Cílení
- Retargeting
- Témata
- Umístění
- Zájmy
- Zájmy o koupi
- Klíčová slova Vyhledávací síť
- Klíčová slova Obsahová síť
- Filtr na věk
- Filtr pohlaví
- Vlastní seznamy zákazníků
- Lookalike – podobná publika
- DRTG návštěvníci Seznamu
- Kombinace typů cílení
- Individuální nastavení Max. CPC u různých typů cílení
Vhodnou volbou typů cílení a poutavým reklamním sdělením můžete oslovit uživatele podle toho, co zrovna hledají nebo o co se zajímají.
Retargeting
Retargeting je funkce systému Sklik určená k oslovení uživatelů, kteří již jednou navštívili vaše stránky.
Témata
Naše partnerské stránky v obsahové síti Sklik jsou rozděleny do tematických okruhů a vy si můžete zvolit, jaké tematické zaměření mají mít jednotlivá URL, na nichž si přejete svou reklamu zobrazovat.
Umístění
Reklamní systém Sklik vám umožňuje v obsahové síti vybrat web, subdoménu, část webu, nebo i konkrétní stránku, kde se má vaše inzerce zobrazovat.
Zájmy
Pomocí zájmů uživatelů (záložka Zájmy) oslovte uživatele na základě jejich dlouhodobého chování.
Zájmy o koupi
Cílení na nákupní chování (záložka Zájmy o koupi) obsahuje kategorie uživatelů na základě chování krátkodobého a to zájmu o určitý typ produktu nebo služby.
Klíčová slova Vyhledávací síť
Inzerce Skliku se zobrazuje na základě klíčových slov, která si inzerent sám stanoví. Klíčové slovo je textový řetězec tvořený jedním nebo více slovy. Význam klíčových slov musí dle pravidel inzerování souviset s inzercí, textem reklam a obsahem cílové stránky.
Klíčová slova Obsahová síť
Reklama Sklik se zobrazuje na základě tematického zaměření vaší inzerce v kontextu s obsahem dané stránky a předpokládané analýzy výskytu klíčových slov v těle stránky.
Filtr na věk
Pro určení věku našich uživatelů využíváme dvě různé metody. U přihlášených uživatelů (v případě jejich souhlasu) využíváme jimi zadaná data z uživatelského profilu. Tato metoda pokrývá přibližně 65 % všech zobrazení napříč našemi službami, protože pro tyto uživatele umíme data využít na všech jeho zařízeních. U nepřihlášených uživatelů využíváme metody strojového učení, které na základě chování uživatele na našich stránkách tyto údaje s vysokou přesností odhadne.
Filtr pohlaví
Stránky, které uživatelé navštěvují, jsou rozděleny na spíše mužské a spíše ženské. Uživatelé jsou následně roztřídění podle toho, zda navštívili více mužských, nebo ženských stránek. V případě, že nelze s jistotou určit pohlaví, není uživatel zařazen do žádné skupiny. V takovém případě je jeho pohlaví nastaveno jako Neznámé.
Vlastní seznamy zákazníků
Základem a tím nejdůležitějším pro využití tohoto typu cílení jsou vlastní seznamy e-mailových adres. Například seznam Vašich registrovaných uživatelů, kteří odebírají Váš newsletter.
Lookalike – podobná publika
V obsahové síti umožňují cílit na uživatele, kteří na webových stránkách společnosti Seznam.cz vykazují podobné chování jako publika zdrojových retargetingových seznamů. Pomocí tohoto cílení tak můžete oslovit větší počet relevantních uživatelů.
DRTG návštěvníci Seznamu
Toto cílení nabízí inzerentům rozšíření zásahu na relevantní publika, vhodné cílení pro využití v rámci akvizičních kampaní s větším zaměřením na výkon
Kombinace typů cílení
V obsahové síti je možné u jedné sestavy zvolit všechny typy cílení, popřípadě různé typy cílení vzájemně kombinovat.
Individuální nastavení Max. CPC u různých typů cílení
V obsahové síti je možné u jedné sestavy zvolit všechny typy cílení, a pro různá cílení použít rozdílné Max. CPC. Na této stránce zjistíte, kdy systém v jakých posloupnostech tu kterou Max. CPC použije.