Nápověda menu

DRTG návštěvníci Seznamu

Toto cílení nabízí inzerentům rozšíření zásahu na relevantní publika, vhodné cílení pro využití v rámci akvizičních kampaní s větším zaměřením na výkon.

Jak funguje DRTG návštěvníků Seznamu?

Cílení je postavené na datech Zboží.cz a vyhledávání na Seznam.cz a nabízí nová relevantní publika, která splňují podmínky hledání konkrétního produktu na Seznam vyhledávání, nebo zobrazení detailu produktu na Zboží.cz v kombinaci přítomnosti spárovované nabídky a aktivního XML feedu inzerenta.

V takovém případě daného uživatele systém zařadí do speciálního DRTG listu a umožní výdej DRTG reklamy v rámci obsahové sítě Skliku.

Jak nový typ DRTG aktivovat?

Pokud má inzerent aktivní propojení účtu Skliku se Zbožím.cz, ve kterém má provozovnu s aktivním XML feedem, je nový seznam k dispozici automaticky mezi seznamy na stránce Retargeting v menu Nastavení se jménem: “DRTG – Návštěvníci produktů na webech Seznamu – název provozovny

Tento obrázek nemá vyplněný atribut alt; název souboru je image-2.png.
Ukázka DRTG seznamu: “DRTG – Návštěvníci produktů na webech Seznamu – název provozovny”

S takto připraveným DRTG seznamem je následně možné pracovat úplně stejně jako se standardními DRTG kampaněmi.

Často kladené otázky:

  • Proč ve svém DRTG publiku s návštěvníky Seznamu nevidím žádná publika?
    • Velikost publika systém napočítá a začne zobrazovat až po přidání DRTG seznamu k aktivní sestavě. Reklama se však bude vydávat ihned.
    • Další příčinou může být, že vaše nabídky nejsou na Zboží.cz napárované s produkty. Prověřte v administraci Zboží.cz. Jak maximalizovat spárovanost s produkty, se dočtete v nápovědě Zboží.cz. Připomínáme, že DRTG návštěníků Seznamu není možné využít pro provozovny, které neinzerují na Zboží.cz.
  • Jak nastavit délku RTG seznamu?
    • Systémové nastavení všech nových RTG listů je 5 dní. Tedy uživatelé, kteří se do listu na základě svých aktivit na seznamu zařadí v něm budou aktivní maximálně po dobu 5 dnů. Z interního testování nám vyšlo, že nejvyšší CTR % i konverzní poměr % dosahují kampaně do 3tího dne od zařazení uživatele do RTG listů. Proto je hodnota délky RTG listu nastavena jako výchozí na 3 dny. Nicméně testujte a optimalizujte dle průběžných výsledků.
  • Je tato funkce dostupná i pro ne-eshopy?
    • V současné době nepodporujeme.

Potřebujete další pomoc?

Pokud si stále nevíte rady, obraťte se na naše specialisty. 95 % vašich dotazů umíme vyřešit do 2 hodin.