Nápověda menu

Statistiky – Nákupy – Provozovny bez řízení inzerce v Skliku

Statistiky provozovny

„Statistiky provozovny“ naleznete v administraci Zboží.cz hned pod „Přehledem“.

Zde můžete sledovat statistiky za celou historii vaší provozovny. K dispozici jsou souhrnné statistiky v grafickém zobrazení či podrobné statistiky ve formátu CSV ke stažení. 

Souhrnné statistiky

V administraci je možné sledovat statistiky dle umístění nabídek za konkrétní období. Graf vývoje za dané období znázorňuje vámi vybraná kritéria, např. zobrazení, prokliky, cena za prokliky, hodnota konverze aj.

Pod Hledáním jsou započítány i statistiky z reklamy ve vyhledávání na Zboží.cz a Seznam.cz a Sbazaru.

Od 11.1.2024 se do výpisu kategorie a hledání v kategorii nezapočítávají statistiky!

Podrobné statistiky

Sledovat můžete zobrazení, prokliky i konverze nabídek z jednotlivých umístění v inzerci Nákupy. Stačí v administraci Zboží.cz v záložce „Statistiky“ přejít na „Podrobné statistiky“, kde si na základě vámi vybraných kritérií vyberete soupis nabídek zobrazených za dané období. Po stažení CSV souboru můžete sledovat u jednotlivých nabídek konkrétní statistiky.

Umístění nabídky

Přehled typů umístění nabídek a CPC

Umístění nabídek
  • Produkt – doporučené – výpis nabídek v detailu produktu v sekci „Doporučené nabídky“
  • Produkt – dle ceny – výpis nabídek v detailu produktu v sekci „Nabídky dle cen“
  • Výpis kategorie – výpis samostatných nabídek v konkrétní kategorii (do 11.1.2024)
  • Hledání – Reklama ve vyhledávání na Zboží.cz a Seznam.cz*
  • Hledání v kategorii – výpis samostatných nabídek v konkrétní kategorii při hledání klíčových slov (do 11.1.2024)

*Do 11.1.2024 se jednalo také o výpis samostatných nabídek napříč celým Zboží.cz.

Detail produktu

Co ovlivňuje pořadí obchodů v sekci Produkt – doporučené:

  • maximální nabídnutá cena za proklik (MAX_CPC)
  • skóre uživatelského hodnocení
  • doprava zboží zdarma
  • skladová dostupnost
  • porovnání ceny nabídky vůči průměrné ceně na trhu
  • ve výpočtu mohou být zohledněny také další faktory
  • ve statistikách provozovny umístění nabídky: Produkt – doporučené

Co ovlivňuje pořadí obchodů v sekci Produkt – dle ceny:

  • nabídky jsou seřazeny dle nejnižší ceny
  • ve statistikách provozovny umístění nabídky: Produkt – dle ceny

Hledání

Výsledek hledání po zadání klíčového slova, např. „Dřevěné chytré hračky pro nejmenší“ Zboží.cz zahledá a zobrazí produkty, které jsou relevatní vůči dotazu.

Co ovlivňuje pořadí obchodů při výchozím řazení?

  • relevance na klíčové slovo – hledaný dotaz
  • CTR položky konkrétního e-shopu
  • cenová výhodnost
  • možnosti dopravy a osobního odběru
  • dostupnost
  • kvalita obchodu podle hodnocení od zákazníků
Hledání dle klíčových slov

Jak měřit efektivitu kampaně?

Abyste mohli správně vyhodnocovat kampaně, je třeba nasadit tzv. konverzní kód. Ten slouží k měření konverzí, tedy počtu a hodnoty objednávek od zákazníků, kteří do vašeho obchodu přišli přes Zboží.cz. Měření konverzí internetového obchodu na Zboží.cz.

Potřebujete další pomoc?

Pokud si stále nevíte rady, obraťte se na naše specialisty. 95 % vašich dotazů umíme vyřešit do 2 hodin.