Doporučení pro kampaně s dynamickým bannerem
1. Pro dynamický banner si založte novou kampaň kvůli snadnějšímu vyhodnocení.
2. Produkty a publika kombinujte tak, aby byla relevantní.
- Zobrazujte např. nový Apple iPhone uživatelům se zájmem o koupi mobilního telefonu Apple.
3. V šabloně využijte Popis, který slouží jako slogan – váš banner bude pro uživatele atraktivnější.
Příklady vyplnění popisů:
“Specialisté na zahradní techniku”
“Letní slevy na celý sortiment”
“Letní slevy na zahradní techniku” – (v šabloně přiřazené do sestavy, ve které je produktová skupina s filtrem pouze na kategorii zahradní technika)
4. Pokud budete cílit na konkrétní domény (např. jen super.cz), nebudete se zobrazovat na dalších webech, kde se bude dynamický banner zobrazovat. Zacilte ideálně pomocí behaviorálního cílení (zájmy, zájmy o koupi, pohlaví). Cílení zadejte více – systém sám nechá běžet ty, které jsou pro uživatele relevantní – mají vyšší CTR.
5. Upravte Frekvenci zobrazení reklamy – doporučená hodnota: 5 zobrazení
6. Vyberte si rozměr loga, který více odpovídá poměrům stran vašeho logotypu, a toto logo zadejte. Zvažte využití obdélníkového loga. Nezadávejte obdélníkové logo do čtvercové plochy a naopak. Obrázek loga by měl pokrývat celou grafickou plochu bez zbytečných okrajů
7. Dynamický banner nemusí stát vždy na konci konverzní cesty. Podívejte se do konverzních cest (v Google Analytics report Vícekanálové cesty), jak si stojí dynamický banner v nákupním procesu.
8. Využijte nových prvků nabídky produktu:
- Text nabídky (<CUSTOM_LABEL_3> nebo <EXTRA_MESSAGE>)
Přítomnost a podobu nových prvků ověřte v administraci Zboží.cz.