Tipy na generování statistických reportů
Pomocí těchto tipů můžete generovat základní statistické reporty, které vám pomohou identifikovat efektivitu vašich kampaní.
URL stránek, kde se vaše reklamy zobrazily
Ve statických reportech zvolte možnosti jako na obrázku níže. Důležité je zvolit typ reportu na umístění a volbu rozdělit podle URL stránek. Ostatní položky jsou volitelné a záleží čistě na vás, jaké hodnoty a za jaké časové období si přejete pro vámi zvolené kampaně ve statickém reportu zobrazit.
Po vygenerování tohoto typu reportu si můžete detailně prohlédnout, na jakých konkrétních URL stránkách se vaše reklama zobrazila a jaké zde měla výsledky.
Webové stránky, kde se vaše reklamy umístily
Ve statických reportech zvolte možnosti jako na obrázku níže. Důležité je zvolit typ reportu na umístění a mít nastavenou výchozí volbu rozdělení na „Nerozdělovat“. Ostatní položky jsou volitelné a záleží čistě na vás, jaké hodnoty a za jaké časové období si přejete pro vámi zvolené kampaně ve statickém reportu zobrazit.
Při vygenerování tohoto typu reportu se vám zobrazí konkrétní webové stránky, kde se vaše reklamy z vybraných kampaní/sestav zobrazovaly a jejich výsledky, které jste si v předchozím kroku zvolili.
Základní výkonnostní metriky vašich kampaní a sestav
Pomocí statistických reportů si můžete vygenerovat za zvolené období libovolné metriky. Pomocí obrázku níže vygenerujete základní výkonnostní metriky týkající se vašich aktivních a pozastavených kampaní s rozpadem pro jednotlivé sestavy. Důležité je zvolit typ reportu na sestavy a mít nastavenou výchozí volbu pro rozdělení jako „Nerozdělovat“.
Pokud zvolíte sloupce jako na obrázku výše, vygenerujete si statistický report, který bude obsahovat základní výkonnostní metriky vašich aktivních a pozastavených kampaní, jako Win rate, Zobrazení, Prokliky, CTR, CPC Ø, Cenu a Pozici Ø.
Kolik vám Sklik přinesl konverzí
Pomocí statistického reportu si můžete vygenerovat přehled konverzí či hodnotu konverzí pro jakékoliv období. Lze zvolit libovolný typ reportu a zároveň ponechat výchozí volbu rozdělení na „Nerozdělovat“.
V tomto reportu se dozvíte, co vám Sklik konkrétně přinesl. Postupujte prosím podle obrázku níže. Záleží jen na vás, jaké metriky (sloupce reportu), kampaně a časové období si přejete ve statistickém reportu zohlednit.
Ve výsledném reportu poté můžete pozorovat, jak si vaše vybrané kampaně vedly, kolik měly zobrazení, prokliků a počet konverzí, které tyto prokliky přinesly. Závěrem můžete také pozorovat jaký byl „Podíl nákladů na obratu“ = PNO, tedy poměr nákladů (cena za všechny prokliky) vůči obratu z prodaného zboží (celková hodnota všech konverzí).
Ve statických reportech zvolte možnosti jako na obrázku níže. Důležité je zvolit typ reportu pro účet, kampaň či sestavu a zvolit rozdělení podle typu konverze. Ostatní položky jsou volitelné a záleží čistě na vás, jaké hodnoty a za jaké časové období si přejete pro vámi zvolené kampaně ve statickém reportu zobrazit.
Po vygenerování si můžete detailně prohlédnout a následně vyhodnotit, jaké konkrétní typy konverzí jsou úspěšnější, a to včetně přesných názvů konverzí a základních výkonnostních metrik k nim vztažených.
Vyhledávací dotazy, na které se vaše reklamy zobrazily
Ve statických reportech zvolte možnosti jako na obrázku níže. Pro vygenerování statistického reportu s vyhledávacími dotazy na úrovni klíčových slov je důležité zvolit položku „Dotazy“ v typu reportu na klíčová slova. Ostatní položky jsou volitelné a záleží čistě na vás, jaké metriky (sloupce reportu) a za jaké časové období si přejete pro vámi zvolené kampaně ve statickém reportu zobrazit.
Pokud zvolíte sloupce jako na obrázku výše, vygenerujete si statistický report, který bude obsahovat vyhledávací dotaz, jenž se váže ke konkrétnímu klíčovému slovu a základní výkonnostní metriky k nim vztažené. Po vygenerování si můžete detailně prohlédnout a následně vyhodnotit, na jaké vyhledávací dotazy se vaše reklamy zobrazily a jaké měla výsledky.
Ve statických reportech zvolte možnosti jako na obrázku níže. Důležité je zvolit typ reportu pro účet, kampaň, sestavu či reklamu a zvolit rozdělení podle sítě.
Ostatní položky jsou volitelné a záleží čistě na vás, jaké metriky (sloupce reportu) a za jaké časové období si přejete pro vámi zvolené kampaně ve statickém reportu zobrazit.
Pokud zvolíte sloupce jako na obrázku výše, vygenerujete si statistický report, který bude obsahovat základní výkonnostní metriky vašich aktivních a pozastavených kampaní jako Zobrazení, Prokliky, CTR, CPC Ø, Cenu a Pozici Ø a další užitečné metriky zároveň rozdělené dle reklamní sítě.
Ve statických reportech zvolte možnosti jako na obrázku níže. Důležité je zvolit typ reportu pro účet, kampaň či sestavu a zvolit rozdělení podle zařízení.
Ostatní položky jsou volitelné a záleží čistě na vás, jaké metriky (sloupce reportu) a za jaké časové období si přejete pro vámi zvolené kampaně ve statickém reportu zobrazit.
Pokud zvolíte sloupce jako na obrázku výše, vygenerujete si statistický report, který bude obsahovat základní výkonnostní metriky vašich aktivních a pozastavených kampaní jako Prokliky, Zobrazení, CTR, CPC Ø, Cenu a Pozici Ø a další užitečné metriky zároveň rozdělené dle reklamních zařízení.
Ve statických reportech zvolte možnosti jako na obrázku níže. Důležité je zvolit typ reportu pro kampaň a zvolit rozdělení podle umístění produktové inzerce.
Ostatní položky jsou volitelné a záleží čistě na vás, jaké metriky (sloupce reportu) a za jaké časové období si přejete pro vámi zvolené kampaně ve statickém reportu zobrazit.
Po vygenerování si můžete detailně prohlédnout a následně vyhodnotit, které z umístěních (Seznam.cz či Zboží.cz) pro Zboží kampaň je úspěšnější a dále základní výkonnostní metrik k nim vztažených.