Nápověda menu

Consent – Retargetingový kód

Step-by-step návod, jak zkontrolovat, že objekt identity v kódech funguje. 

Pro ověření informací, které web zasílá do Skliku, použijeme DevTools. Tento nástroj spustíme tak, že v prohlížeči Chrome stiskneme klávesu F12. 

  1. Klikneme na záložku Network (resp. Síť u české verze).
  2. Do vyhledávacího pole napíšeme slovo reta (když prověřujeme retargetingový kód). Pak otevřeme si stránku, na které chceme kód prověřit. 
  3. Když se na aktuální stránce nachází validní retargetingový, uvidíme informaci, kterou odesílá (řádek obsahuje slovo retargeting). Najetím kurzoru na kód se nám zobrazí podrobné informace. Ty můžeme zkopírovat (Copy – Copy link address) a vložit do jakéhokoliv textového editoru, kde je můžeme pohodlně zkoumat. 

To, zda je implementovaný retargetingový kód s pokročilými informacemi se pozná podle toho, že nový kód obsahuje více informací. Jako třeba eid, aid, tid, a1 atd. Tedy kód obsahující některou z uvedených hodnot znamená, že se jedná o nový kód. Na následujících 2 screenshotech je tak vidět, že se jedná o nové kódy. Protože obsahují hodnoty eid a další. Hodnoty jsou hashované. Proto nejsou vidět konkrétní emaily, telefonní čísla atd. Ale pouze hashované informace. 

Retargetingový kód: 

Níže jsou pak uvedeny konkrétní kódy obsahující základní, ale i pokročilé informace. Včetně toho, jakou informaci odesílají z webu. 

Retargetingový kód 

Retargetingový kód z Sklikového rozhraní bez úpravy: 

Retargetingový kód z Nápovědy vč. vyplněných nových položek: 

Potřebujete další pomoc?

Pokud si stále nevíte rady, obraťte se na naše specialisty. 95 % vašich dotazů umíme vyřešit do 2 hodin.