třetích stran, přičemž takovéto zamezení zobrazování inzerce nelze považovat za porušení těchto Smluvních podmínek.
- Provozovatel si vyhrazuje právo zamezit zobrazování inzerce také v případě, že byl upozorněn skupinou spotřebitelů nebo sám vyhodnotil, že inzerce má prvky klamavé reklamy ve smyslu § 2977 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění.
- V případě, že bude zobrazování inzerce zamezeno v souladu s těmito Smluvními podmínkami, Provozovatel poskytne Zákazníkovi odůvodnění svého rozhodnutí o zamezení zobrazování inzerce.
- Zákazník může svou účast v systému Sklik ukončit tím, že smaže nebo pozastaví všechny své kampaně. V takovém případě se do jedné hodiny od zastavení kampaní (zpravidla však okamžitě) přestane zobrazovat inzerce Zákazníka a nejsou realizovány žádné platby. Zákazník se zavazuje uhradit cenu za příslušné prokliky nebo zobrazení realizované do jedné hodiny po zastavení kampaní.
- Provozovatel si vyhrazuje právo přestat dočasně nebo trvale zobrazovat inzerci v souladu s aukčním modelem systému Seznam Sklik (tedy výběr a řazení inzerátů podle součinu vypočtené pravděpodobnosti kliknutí a nastavené maximální ceny). Provozovatel neposkytuje žádnou garanci umístění inzerce, jeho ceny, pozice, počtu zobrazení a přesného vzhledu.
- Provozovatel je oprávněn posílat Zákazníkovi e-mailová oznámení, která se týkají provozu systému Seznam Sklik a systému Seznam Peněženka.
- Zákazník nesmí provádět operace manipulující s vlastní nebo cizí inzercí systému Seznam Sklik. Zejména je zakázáno robotické klikání na inzerci, robotické stahování webových stránek, vytváření umělých zobrazení nebo prokliků, analýza přenosových kódů nebo zadávání takových činností třetí straně. V případě zjištění takových činností může Provozovatel Zákazníkovi zablokovat Sklik účet a náhradu vzniklé újmy požadovat právní cestou. Provozovatel aktivně i pasivně brání neplatnému klikání, a chrání tak Zákazníka před neúčinnou reklamou. Posouzení, které zobrazení nebo prokliky jsou nebo nejsou neplatné, náleží výhradně Provozovateli s tím, že se Provozovatel zavazuje přihlédnout k argumentům předloženým Zákazníkem.
- Provozovatel neručí za zachování dat, která Zákazník zadává do svého Sklik účtu. Provozovatel se zavazuje, že data o kampaních Zákazníků neposkytne třetí straně jen svým servisním partnerům, a to pouze pro účely zálohování dat a vývoj systému Seznam Sklik. Provozovatel nebude konkrétní data z kampaní Zákazníka používat jinak než pro účely technické podpory a globálních analýz. Provozovatel neručí Zákazníkům za nepřetržitou dostupnost uživatelského rozhraní systému Seznam Sklik.
- V případě, že Zákazník používá označené BETA verze služby, bere na vědomí skutečnost, že tak jedná na vlastní odpovědnost a Provozovatel nenese odpovědnost za následky užití takovýchto BETA verzí Zákazníkem, jakož ani odpovědnost za případnou újmu, kterou Zákazník sobě či třetím stranám užitím BETA verze způsobí.
- Provozovatel nenese odpovědnost za činnosti a plnění poskytované třetím stranám Zákazníkem, který je Provozovatelem veden jako „certifikovaná agentura“, „ověřená agentura“ nebo „ověřený freelancer“.
- Zákazníci jsou povinni pro reklamní sdělení dodržovat Pravidla reklamy dostupná na: https://www.seznam.cz/reklama/cz/obsahovy-web/pravidla-reklamy/ (dále jen „Pravidla reklamy“). Pravidla reklamy se použijí jak na stávající reklamní sdělení, tak i na nově objednané reklamní kampaně. Pokud je reklamní sdělení v rozporu s Pravidly reklamy, jedná se o porušení těchto Smluvních podmínek.
- Provozovatel je oprávněn deaktivovat provádění pravidelných šablon reportů, deaktivovat automatická pravidla a zastavit sbírání retargetingových publik v neaktivních Sklik účtech. Neaktivním Sklik účtem se rozumí uživatelský Sklik účet, ze kterého není vydávána inzerce po dobu 6 a více po sobě jdoucích kalendářních měsíců nebo je kredit Zákazníka v systému Seznam Peněženka nižší než 10 Kč po dobu 6 a více po sobě jdoucích kalendářních měsíců.
- Pokud Zákazník užívá externí měřící šablonu, je Zákazník povinen při užití externí měřící šablony ve vztahu ke zpracování osobních údajů postupovat v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů, zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích, a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
Část 2.2 Pravidla užívání inzerce Nákupy
- Inzerce Nákupy bude zobrazována dle nastavení Zákazníka v Rozhraní nebo v jeho XML feedu. Zákazník v Rozhraní může nastavovat upřednostňování pro inzerci Nákupy, využívat aukční model a další vlastnosti dle možností stanovených Provozovatelem v Rozhraní. E-shop Zákazníka musí skutečně existovat, musí se jednat o podnikající fyzickou či právnickou osobu, která má aktivní webové stránky dostupné v rámci internetu, jenž musí být v českém jazyce a v rámci takovýchto webových stránek je oprávněně provozován e-shop.
- Registrace – mezi povinné údaje vyžadované při registraci Zákazníka patří:
– název obchodu/e-shopu;
– identifikační číslo (IČO);
– URL domovské stránky Zákazníka;
– URL adresa datového souboru (tzv. XML feed). Tyto údaje musí korespondovat s údaji na internetových stránkách Zákazníka. - Zákazník musí mít na jím provozovaných internetových stránkách přístupný XML feed, ve kterém se nachází data odpovídající nabízenému zboží. XML feed musí být v souladu s Pravidly pro internetové obchody a dále musí splňovat kritéria uvedená v Technické specifikaci.
- Na internetových stránkách Zákazníka musí být uvedeno zejména:
– obchodní označení Zákazníka (tj. u právnické osoby obchodní firma, pod kterou je zapsána v obchodním rejstříku nebo jiném registru, a u fyzické osoby její jméno a příjmení) a IČO, podle kterého lze Zákazníka jednoznačně dohledat v obchodním rejstříku či registru ekonomických subjektů;
– kontaktní údaje nebo telefon, e-mail, sídlo, korespondenční adresa;
– obchodní podmínky e-shopu;
– další náležitosti vyžadované právními předpisy (zejména občanským zákoníkem, zákonem o obchodních korporacích, živnostenským zákonem a právními předpisy na ochranu spotřebitelů);
– zahraniční Zákazník, resp. osoba povinná k dani v jiném členském státě či ve 3. zemi, je primárně povinen v případě podnikání či obchodní činnosti na území České republiky splňovat zákonné předpisy stanovené pro jeho podnikání. Dále musí splňovat podmínky pro registraci jako kterýkoliv jiný Zákazník, zejména pak uvádět své řádné kontaktní a fakturační údaje. Dále je takovýto zahraniční Zákazník povinen mít funkční a dostupný e-shop v českém jazyce, své zboží prodávat v českých korunách, zajišťovat dopravu v rámci území České republiky a v rámci svých stránek v jejich české verzi zveřejňovat ceník dopravy v České republice. - V případě, že Zákazník pod jedním IČ provozuje více e-shopů, může registrovat do služby Zboží.cz jednotlivé e-shopy, pokud splňují současně následující podmínky:
– webové stránky mají samostatné domény 2. či 3. řádu;
– webové stránky nenabízejí zboží z podobného oboru či překrývající se sortiment. - Registrovaný Zákazník musí zároveň splňovat podmínky pro registraci na službě Provozovatele Firmy.cz uvedené na internetové adrese (URL): https://napoveda.firmy.cz/obecna-pravidla-pro-profily/ (dále jen „Pravidla pro firemní zápisy“). Služba Firmy.cz je provozovaná na internetové adrese (URL):
https://www.firmy.cz. Registrací a následným schválením registrace Zákazníka do inzerce Nákupy Provozovatelem také vznikne současně zápis Zákazníka do služby Provozovatele Firmy.cz, nebyl-li již vytvořen. Zákazník tímto poskytuje Provozovateli souhlas se zveřejněním poskytnutých údajů, a to vč. osobních údajů, i na jiných Provozovatelem provozovaných službách. Ustanovení těchto Smluvních podmínek mají před ustanoveními Pravidel pro firemní zápisy přednost. - Okamžikem registrace Zákazníka do inzerce Nákupy a jejím schválením ze strany Provozovatele, je automaticky vytvořen Detail obchodu Zákazníka, což Zákazník okamžikem odsouhlasení těchto smluvních podmínek bere na vědomí.
- Provozovatel si vyhrazuje pro schválení nově registrovaného Zákazníka do inzerce Nákupy lhůtu v trvání 5 pracovních dní ode dne registrace Zákazníka. Provozovatel si vyhrazuje právo k odmítnutí registrace do 5 pracovních dní, a to zejména z důvodu porušení pravidel těchto Smluvních podmínek, právních předpisů či oprávněných zájmů Provozovatele či třetích osob.
- Stahování všech dat z internetových stránek Zákazníka ve formátu XML feed probíhá dle nastavené frekvence stahování, a to zpravidla 1x – 12x denně, avšak za podmínky, že XML feedy na internetových stránkách Zákazníka splňují podmínky Technické specifikace.
- Provozovatel se zavazuje v rámci poskytování inzerce Nákupy pro Zákazníka:
– umožnit nastavení upřednostňování pro jednotlivé inzerce Nákupy;
– pravidelně stahovat data z XML feedu;
– možnost sledovat statistiky prokliků a plnění;
– možnost nastavení rozpočtu pro upřednostněné inzerce Nákupy;
– možnost nastavení aukčního modelu na jednotlivou inzerci Nákupy nebo skupiny inzerce Nákupy. - Zákazníkům mohou být nabízeny ze strany Provozovatele i doplňkové služby, a to v souladu se Smluvními podmínkami (například zvýhodnění/topování/doporučení/cílení na vlastní seznamy zákazníků apod.) (dále jen „Doplňkové služby“). Doplňkové služby však netvoří nedílnou součást služby Seznam Sklik a Provozovatel si vyhrazuje právo Doplňkové služby v rámci služby Seznam Sklik neposkytovat. Provozovatel neumožňuje Zákazníkům nabízet prostřednictvím služby Seznam Sklik jejich vlastní doplňkové služby.
- Provozovatel nemá povinnost upravovat nevyhovující inzerci Nákupy.
Část 3. Čerpání služby Seznam Sklik
Následující body se týkají Zákazníků, kteří mají u Provozovatele sjednané placené optimalizační služby na založení a správu reklamních kampaní (dále jen „optimalizační služby“):
- Podmínkou pro založení reklamní kampaně v systému Seznam Sklik je, že musí být příslušná objednávka, která je sjednána s obchodním zástupcem Provozovatele, ze strany Zákazníka uhrazena (tzn. finanční prostředky, musí být pod správným variabilním symbolem připsány na bankovní účet Provozovatele ve lhůtě splatnosti objednávky, resp. zálohové faktury) a musí být Provozovateli dodány řádné podklady pro založení dané reklamní kampaně. Jestliže budou podklady dodány včas (tj. 5 pracovních dnů před datem spuštění inzerce, které je uvedeno na objednávce), bude reklamní kampaň spuštěna v den, který je na objednávce zadán.
- Začátek správy reklamní kampaně je v den, který je uveden na objednávce, pokud bude mít Provozovatel k dispozici všechny potřebné podklady. Správa reklamní kampaně trvá v období uvedeném na objednávce Zákazníka.
- Všechny optimalizační služby poskytované Provozovatelem jsou určeny výhradně přímým Zákazníkům nikoli agentuře, jež si pro účely využití služby Seznam Sklik pro své klienty zřídí na službě Seznam Sklik uživatelský účet. Provozovatelem nabízené optimalizační služby není Zákazník oprávněn přeprodávat ani jinak dál nabízet či poskytovat třetím stranám.
- Pokud Zákazník ve své reklamní kampani v rámci inzerce Nákupy nastavil volbu cen za proklik prostřednictvím produktových skupin, bere na vědomí, že Provozovatel v roli správce reklamních kampaní může tyto ceny a jiné
nastavení reklamní kampaně v rámci poskytované optimalizační služby upravovat. V případě, že si Zákazník nepřeje optimalizovat nabídky pro reklamní kampaň v rámci inzerce Nákupy od Provozovatele, musí o tom informovat Provozovatele ještě před začátkem poskytované optimalizační služby.
Část 4. Zpracování osobních údajů
- Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále též „nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích, a dalšími právními předpisy upravujícími ochranu osobních údajů.
- Zákazník tímto ve smyslu zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, uděluje Provozovateli souhlas se zasíláním obchodních sdělení s informacemi o službách a produktech Provozovatele, a to na Zákazníkem poskytnuté e-mailové adresy.
- Pro řádné poskytování služby Seznam Sklik, která je předmětem těchto Smluvních podmínek, je Provozovatel oprávněn zpracovávat osobní údaje poskytnuté či zadané Zákazníkem při užívání služby Seznam Sklik (zejména adresné, popisné a fakturační údaje), a to pro účely řádné identifikace stran, plnění těchto Smluvních podmínek a fakturace. Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro plnění podle těchto Smluvních podmínek, jejíž smluvní stranou je Zákazník, jako subjekt osobních údajů.
- Pokud Zákazník předal či předá Provozovateli osobní údaje fyzických osob (typicky zaměstnanců či spolupracovníků Zákazníka), je Zákazník povinen tyto fyzické osoby informovat o zpracování osobních údajů a zasílání obchodních sdělení Provozovatelem v rozsahu zde uvedeném a zajistit tak zákonnost zpracování osobních údajů. V opačném případě Zákazník odpovídá Provozovateli za způsobenou škodu.
- V případě, že Zákazník umístí na své webové stránky kódy služby Seznam Sklik, např. konverzní kód nebo retargetingový kód (využívající doménu imedia.cz, seznam.cz nebo jinou doménu provozovanou Provozovatelem), je Zákazník povinen splnit následující povinnosti:
– mít na těchto svých webových stránkách umístěnou informaci o umístění kódů služby Seznam Sklik;
– umístit do patřičné sekce odkaz vedoucí na webové stránky Provozovatele o ochraně soukromí (URL): https://o.seznam.cz/ochrana-udaju/;
– řídit se ustanovením § 89 odst. 3 zákona č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích, a ustanoveními příslušných právních předpisů v oblasti ochrany osobních údajů a opatřit veškeré kódy parametrem vyjadřujícím přítomnost souhlasu uživatele webových stránek Zákazníka;
-udělený souhlas uživatele webových stránek Zákazníka uchovat po dobu stanovenou platnými právními předpisy a tento souhlas neprodleně doložit Provozovateli, kdykoliv o to bude ze strany Provozovatele požádán. - Zákazník odpovídá Provozovateli za veškerou újmu způsobenou porušením jeho povinností vyplývajících z odst. 5 této části Smluvních podmínek (vč. náhrady újmy odpovídající případné pokutě či sankci uložené ze strany dozorových orgánů).
- Provozovatel je oprávněn průběžně kontrolovat plnění povinností Zákazníka dle předchozích odstavců této části Smluvních podmínek a v případě zjištění pochybení Zákazníka je oprávněn ukončit zpracování dat získaných prostřednictvím kódů služby Seznam Sklik.
- Data získaná prostřednictvím kódů služby Seznam Sklik umístěných na webových stránkách Zákazníka dle předchozích odstavců mohou být Provozovatelem využívána k modelaci dat pro cílení reklamy a zlepšování reklamních produktů Provozovatele. Zákazník je povinen o tomto na svých webových stránkách informovat své uživatele a získat právní titul pro zpracování osobních údajů, a to min. v rozsahu užití těchto dat uvedeném v tomto ustanovení Smluvních podmínek.
- Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách Provozovatele, a to v příslušné sekci.
Část 5. Dohoda o zpracování osobních údajů a poskytnutí záruk dle nařízení o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679
- Pokud Zákazník ve smyslu těchto Smluvních podmínek nasadil, nebo v budoucnu nasadí, na svůj server retargetingový či konverzní kód dodaný Provozovatelem, dochází v rámci spolupráce Provozovatele a Zákazníka ke zpracování osobních údajů uživatelů serveru Zákazníka (dále jen „Spolupráce“).
- Provozovatel i Zákazník vystupují při zpracování osobních údajů v roli samostatných správců, není-li mezi Provozovatelem a Zákazníkem v souvislosti s případným využitím doplňkových služeb dohodnuto jinak.
- Provozovatel a Zákazník tímto prohlašují, že přijali všechna potřebná opatření k dosažení souladu s účinnými právními předpisy týkajícími se ochrany osobních údajů a dále přijali vhodná organizační a technická opatření relevantní pro vhodné provádění zpracování.
- Provozovatel a Zákazník zvolí nejvhodnější metody a záruky pro zajištění, že veškeré činnosti zpracování jsou v souladu s nařízením a vnitrostátním právem členského státu, ve kterém je zpracování prováděno.
- Tato dohoda se uzavírá na dobu trvání Spolupráce mezi Provozovatelem a Zákazníkem. Ukončení této dohody nemá vliv na povinnost Provozovatele či Zákazníka učinit všechny potřebné kroky směřující k zabezpečení ochrany osobních údajů až do jejich smazání.
- Pověřencem pro ochranu osobních údajů je společnost Chronos Consulting, s.r.o., IČO: 07238495, se sídlem Na Perštýně 342/1, Praha 1, PSČ: 110 00. Pokud máte jakékoliv dotazy, napište nám (https://o-seznam.cz/pravni-informace/ochrana-udaju/kontakt/) a my se brzy ozveme.
- Osobní údaje, účel a doba zpracování
– V rámci Spolupráce dochází ke zpracování osobních údajů uživatelů serveru Zákazníka, a to zejména jedinečných identifikátorů cookies, IP adres, případně telefonních čísel a e‑mailových adres, umožňujících osobní identifikaci uživatele a získaných prostřednictvím prohlížeče na serveru Zákazníka či prostřednictvím samotného serveru Zákazníka. Pokud jsou k dispozici, mohou se sdílet i údaje o detekci zařízení uživatele a poloze uživatele;
– Osobní údaje jsou zpracovávány pro účely personalizace reklamy a obsahu zobrazovaného uživateli, vyhodnocování výkonnosti reklamních sdělení, jakož i pro ukládání a zpracování přesné geolokace uživatele. Údaje Provozovatel také používá k poskytování a zlepšování svých služeb – například k testování algoritmů zobrazování reklam, monitorování latence u koncových uživatelů či k zajišťování přesnosti svého prognostického systému;
– Údaje o uživatelích spojené se soubory cookie a inzertními ID se používají také ke zjišťování a prevenci inzertních podvodů a k zajištění toho, aby se uživatelům nezobrazovaly reklamy, které v minulosti zablokovali;
– Provozovatel bude osobní údaje zpracovávat jen po dobu existence zákonného důvodu zpracování. - Povinnosti vůči subjektům údajů
Provozovatel i Zákazník samostatně zajistí:
– transparentní informace, sdělení a postupy pro výkon práv subjektu údajů dle článku 12 nařízení;
– výkon informační povinnosti vůči subjektům údajů v souladu s požadavky článků 13 a 14 nařízení, přičemž sdělí rozsah zpracovávání, pro který existuje samostatné správcovství; Zákazník zejména informuje uživatele, že jsou osobní údaje z jeho serveru zpracovávány dalším správcem;
– případné získání souhlasu subjektu údajů v souladu s ustanoveními nařízení – musí být získán platný souhlas koncových uživatelů s:
a) používáním cookies nebo jiného místního úložiště tam, kde to vyžaduje zákon; a
b) shromažďováním, sdílením a používáním osobních údajů pro personalizaci reklam a obsahu.
Při získávání souhlasu musí být:
– uchovány záznamy o souhlasu uděleném koncovými uživateli; a
– koncovým uživatelům poskytnuty jasné pokyny pro odvolání souhlasu;
– Provozovatel i Zákazník samostatně zajistí a umožní účinné využívání práv subjektů údajů dle článků 15 – 21 nařízení. - Zabezpečení osobních údajů
– Provozovatel poskytuje svým zaměstnancům a ostatnímu personálu, který se podílí na zpracování, přiměřené pokyny ke zpracování, zejména ohledně povinnosti dodržovat mlčenlivost ve vztahu ke zpracování nebo důvěrným informacím, které zpracovává na základě této dohody a dále poskytuje svým zaměstnancům a ostatnímu personálu dostatečné pokyny k technickým a organizačně bezpečnostním opatřením přijatým pro ochranu a zabezpečení osobních údajů;
– V případě využití dalšího zpracovatele zaváže Provozovatel tohoto zpracovatele k dodržování všech požadavků stanovených nařízením;
– Provozovatel se zavazuje samostatně posuzovat vhodnost zpracování osobních údajů na základě analýzy rizik provedené před zpracováním za účelem identifikace technických a organizačních opatření k minimalizaci identifikovaných rizik a dále se zavazuje přijmout veškerá vhodná opatření k zajištění souladu s nařízením;
– Provozovatel se zavazuje vyvinout veškeré úsilí nutné k odstranění překážek nebo případnému zabránění porušení zabezpečení osobních údajů nebo nápravě povinností dle této dohody. - Sdílení osobních údajů dalším správcům
Zákazník se zavazuje, že osobní údaje získané v rámci Spolupráce s Provozovatelem nebude předávat dalším samostatným správcům pro jejich vlastní účely, vyjma případů, kdy na takovéto předávání bude mezi Zákazníkem a Provozovatelem podepsána samostatná písemná dohoda. - Předávání osobních údajů mimo EU
V případě, že určité činnosti v rámci zpracování zahrnují přeshraniční tok osobních údajů do nečlenských států EU, vyvážející strana zajistí zákonnost převodních požadavků, jak jsou uvedeny v kapitole V. nařízení.
Část 6. Závěrečná ustanovení
- Záležitosti neupravené těmito Smluvními podmínkami, Pravidly, Pravidly pro internetové obchody a Pravidly reklamy se podpůrně řídí Obchodními podmínkami, a příslušnou právní úpravou, tedy zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem, a příslušnými nařízeními (EU).
- V případě, že bude poskytování služby Seznam Sklik Zákazníkovi v souladu s těmito Smluvními podmínkami Provozovatelem pozastaveno nebo omezeno a/nebo bude inzerce odstraněna, poskytne Provozovatel Zákazníkovi nejpozději v okamžiku tohoto pozastavení, odstranění a/nebo omezení odůvodnění rozhodnutí (dále jen „Odůvodnění“), to včetně konkrétní skutečnosti nebo okolnosti, která byla podkladem pro rozhodnutí Poskytovatele. Provozovatel není povinen poskytnout Zákazníkovi Odůvodnění v případech stanovených právním předpisem.
- Rozhodne-li se Provozovatel poskytování služby Seznam Sklik Zákazníkovi v souladu s těmito Smluvními podmínkami ukončit a Smluvní podmínky vypovědět, poskytne Zákazníkovi odůvodnění takového rozhodnutí, to však nejméně 30 dní před účinností rozhodnutí o ukončení poskytování služby Seznam Sklik. Lhůtu uvedenou v předchozí větě není Provozovatel povinen dodržet v případech, kdy:
– se na něj vztahuje právní nebo regulační povinnost vyžadující, aby ukončil poskytování služby způsobem, který mu neumožňuje lhůtu dodržet;
– Provozovatel uplatní právo na ukončení poskytování služby z naléhavého důvodu podle českého práva a příslušných právních předpisů České republiky, v souladu s právem Evropské unie;
– Zákazník opakovaně porušil Smluvní podmínky, a takové opakované porušení vedlo k ukončení poskytování služby. - Bude-li poskytování služby Seznam Sklik Zákazníkovi pozastaveno, omezeno nebo ukončeno, je Zákazník oprávněn vyjasnit Provozovateli skutečnosti a okolnosti rozhodné pro obnovení poskytování služby Seznam Sklik, a to prostřednictvím interního systému vyřizování stížností Provozovatele dostupného v sekci Nápověda. Provozovatel si vyhrazuje právo sám výlučně posoudit, zdali: (i) Zákazník prokazatelně vyjasnil či vyvrátil důvody, která vedly Provozovatele k rozhodnutí o pozastavení, omezení nebo ukončení poskytování služby Seznam Sklik; a (ii) Provozovatel obnoví Zákazníkovi poskytování služby Seznam Sklik, případně v jakém rozsahu.
- Provozovatel v souladu s nařízením (EU) č. 2022/2065, o digitálních službách (dále jen „nařízení o digitálních službách“), zavedl mechanismus pro oznamování informací ve věci možného nezákonného obsahu v rámci služby Seznam Sklik. Provozovatel dále v souladu nařízením o digitálních službách zřídil interní systém pro vyřizování stížností (pro účely inzerce Nákupy), který je dostupný v sekci nápověda. Odůvodněná stížnost Zákazníka podle nařízení o digitálních službách musí být Provozovateli doručena do šesti měsíců ode dne, kdy byl Zákazník informován o příslušném rozhodnutí Provozovatele.
- Provozovatel pozastaví poskytování služby Seznam Sklik vůči Zákazníkovi, který často poskytuje zjevně nezákonný obsah, dále Provozovatel pozastaví vyřizování oznámení a stížností podaných prostřednictvím mechanismů podle nařízení o digitálních službách vůči subjektům či stěžovatelům, kteří často podávají zjevně neodůvodněné oznámení nebo stížnosti. V takovém případě si Provozovatel vyhrazuje právo po předchozím upozornění na přiměřenou dobu od takových subjektů oznámení a stížnosti nepřijímat. Při rozhodování v těchto případech Provozovatel zohlední počty položek zjevně nezákonného obsahu nebo zjevně nepodložených oznámení či stížností podaných v určitém období, jejich podíl ve vztahu k celkovému počtu informací či oznámení, závažnost zneužití, povahu nezákonného obsahu, důsledky takového zneužití a úmysl příslušného subjektu (osoby), je-li možné jej vyvodit.
- Provozovatel si vyhrazuje právo s ohledem, že na Serverech může být v postavení poskytovatele online platformy, uvádět informace s ohledem na čl. 26 nařízení o digitálních službách.
- V případech, kdy je Zákazník ve vztahu k Provozovateli spotřebitelem a vznikne spotřebitelský spor, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může Zákazník v postavení spotřebitele podat návrh na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu České obchodní inspekci (Ústřední inspektorát – oddělení ADR, sídlem Štěpánská 15, Praha 2, PSČ: 120 00, e-mail: adr@coi.cz, web: https://www.coi.cz/informace-o-adr/). V těchto případech může také Zákazník, který je v postavení spotřebitele, využít platformu pro řešení spotřebitelských sporů online, která je zřízena Evropskou komisí a je dostupná na internetové adrese: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show &lng=CS.
- Provozovatel uvádí, že faktory řazení inzerce, včetně inzerce Nákupy a další související informace jsou popsány v Technických podmínkách, které jsou nedílnou součástí těchto Smluvních podmínek.
- Provozovatel a Zákazník jsou oprávněni v souladu s těmito Smluvními podmínkami a příslušnými právními předpisy smluvní vztah Provozovatele a Zákazníka založený těmito Smluvními podmínkami ukončit. Zákazník může svou účast v rámci služby Seznam Sklik, a to na serveru Zboží.cz, ukončit tím, že požádá písemně na adresu Provozovatele nebo e-mailem (zbozi@firma.seznam.cz) o odstranění svého internetového obchodu ze služby Seznam Sklik. Zákazník se zavazuje uhradit cenu za všechny prokliky realizované do doby, než se přestane zobrazovat jeho inzerce Nákupy na serveru Zboží.cz nebo dalších webových stránkách Provozovatele. Provozovatel si vyhrazuje pro odstranění internetového obchodu Zákazníka lhůtu v trvání 5 pracovních dní ode dne doručení žádosti Zákazníka. Zákazník zároveň bere na vědomí, že po odstranění internetového obchodu Zákazníka ze služby Seznam Sklik bude na službě Seznam Sklik i nadále zobrazován Detail obchodu příslušného Zákazníka, a to po dobu 3 let po odstranění internetového obchodu Zákazníka ze služby Zboží.cz. Po uplynutí 3 let bude Detail obchodu ze služby Seznam Sklik odstraněn. Tím však není dotčena povinnost Provozovatele na žádost subjektu osobních údajů odstranit ze služby Zboží.cz jeho osobní údaje uvedené v Detailu obchodu v souladu s ustanoveními nařízení GDPR.
- Provozovatel nenese odpovědnost za újmu, která Zákazníkovi vznikne, pokud Zákazník nebude včas informován o případných jakýchkoli změnách kterékoliv z výše zmíněných služeb pouze proto, že nevyužívá jedné z nich.
- Vznikne-li mezi Provozovatelem a Zákazníkem spor související s poskytováním služby Seznam Sklik, včetně případných stížností, které nemohly být vyřešeny pomocí interního systému pro vyřizování stížností, jsou Provozovatel a Zákazník pro účely dosažení dohody o mimosoudním řešení takového sporu oprávněni využít prostředků mediace. Mediátorem se pro účely tohoto odstavce Smluvních podmínek určuje:
Chronos consulting, s.r.o. IČO: 072 38 495, sídlo: Na Perštýně 342/1, Praha 1 – Staré Město, PSČ: 110 00;
JUDr. Martin Kartner evidenční číslo ČAK: 13398, IČO: 714 46 885, sídlo: Týn 639/1, Praha 1, PSČ: 110 00
Tímto není dotčena, za podmínek a v souladu s nařízením o digitálních službách (pro účely inzerce Nákupy), možnost zvolit si pro mimosoudní řešení sporu subjekt, který bude certifikován stanoveným koordinátorem digitálních služeb. - Zákazník není oprávněn jakkoli Provozovatele činit zodpovědným za jakékoli právní nároky třetích stran, které vzniknou na základě zveřejnění Zákazníkem zadaných dat prostřednictvím služby Seznam Sklik.
- V souladu s nařízením EU č. 2019/1150 Provozovatel uvádí, že má přístup k údajům, jež Zákazník poskytujete pro účely používání služby Seznam Sklik nebo které jsou generovány při poskytování služby Seznam Sklik a to k údajům Zákazníka v Rozhraní, včetně nastavení inzerce Sklik, ke statistikám jeho inzerce Sklik a souvisejícím grafům generovaných službou Seznam Sklik.
Inzerce Seznam Sklik je sdílena za účelem provozu služby Seznam Sklik v souladu a způsobem stanoveným těmito Smluvními podmínkami, přičemž Provozovatel nedává možnost sdílení údajů vyloučit. Po ukončení smluvního vztahu podle těchto Smluvních podmínek k těmto údajům Provozovatel přístup má, pokud ustanovení o zpracování osobních údajů nebo ustanovení zákona nestanoví jinak. Zákazník má během trvání smluvního vztahu podle Smluvních podmínek přístup k údajům Zákazníka v Rozhraní, včetně nastavení jeho inzerce v rámci služby Seznam Sklik, ke statistikám týkajícím se jeho inzerce v rámci služby Seznam Sklik a souvisejícím grafům generovaných službou Seznam Sklik. V případě ukončení smluvního vztahu podle těchto Smluvních podmínek přístup k údajům již Zákazník nemá s výjimkou statistik souvisejících se službou Klientská zóna a Seznam Peněženka, v rozsahu, které tato služba obvykle nabízí, pokud má Zákazník nadále zřízený přístup do této služby. Jiný přístup (včetně souhrnné formy) neexistuje. Tímto není dotčeno zákonné právo Zákazníka na přístup k osobním údajům. - Provozovatel si vyhrazuje právo v přiměřeném rozsahu tyto Smluvní podmínky jednostranně změnit, zejména při změně legislativy, technické změně služby Seznam Sklik či služeb souvisejících se službou Seznam Sklik či v případě změny provozních, organizačních či obchodních procesů u Provozovatele. Provozovatel oznámí změnu Zákazníkovi prostřednictvím Rozhraní minimálně 15 dní před účinností této změny (dále jen „Lhůta“). Zákazník má právo změnu Smluvních podmínek během Lhůty odmítnout a požádat písemně na adresu Provozovatele nebo e-mailem (sklik@firma.seznam.cz) o ukončení poskytování služby Seznam Sklik (o uzavření Sklik účtu, popř. o odstranění internetového obchodu Zákazníka ze Zboží.cz) a/nebo Zákazník může smazat a pozastavit své kampaně a tímto vyslovit vůli k ukončení poskytování služby Seznam Sklik. Pokud se Zákazník ke změně Smluvních podmínek nijak nevyjádří a užívá po účinnosti změny Smluvních podmínek i nadále službu Seznam Sklik, platí, že tím změnu Smluvních podmínek přijímá.
- Provozovatel není povinen dodržet Lhůtu za předpokladu, že:
– musí na základě právní nebo regulační povinnosti změnit Smluvní podmínky takovým způsobem, který neumožňuje Lhůtu dodržet,
– musí výjimečně změnit Smluvní podmínky s cílem čelit neočekávanému a bezprostředně hrozícímu nebezpečí spojenému s ochranou služeb Provozovatele, Zákazníků či uživatelů před podvodem, malwarem, spamem, porušením zabezpečení údajů nebo jinými kybernetickými riziky. - Tyto Smluvní podmínky nabývají platnosti a účinnosti dne 15. 9. 2025.