Nápověda menu

Měřicí skripty

Měřicí kódy jsou zásadní součástí reklamních systémů a webové analytiky. Jedná se o skripty, které se vkládají do kódu webových stránek a umožňují sledování a analýzu chování uživatelů na těchto stránkách. Tyto kódy poskytují cenné informace o tom, jak návštěvníci interagují s vaším webem, což pomáhá optimalizovat a efektivně cílit marketingové kampaně.

Abyste mohli vyhodnocovat návratnost investic do kampaní v Skliku a Zboží.cz a využít naplno možností automatizace, které Seznam.cz nabízí, je třeba nasadit na váš web měřicí skript s konverzním kódem. Pro využití retargetingu, dynamického retargetingu nebo Lookalike cílení, je třeba mít na svém webu vložený měřicí skript s retargetingovým kódem.

Jakým způsobem provozuji svůj web?

  • Provozuji web na vlastním řešení, mám svého vývojáře – postupujte dle pokynů pro konverzní a retargetingový kód
  • Provozuji web na vlastním řešení a využívám Google Tag Manager
  • Využívám eshopovou platformu typu Shoptet, Eshop-Rychle apod.
    • Shoptet
    • Fastcentrik
    • Eshop-rychle.cz
    • Sofishop
    • PrestaShop
    • WooCommerce (WordPress) – Pro zasílání hashovaných e-mailů je zapotřebí upravit retargetingový kód tak, aby obsahoval e-mailovou adresu (eid) dle tohoto návodu.
    • Využívám jinou eshopovou platformu
      • V administraci vyhledejte nastavení měřících kódů, případně integrace 3. stran. Následně vyberte Seznam (Sklik) a vložte ID vašeho konverzního kódu. Pokud si nejste jisti kam, případně jakou hodnotu vložit, tak se obraťte na poskytovatele svého e-shopového řešení, případně na nás na e-mailu ecommerce@firma.seznam.cz

Potřebujete další pomoc?

Pokud si stále nevíte rady, obraťte se na naše specialisty. 95 % vašich dotazů umíme vyřešit do 2 hodin.