Struktura účtu
Hierarchie účtu je tvořena kampaněmi a sestavami, které obsahují cílení a reklamy. Díky této struktuře můžete pro lepší přehlednost logicky členit vaši reklamu dle nabídky.
V účtu se držte doporučených limitů pro počet entit.
Pokud chcete inzerovat e-shop a zároveň i brand firmy, je vhodné založit si dva účty a oddělit inzerci. Budou se vám tak mnohem snáze vyhodnocovat metriky pro brandové kampaně (obsahová síť) i výkonové v e-shopu (objednávky).
Na dotaz uživatele ve vyhledávací síti se vždy zobrazí pouze jedna textová reklama z účtu.
Nedoporučujeme zadávat stejná klíčová slova do více sestav. Reklama se zobrazí na úspěšnější z nich, případně bude obě klíčová slova náhodně střídat. Dochází tak ke zkreslení a znepřehlednění statistik.
Pokud propagujete širokou nabídku služeb nebo produktů, doporučujeme vám využít členění účtu. Můžete tak nejen přehledněji a efektivněji spravovat váš účet, ale také lépe přizpůsobit reklamy a typy cílení konkrétní nabídce. Stále při tom mějte na paměti doporučené limity na počet entit v účtu.