Doporučení pro kombinovanou reklamu
- Smysluplný dlouhý titulek
- Ilustrační obrázky bez textu a loga
- Obrázky, které lze oříznout
- Obrázky bez přebytečného okraje
- Kvalitní logo jen ve správném rozměru
- Přesné cílení
1. Smysluplný dlouhý titulek
Z dlouhého titulku musí být zřejmé co nabízíte, neboť se často zobrazuje jako hlavní sdělení bez popisku. Když do něj jen zkopírujete Titulek 1 či Titulek 2 z ETA inzerátu, nebude reklama fungovat.
2. Ilustrační obrázky bez textu a loga
Obrázky bez textu mají dvojnásobné CTR, protože nevyvolávají „efekt bannerové slepoty“.
3. Obrázky, které lze oříznout
Hlavní objekt by měl být na fotografii/obrázku centrovaný a zarovnaný tak, aby obrázek mohl být po stranách oříznut cca o 7 %.
4. Obrázky bez přebytečného okraje
Používejte grafiku, která zabírá celý prostor obrázku.
5. Kvalitní logo jen ve správném rozměru
- vyberte si rozměr loga, který více odpovídá poměrům stran vašeho logotypu, a toto logo zadejte
- nezadávejte obdélníkové logo do čtvercové plochy a naopak
- obrázek loga by měl pokrývat celou grafickou plochu bez zbytečných okrajů
- Doporučený rozměr pro obdélníkové logo je 1200 × 300 px a pro čtvercové logo doporučujeme rozměr 1200 × 1200 px
Nejrychlejší způsob zadání loga je nastavit jej přímo na úrovni účtu. Toto rozšíření pak bude použito ve všech kampaních, které nemají nastavené vlastní rozšíření.
6. Přesné cílení
Pokud máte omezený rozpočet a váš produkt není skutečně pro každého, necilte jen na umístění www.seznam.cz, ale zpřesněte cílení relevantními zájmy, které vaši zákazníci mají.