Mám dobře nastavený Dynamický banner v Skliku?
Kontrolní seznam
Co nesmí u správně nastaveného Dynamického banneru chybět:
Popisek v šabloně
V šabloně využívám Popisek – slogan na banneru, pomocí kterého se snažím upoutat pozornost uživatele. Mám-li produktové skupiny pro více segmentů, každý má přiřazenou šablonu, která je relevantní vyfiltrované skupině nabídek.
Obdélníkové logo
Využívám obdélníkové logo pro Dynamický banner a Dynamický retargeting, díky kterému si potenciální zákazníci lépe zapamatují mou značku.
Relevantní cílení
Ke každé produktové skupině mám přiřazená výhradně cílení, která jsou relevantní předkládaným nabídkám.
Maximální počet zobrazení
Mám nastavený maximální počet zobrazení jednomu uživateli okolo 5 impresí za den. Díky tomu reklama méně obtěžuje uživatele a já získám lepší CTR.
Vhodné barvy v šablonách
Barvy v šablonách mám nastavené pečlivě dle doporučení – mám důkladně zvážené použití sytých barev na pozadí tak, aby zůstal v designu šablony zachován dostatečný kontrast a použité odstíny odpovídají barevným odstínům mého loga.
Využití nových prvků
Využívám nových prvků, které mám k Dynamickému banneru k dispozici – vlastní štítek pro nabídku (custom label 3).
Vyloučení stávajících návštěvníků
Mám vyloučené stávající návštěvníky webu, protože je už oslovuji Dynamickým retargetingem.
Vyhodnocení
Výkon Dynamického banneru vyhodnocuji v kontextu ostatních kanálů. V Google Analytics vyhodnocuji na základě konverzních cest, asistujících konverzí nebo atribučních modelů, které zohledňují konverzní cestu.