Nápověda menu

Aukční prokliky – Provozovny bez řízení inzerce v Skliku

Nastavení maximální částky za proklik

V XML feedu

Vyplnění tagů (značek)

  • MAX_CPC (maximální cena za proklik v detailu produktu)
  • MAX_CPC_SEARCH (maximální cena za proklik v Reklamě ve vyhledávání na Zboží.cz a na Seznamu)

V administračním rozhraní

Položky jednotlivě

  • nastavením ceny za proklik v detailu každé nabídky

Položky hromadně

  • exportem / importem položek v CSV souboru do administrace Zboží.cz

Přes reklamní systém Sklik

Inzerovat můžete i prostřednictvím produktových skupin ve svém účtu v Skliku. K tomu je třeba přesunutí inzerce do Skliku.

Priority nastavení CPC

V případě, že MAX_CPC nebo MAX_CPC_SEARCH bude nastavena na nižší hodnotu než stanovená CPC pro danou prodejní cenu, nabídku zobrazíme a automaticky nastavíme CPC na částku za proklik, která je pro dané rozmezí prodejní ceny minimální.

Pokud v Administraci Zboží.cz pod záložkou „Aukce a konverze“ – „Ceny prokliku“ zvolíte nastavení z XML feedu, ale ve feedu nebudou vyplněny tagy MAX_CPC nebo MAX_CPC_SEARCH, případně jejich hodnoty budou nižší než je aktuální ceníková CPC – aukce se bude brát podle toho, jak je nastavena v Administraci Zboží.cz. (Pokud aukce není nastavena, bude vám účtována minimální CPC dle ceníku Zboží.cz.)

Úprava max. CPC pomocí multiplikátorů

Multiplikátor nabídek v administraci Zboží.cz slouží k procentuální úpravě výše nabídky pro detail produktu (MAX_CPC) a pro Reklamu ve vyhledávání na Zboží.cz a na Seznamu (MAX_CPC_SEARCH) v kombinaci se zařízením.

Je aplikován pouze v případě, že má inzerent v administraci Zboží.cz nastaveno bidování z XML feedu nebo přes administrační rozhraní Zboží.cz.

Nastavení multiplikátoru se provádí v části „Ceny prokliku“ na záložce Úprava max. CPC.

Maximální nabízenou cenu za proklik můžete zvýšit až o 900 % nebo snížit až o 90 %. Snížením o 100 % se vaše nabídky budou vydávat za minimální cenu za proklik podle aktuálního ceníku. MAX_CPC můžete upravovat podle webu, umístění nabídky a typu zařízení.

Příklad:
Při maximální CPC 5 Kč a zvýšení o 200 % bude výsledná hodnota 15 Kč.
Při snížení max. CPC 5 Kč o 50 % bude výsledná hodnota 2,5 Kč.

Pokud inzerent nastaví snížení max. CPC (ceny za proklik) o 100 %, nabídka se nepřestane vydávat, ale bude se dál zobrazovat s minimální možnou cenou max. CPC dle platného ceníku Zboží.cz.

Stejná podmínka platí také pro kampaně s převedeným řízením Inzerce Nákupů v Skliku.

Multiplikátor Na webu Zboží.cz

Ovlivňuje nabídky v produktových kartách na srovnávači Zboží.cz a Reklamu ve vyhledávání na Zboží.cz.

  • Produkt = Doporučené nabídky zobrazené na produktové kartě (MAX_CPC)
  • Hledání = Reklama ve vyhledávání na Zboží.cz (MAX_CPC_SEARCH)

Multiplikátor Vyhledávání na Seznam.cz

Ovlivňuje Reklamu ve vyhledávání na Seznam.cz a Produktové upoutávky ve vyhledávání na Seznamu.

Multiplikátory v administraci Zboží.cz

Pokud má inzerent v administraci Zboží.cz nastaveno bidování skrze Sklik nastavuje multiplikátor přímo v rozhraní Sklik.cz.

Potřebujete další pomoc?

Pokud si stále nevíte rady, obraťte se na naše specialisty. 95 % vašich dotazů umíme vyřešit do 2 hodin.