Consent – Retargetingový kód
- Spuštění DevTools
- Retargetingový kód
Step-by-step návod, jak zkontrolovat, že objekt identity v kódech funguje.
Pro ověření informací, které web zasílá do Skliku, použijeme DevTools. Tento nástroj spustíme tak, že v prohlížeči Chrome stiskneme klávesu F12.
- Klikneme na záložku Network (resp. Síť u české verze).
- Do vyhledávacího pole napíšeme slovo reta (když prověřujeme retargetingový kód). Pak otevřeme si stránku, na které chceme kód prověřit.
- Když se na aktuální stránce nachází validní retargetingový, uvidíme informaci, kterou odesílá (řádek obsahuje slovo retargeting). Najetím kurzoru na kód se nám zobrazí podrobné informace. Ty můžeme zkopírovat (Copy – Copy link address) a vložit do jakéhokoliv textového editoru, kde je můžeme pohodlně zkoumat.
To, zda je implementovaný retargetingový kód s pokročilými informacemi se pozná podle toho, že nový kód obsahuje více informací. Jako třeba eid, aid, tid, a1 atd. Tedy kód obsahující některou z uvedených hodnot znamená, že se jedná o nový kód. Na následujících 2 screenshotech je tak vidět, že se jedná o nové kódy. Protože obsahují hodnoty eid a další. Hodnoty jsou hashované. Proto nejsou vidět konkrétní emaily, telefonní čísla atd. Ale pouze hashované informace.
Retargetingový kód:
Níže jsou pak uvedeny konkrétní kódy obsahující základní, ale i pokročilé informace. Včetně toho, jakou informaci odesílají z webu.